PDA

Bekijk de volledige versie : Goede audiowinkel eindhoven



McReal
14-09-2005, 03:06
Wat is nu een goede audiowinkel waar ze en receivers verkopen en bekabeling , en er ook verstand van hebben . In en rondom eindhoven ??

shadow
14-09-2005, 06:37
Audiohome
Hoogstraat 3
5611 JP Eindhoven

Dat is op de splitsing van de kleine en de grote berg, naast Freaky Records.

McReal
14-09-2005, 07:00
thnx

Alexander D
14-09-2005, 08:06
FORGET AUIDOHOME!!!

Van de diverse goede zaken die Eindhoven te bieden heeft is dat met afstand de minste.

1. Remkes Beeld en geluid (Aalsterweg)
2. Meerview (zit schuin tegenover Audiohome aan de Grote Berg)
3. De Hifiwinkel Stratumsedijk Veel speakers verder Stereo)
4. EP: TV Centrum op de Geldropseweg 75 (nog geen ervaring mee maar positieve geluiden over gehoord. :lol: :wink: )
5.
..
101 Audiohome (wat een arrogante eikels daaro)

Zojuist bij Remkes al m'n speakers gekocht met stands, kabel en meubel. Perfecte service tot nu toe, er gingen al wat kleine dingen fout maar die zijn perfect opgepakt, en een goede prijs. Daarbij een breed assortiment in alle prijsklasses.

Ago
14-09-2005, 15:46
Meerview: hele vriendelijke eigenaar!
Audiohome: inderdaad arrogant!

scorpion69
14-09-2005, 16:12
Audiohome: inderdaad arrogant!

Mij zien ze daar ook niet meer.

Alexander D
14-09-2005, 18:02
Audiohome: inderdaad arrogant!

Mij zien ze daar ook niet meer.

Dit zegt toch heel veel over zo'n winkel lijkt me. :wink:

jokey
14-09-2005, 19:46
Was toch al sowieso geen aanrader maar klopt het dat Vogelzang (Geldropseweg) failliet is?

Ook www.vogelzang.nl geeft een verwijzing naar een extern reparatiecentrum.

Alexander D
14-09-2005, 19:55
Was toch al sowieso geen aanrader maar klopt het dat Vogelzang (Geldropseweg) failliet is?

Ook www.vogelzang.nl geeft een verwijzing naar een extern reparatiecentrum.

Ik dacht van wel.

jokey
14-09-2005, 19:57
Ja, het lijkt er idd sterk op maar ik heb er nergens iets over gelezen.

R Klemkerk
14-09-2005, 20:03
Audiohome: inderdaad arrogant!

Mij zien ze daar ook niet meer.

Dit zegt toch heel veel over zo'n winkel lijkt me. :wink:

ik was er ook een keer geweest, omdat ik wat wilde weten over kabels en een subwoofertje. Die gast keek me ook zowat de winkel uit.

aardige winkel, alleen vreselijke kerel, waardoor ik er nooit meer kom! BAH!


Meerview, idd! hele aardige kerel! laatst anderhalf uur mee staan ouwehoeren over hifi etc. Erg vriendelijk, en bereid je te helpen op een goede en eerlijke manier.

R Klemkerk
14-09-2005, 20:10
Was toch al sowieso geen aanrader maar klopt het dat Vogelzang (Geldropseweg) failliet is?

Ook www.vogelzang.nl geeft een verwijzing naar een extern reparatiecentrum.

Die zijn al bijna een jaar falliet helaas!

Alexander D
14-09-2005, 20:33
Audiohome: inderdaad arrogant!

Mij zien ze daar ook niet meer.

Dit zegt toch heel veel over zo'n winkel lijkt me. :wink:

ik was er ook een keer geweest, omdat ik wat wilde weten over kabels en een subwoofertje. Die gast keek me ook zowat de winkel uit.

aardige winkel, alleen vreselijke kerel, waardoor ik er nooit meer kom! BAH!

Meerview, idd! hele aardige kerel! laatst anderhalf uur mee staan ouwehoeren over hifi etc. Erg vriendelijk, en bereid je te helpen op een goede en eerlijke manier.

Dat is inderdaad nog het ergste. Ze hebben een prachtige winkel en een prachtig assortiment.

Het is toch opvallend dat er nu al 4 mensen zijn die zo uitgesproken vergelijkbaar negatief zijn over die toko.

scorpion69
15-09-2005, 13:11
Ze deden daar bij Audiohome ooit erg negatief over de apparatuur die ik met kei hard werken bij elkaar verzameld had (ben student), dat was voor mij de druppel. :roll:

Coen Hendriks
15-09-2005, 15:21
Ze durven je daar rustig te vertellen dat je je versterker nooit meer als 1/3 mag opendraien.
Ongeacht je set of speakers.
Als je harder draait en er gebeurd iets is dit volgens hun buiten de garantie.

Vreemde uitspraken!!!!!!!!!!!!!

Moet er wel eerlijkheids halve bij vertellen dat ze een probleem met mijn sub perfect opgelost hebben (dat dan weer wel)

Alexander D
15-09-2005, 16:05
Ze durven je daar rustig te vertellen dat je je versterker nooit meer als 1/3 mag opendraien.
Ongeacht je set of speakers.
Als je harder draait en er gebeurd iets is dit volgens hun buiten de garantie.

Vreemde uitspraken!!!!!!!!!!!!!

Moet er wel eerlijkheids halve bij vertellen dat ze een probleem met mijn sub perfect opgelost hebben (dat dan weer wel)

Hun mooiste uitspraak:

De klant heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft. Wij verkopen gewoon wat de klant wil.

Dat klinkt nog positief maar hij bedoelde: Als jij graag de grootste baggercombinatie wil die wij in het assortiment hebben zal ik geen moeite doen je daar vanaf te praten..... :shock:

Zo zie je maar: voor goed advies hoef je niet naar een internetwinkel. :?

Coen Hendriks
15-09-2005, 16:09
Wat ik ook een goede vond:

Wij hebben hier alles staan wat het beste is in zijn prijsklasse. Als het hier niet staat is het slechter (hoezo arrogant)

Harry stadman
15-09-2005, 16:33
Wat ik ook een goede vond:

Wij hebben hier alles staan wat het beste is in zijn prijsklasse. Als het hier niet staat is het slechter (hoezo arrogant)

Als het nu gaat om Krell, accuphase, Linn en dat soort merken kan ik er nog inkomen! :wink:

Je kunt nooit elk merk voeren! :wink:

Ago
15-09-2005, 18:17
Wat ik ook een goede vond:

Wij hebben hier alles staan wat het beste is in zijn prijsklasse. Als het hier niet staat is het slechter (hoezo arrogant)
ja precies! tegen mij zeiden ze dat pioneer en yamaha troep is (want dat hebben ze niet)...
donder toch op denk ik dan

Alexander D
15-09-2005, 21:34
Wat ik ook een goede vond:

Wij hebben hier alles staan wat het beste is in zijn prijsklasse. Als het hier niet staat is het slechter (hoezo arrogant)
ja precies! tegen mij zeiden ze dat pioneer en yamaha troep is (want dat hebben ze niet)...
donder toch op denk ik dan

Ach zo kan ik je wel een negatief verhaal vertellen van elke keer dat ik daar ben geweest.

Gewoon niets kopen daar. :wink:

McReal
16-09-2005, 01:25
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Alexander D
16-09-2005, 08:14
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Zoek je specifieke spullen of merken?

McReal
16-09-2005, 13:41
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Zoek je specifieke spullen of merken?

mss naar een yahama receiver met b&w boxen

Ago
16-09-2005, 13:45
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Zoek je specifieke spullen of merken?

mss naar een yahama receiver met b&w boxen
dat is al gelijk heel concreet! sta je niet open voor andere merken/combinaties?

McReal
16-09-2005, 13:46
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Zoek je specifieke spullen of merken?

mss naar een yahama receiver met b&w boxen
dat is al gelijk heel concreet! sta je niet open voor andere merken/combinaties?

Tuurlijk wel daarom ga ik ook luisteren

Harry stadman
16-09-2005, 13:48
Wat ik ook een goede vond:

Wij hebben hier alles staan wat het beste is in zijn prijsklasse. Als het hier niet staat is het slechter (hoezo arrogant)
ja precies! tegen mij zeiden ze dat pioneer en yamaha troep is (want dat hebben ze niet)...
donder toch op denk ik dan

Troep?
Ik denk toch dat deze merken in hun prijsklasse veel te bieden hebben.
Dat er nog duurdere zijn is een feit; dat ze waarschijnlijk ook wat beter presteren is ook niet uit te sluiten maar troep is wel een erg groot woord.

Zeker de topmodellen van deze merken kunnen goed meekomen. Zeker wat betreft de andere "normale" merken!

Tja, merken die je niet voert afdoen als troep :lol: Er is vast menig high end merk dat zij OOK niet voeren maar om die als troep te bestempelen lijkt mij niet zo handig. :wink: Daarnaast is smaak ook een zeer grote factor! Wie zegt dat ik HUN droom combinatie prefereer! :? :wink:

Laat je overigens niet afschrikken door arrogantie van verkopers; ik kom het wel vaker tegen! Ga gewoon zelf luisteren en vel je eigen oordeel over de apparatuur! :wink:

Alexander D
16-09-2005, 13:54
Ik weet nu iid geval wel waar ik niet moet zijn

Ik heb eind volgende week vakantie
ff een keer luisteren bij Remkes en bij Meerview

Zoek je specifieke spullen of merken?

mss naar een yahama receiver met b&w boxen

Volgens mij zijn geen van de eerder genoemde winkels Yamaha dealer. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven om naar te kijken. :wink:

scorpion69
19-09-2005, 09:18
Wat voor brol was dat dan :mrgreen: ? Just kidding ;-)

Hehe ze vonden mijn speakers bagger. Het merk zou gewoon "pure oplichters zijn" volgens hen. Ze weten echt niet waar ze over praten daar. :roll:

wwilbert
19-09-2005, 20:55
Ik mis nog 1 zaak in het rijtje: EP: TV Centrum op de Geldropseweg 75 in Eindhoven Daar hebben ze oa B&W, en een groter assortiment als Vogelzang had (die inderdaad nu definitief failliet is....)

Alexander D
19-09-2005, 21:52
Ik mis nog 1 zaak in het rijtje: EP: TV Centrum op de Geldropseweg 75 in Eindhoven Daar hebben ze oa B&W, en een groter assortiment als Vogelzang had (die inderdaad nu definitief failliet is....)

En wat voor merken hebben ze daar nog meer?

McReal
20-09-2005, 03:59
Ik mis nog 1 zaak in het rijtje: EP: TV Centrum op de Geldropseweg 75 in Eindhoven Daar hebben ze oa B&W, en een groter assortiment als Vogelzang had (die inderdaad nu definitief failliet is....)

En wat voor merken hebben ze daar nog meer?

http://www.tvcentrum.nl/index.html

wwilbert
20-09-2005, 06:43
Uh.....: Visonik, Dali, Polk audio, Mirage, Energy, Tannoy, Audio Pro, Final, Denon, NAD, Rotel, Exposure, Harman Kardon etc. Kan er een paar gemist hebben :)

Alexander D
20-09-2005, 08:14
Uh.....: Visonik, Dali, Polk audio, Mirage, Energy, Tannoy, Audio Pro, Final, Denon, NAD, Rotel, Exposure, Harman Kardon etc. Kan er een paar gemist hebben :)

Dat is in ieder geval een mooi rijtje.

Heb je ook ervaring met de service aldaar?

wwilbert
20-09-2005, 15:26
Service is daar top. Hebben zelfs een eigen technische dienst in hetzelfde pand.

Alexander D
20-09-2005, 16:40
Service is daar top. Hebben zelfs een eigen technische dienst in hetzelfde pand.

Eens een keer gaan kijken dan. :wink:

jokey
20-09-2005, 17:47
Toevallig werkt er bij EP Geldropseweg ook een Wilbert volgens mij...een tijdje geleden wel iig. :roll:

R Klemkerk
20-09-2005, 17:57
EP vind ik een prima winkeltje. Leuk spul! vriendelijke mensen. :)

Alexander D
20-09-2005, 18:09
Toevallig werkt er bij EP Geldropseweg ook een Wilbert volgens mij...een tijdje geleden wel iig. :roll:

Dan zou het positief zijn als Wilbert daar op reageert.. :roll: :wink:

wwilbert
21-09-2005, 06:47
Inderdaad :wink: Ik werk er nu al zo`n 8 jaar, en kon het niet over m`n hart krijgen om onze winkel niet in het rijtje voorbij zien te komen. Overigens wordt er momenteel verbouwd. Er worden nu 2 extra luisterruimtes bijgebouwd. die volgende week klaar zullen zijn. Dus als jullie zin en / of tijd hebben......... :D

Alexander D
21-09-2005, 10:27
Dat was dus alleen omdat ik jullie shop (nog) niet ken....

Maar okay, een aanpassing van mijn lijstje op pagina 1:

FORGET AUIDOHOME!!!

Van de diverse goede zaken die Eindhoven te bieden heeft is dat met afstand de minste.

1. Remkes Beeld en geluid (Aalsterweg)
2. Meerview (zit schuin tegenover Audiohome aan de Grote Berg)
3. De Hifiwinkel Stratumsedijk Veel speakers verder Stereo)
4. EP: TV Centrum op de Geldropseweg 75 (nog geen ervaring mee maar positieve geluiden over gehoord. :lol: :wink: )
5.
..
101 Audiohome (wat een arrogante eikels daaro)

Alexander D
21-09-2005, 15:08
Inderdaad :wink: Ik werk er nu al zo`n 8 jaar, en kon het niet over m`n hart krijgen om onze winkel niet in het rijtje voorbij zien te komen.

Ah .... dat maakt deze opmerking natuurlijk wel een stuk minder objectief:


Service is daar top. Hebben zelfs een eigen technische dienst in hetzelfde pand.

;)

Dat ben ik met je eens maar ook van die andere zaken heb (gelukkig) geen compleet beeld van de technische dienst. :wink:

Met een beetje geluk kom je daar ook niet snel achter want dan zit je lekker thuis van je spullen te genieten. 8)

Mark van L.
21-09-2005, 15:16
Ze deden daar bij Audiohome ooit erg negatief over de apparatuur die ik met kei hard werken bij elkaar verzameld had (ben student), dat was voor mij de druppel. :roll:

Dezelfde soort ervaring heb ik met Audio home.
Remkes is beter en laat iedereen in zijn waarde.

wwilbert
21-09-2005, 16:41
Inderdaad minder objectief, maar daardoor nog niet minder waar. In onze winkel kun je serieus luisteren en is er ook nog eens een redelijk groot assortiment aanwezig is. Over de andere zaken ben ik het overigens helemaal met jullie eens :wink: ! Bij bijna alle winkels staan er gelukkig vooral audioliefhebbers, en niet van die "echte" verkopers die je alleen maar dingen in je maag willen splitsen, die je eigenlijk niet wil hebben. Even over de technische dienst: voor geluidsapparatuur heb je dat gelukkig niet vaak nodig, maar als je onverhoopt toch met een technisch mankement te maken krijgt, is het toch wel prettig dat je daar op terug kunt vallen.......
Hier nog even een link om een indruk van de winkel te krijgen (hoewel die niet meer helemaal up to date is na onze recente uitbreiding)

http://www.hifi.nl/hivisit.php?id=136

Mark van L.
21-09-2005, 16:50
mmm.......
Ik heb bij jullie een TV gekocht. Maar toen ik naar banaanstekers vroeg, werd ik door 2 medewerkers vreemd aangekeken.
Ik heb hen uitgelegd wat banaanstekers zijn, met het commentaar: "wij douwen de draad er zo wel in" :shock:
Trouwens is daar natuurlijk niets mis mee :wink:

Alexander D
21-09-2005, 17:45
http://www.hifi.nl/hivisit.php?id=136

Jammer natuurlijk van zo'n Bose-hoek... (6) (6)

malt
21-09-2005, 17:46
Wij hebben daar ook ons spul gehaald en zijn tevreden over de service.

wwilbert
21-09-2005, 19:36
Ach, ook Bose kent zijn eigen doelgroep. Niet iedereen wil grote kasten en honderdduizend knoppen op z`n installatie :P . Even over de bananen: deze zitten gewoon in het pakket, net als spades etc. Misschien heb je het geluk gehad een stageloper te spreken :( . Vrijdag wordt er trouwens druk "gespeeld" met banaantjes: dan komt eindelijk de Denon AVC-A1xv binnen........ :wink: :D

Alexander D
21-09-2005, 21:11
Ach, ook Bose kent zijn eigen doelgroep. Niet iedereen wil grote kasten en honderdduizend knoppen op z`n installatie :P .

In het kader van wereldverbetering:

Als verkoper in een audiospeciaalzaak moet je proberen die groep zo klein mogelijk te houden.... :mrgreen: (6) :wink:

Lang geleden dat ik over Bose bezig ben geweest dus het moet weer een keertje kunnen..

McReal
21-09-2005, 23:45
Leuke topic heb ik geopend he ..?

Goede audiowinkel in Eindhoven

Vandaag Receiver besteld in tilburg

Ik wou toch graag de Yahama rv-2500 of de onkyo sr-702e

Nu is deze laatste in de aanbieding bij TQS

Dusss op naar Tilburg vanmiddag

http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html

Ago
22-09-2005, 07:47
Leuke topic heb ik geopend he ..?

Goede audiowinkel in Eindhoven

Vandaag Receiver besteld in tilburg

Ik wou toch graag de Yahama rv-2500 of de onkyo sr-702e

Nu is deze laatste in de aanbieding bij TQS

Dusss op naar Tilburg vanmiddag

http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html
cool, daar heb ik mijn spullen ook gehaald, puike service
o.a. de 702E

wwilbert
22-09-2005, 08:42
In het kader van wereldverbetering:

Als verkoper in een audiospeciaalzaak moet je proberen die groep zo klein mogelijk te houden.... :mrgreen: (6) :wink:

Lang geleden dat ik over Bose bezig ben geweest dus het moet weer een keertje kunnen..

Zolang de klant maar tevreden is :lol:

Ago
22-09-2005, 08:44
In het kader van wereldverbetering:

Als verkoper in een audiospeciaalzaak moet je proberen die groep zo klein mogelijk te houden.... :mrgreen: (6) :wink:

Lang geleden dat ik over Bose bezig ben geweest dus het moet weer een keertje kunnen..

Zolang de klant maar tevreden is :lol:
maarre wilbert, kun jij nog mooie kortingen regelen voor de mensen hier? (win-win situatie) :wink:

Caspervc
22-09-2005, 10:09
Leuke topic heb ik geopend he ..?

Goede audiowinkel in Eindhoven

Vandaag Receiver besteld in tilburg

Ik wou toch graag de Yahama rv-2500 of de onkyo sr-702e

Nu is deze laatste in de aanbieding bij TQS

Dusss op naar Tilburg vanmiddag

http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html


tqs, daar heb ik ook mijn receiver vandaan. Omdat ze geen zwarte meer hadden 25 euro korting en gratis bezorgen..
Zeer nettte service.
Casp

wwilbert
22-09-2005, 11:40
maarre wilbert, kun jij nog mooie kortingen regelen voor de mensen hier? (win-win situatie) :wink:
Win-win situaties vind ik wel prettig, en ik vind ik ook dat je een goeie prijs moet betalen. Dus dat zal geen probleem zijn. Als je echter de goedkoopste zoekt, kan ik je niet helpen. Dan kun je beter ergens een grijs import apparaat uit verwegistan kopen, zonder advies en / of service :wink:

Alexander D
22-09-2005, 14:37
Leuke topic heb ik geopend he ..?

Goede audiowinkel in Eindhoven

Vandaag Receiver besteld in tilburg

Ik wou toch graag de Yahama rv-2500 of de onkyo sr-702e

Nu is deze laatste in de aanbieding bij TQS

Dusss op naar Tilburg vanmiddag

http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html

Die is overal in de aanbieding. De 703 is namelijk zo'n beetje vanaf nu leverbaar.

Gezien de prijs die daar op de site staat heb je wel een erg goede koop gedaan. :wink:

McReal
22-09-2005, 15:55
hehe terug van TQS

Deze Receiver aangeschaft en aangesloten nu nog ff het dikke boekwerk doorsnuffelen waar ik mss wel 2 weken zoet mee ben

tjonge wat een instellingen allemaal

http://img.photobucket.com/albums/v685/McReal/DSC00899.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v685/McReal/DSC00896.jpg

En ff nog de kabels wegwerken en opruimen ..

Alexander D
22-09-2005, 16:01
hehe terug van TQS

Deze Receiver aangeschaft en aangesloten nu nog ff het dikke boekwerk doorsnuffelen waar ik mss wel 2 weken zoet mee ben

tjonge wat een instellingen allemaal

*knip*

En ff nog de kabels wegwerken en opruimen ..

Laat je ervaringen nog even horen.

Veel plezier. :wink:

Ago
22-09-2005, 16:03
hehe terug van TQS

Deze Receiver aangeschaft en aangesloten nu nog ff het dikke boekwerk doorsnuffelen waar ik mss wel 2 weken zoet mee ben

tjonge wat een instellingen allemaal

*knip*

En ff nog de kabels wegwerken en opruimen ..

Laat je ervaringen nog even horen.

Veel plezier. :wink:
horen? dolby surround dan hè? :mrgreen:

McReal
22-09-2005, 16:04
Momenteel zitten er alleen de b&w dm620 boxen op aangesloten

deze boxen heb ik ongveer 15 jaar geleden gekocht bij de stereotoren van kenwood

Nu nog ff doorsparen voor de andere boxen (center , surround , subwoofer)

en als laatste de front vervangen

Ago
22-09-2005, 16:06
Momenteel zitten er alleen de b&w dm620 boxen op aangesloten

deze boxen heb ik ongveer 15 jaar geleden gekocht bij de stereotoren van kenwood

Nu nog ff doorsparen voor de andere boxen (center , surround , subwoofer)

en als laatste de front vervangen
je koopt ze als laatste maar je kiest ze als eerste toch? de rest moet matchen

McReal
22-09-2005, 17:20
Momenteel zitten er alleen de b&w dm620 boxen op aangesloten

deze boxen heb ik ongveer 15 jaar geleden gekocht bij de stereotoren van kenwood

Nu nog ff doorsparen voor de andere boxen (center , surround , subwoofer)

en als laatste de front vervangen
je koopt ze als laatste maar je kiest ze als eerste toch? de rest moet matchen

Ik kijk wel hoe ik het doe , ik lees veel dus m,n mening kan nog veranderen en binnenkort ook nog wat luisteren her en der

jochem22
23-09-2005, 10:44
Hallo,

Iemand ervaringen met BR Electronics in BEST (bij eindhoven) ?
Zie wel dat ze daar een heel breed assortiment voeren.
www.brbest.nl of www.bestekeus.nl (zijn dezelfde winkel)

Ago
23-09-2005, 10:51
Hallo,

Iemand ervaringen met BR Electronics in BEST (bij eindhoven) ?
Zie wel dat ze daar een heel breed assortiment voeren.
www.brbest.nl of www.bestekeus.nl (zijn dezelfde winkel)

hele slechte ervaringen.
ik had daar iets besteld, kreeg een afhaalbericht, daar aangekomen helemaal noppes, sorry meneer we sturen het gratis op, belt de eigenaar een paar dagen later: "ja voor die prijs kan ik dat niet leveren, was een foutje op de site", ik zei: ik wil mijn reiskosten terug. "Sorry meneer, daar beginnen we niet aan, als ik per ongeluk iemand uit groningen laat overkomen, kost me dat veel geld".

Wat een service hè?

jochem22
23-09-2005, 11:11
ja, das wel erg slecht... maarja, das 1 ervaring... zijn er nog mensen die (negatieve/positieve) ervaringen hebben?

Alexander D
23-09-2005, 11:20
ja, das wel erg slecht... maarja, das 1 ervaring... zijn er nog mensen die (negatieve/positieve) ervaringen hebben?

Ik vind dit niet echt een winkel die in het rijtje past zoals in dit topic besproken. Dit is meer een internetwinkel annex prijsvechter en geen service gerichte toko. :wink:

jochem22
23-09-2005, 11:24
Ja, dat weet ik dan dus niet. Maar zag op hun site dat ze 2 luisterruimtes hebben en dat leek mij toch al reden genoeg om even te gaan kijken en luisteren... prijsvechter of niet ;)

Alexander D
23-09-2005, 11:31
Ja, dat weet ik dan dus niet. Maar zag op hun site dat ze 2 luisterruimtes hebben en dat leek mij toch al reden genoeg om even te gaan kijken en luisteren... prijsvechter of niet ;)

Dat moet je dan ook zeker doen. Iedereen stelt andere 'eisen' aan een dealer en jij moet je prettig voelen met het product dat je koopt en met de verkopende partij. :wink:

scorpion69
23-09-2005, 15:02
Ja, dat weet ik dan dus niet. Maar zag op hun site dat ze 2 luisterruimtes hebben en dat leek mij toch al reden genoeg om even te gaan kijken en luisteren... prijsvechter of niet ;)

Ik heb ervaring met bestekeus.nl en die is eigenlijk alleen nog maar positief. Heb er ooit via internet mijn cd-speler (Marantz) besteld en kreeg al vrij snel een telefoontje van hen (toen ik in Italie zat :lol: ) dat ik hem kon ophalen. Alles is toen probleemloos verlopen. Ook heb ik er een keer op een vrijdagavond uitgebreid mogen luisteren naar speakers. Ze namen alle tijd voor me en de verkoper die ik destijds aantrof was erg kundig. Ze verkopen er trouwens o.a. een Grieks merk speakers (ben de naam ff kwijt) en die klinken echt geweldig! :D

Ago
23-09-2005, 15:05
Ja, dat weet ik dan dus niet. Maar zag op hun site dat ze 2 luisterruimtes hebben en dat leek mij toch al reden genoeg om even te gaan kijken en luisteren... prijsvechter of niet ;)
tqs.nl in tilburg is ook een goedkope internetwinkel met luisterruimtes plus een superservice (meerderen hebben dat hier beaamd)

Ago
23-09-2005, 15:06
ja, das wel erg slecht... maarja, das 1 ervaring... zijn er nog mensen die (negatieve/positieve) ervaringen hebben?
dat is al 1 ervaring te veel toch? zegt genoeg hoe ze met klanten omgaan

jochem22
23-09-2005, 15:17
Thnx man,

Vanavond er ook maar eens heen.
Als ze TOCH op vrijdag geopend zijn :-)

Ago
23-09-2005, 15:21
Thnx man,

Vanavond er ook maar eens heen.
Als ze TOCH op vrijdag geopend zijn :-)
Vandaag zijn ze tot 18:00 uur open.
Op donderdag zijn ze tot 21.00 uur open.
Morgen zijn ze ook open.

jochem22
23-09-2005, 15:35
ja, das wel erg slecht... maarja, das 1 ervaring... zijn er nog mensen die (negatieve/positieve) ervaringen hebben?
dat is al 1 ervaring te veel toch? zegt genoeg hoe ze met klanten omgaan

dat is maar niet wat diegene onder negatieve ervaring verstaat. En als ik een rotdag heb op mn werk dan ben ik ook niet altijd even vriendelijk.

(dat je een rotdag hebt betekend natuurlijk niet dat je het recht hebt je klanten slecht te behandelen maar ik kan me voorstellen dat je dan wel eens chagerijnig bent)

Ago
23-09-2005, 15:42
ja, das wel erg slecht... maarja, das 1 ervaring... zijn er nog mensen die (negatieve/positieve) ervaringen hebben?
dat is al 1 ervaring te veel toch? zegt genoeg hoe ze met klanten omgaan

dat is maar niet wat diegene onder negatieve ervaring verstaat. En als ik een rotdag heb op mn werk dan ben ik ook niet altijd even vriendelijk.

(dat je een rotdag hebt betekend natuurlijk niet dat je het recht hebt je klanten slecht te behandelen maar ik kan me voorstellen dat je dan wel eens chagerijnig bent)
ik heb een aantal dagen gebeld dat ik mijn reiskosten terug wilde omdat ik voor noppes moest komen opdraven. Het was geen kwestie van een slechte dag :wink:

Ow ja, nog zoiets:
hij zegt schijnheilig: "heeft u niks anders nodig? dan kan ik u daarin tegemoet komen voor het ongerief met een droomprijs".
Ik was nog op zoek naar de Onkyo TX-SR702E dus ik was benieuwd wat hij dan onder een droomprijs noemde. Toen hij zijn prijs noemde rolde ik lachend over de vloer, het was nog duurder dan bij de hifizaak hier in het centrum!

jochem22
23-09-2005, 16:02
Dat is geen rotdag, dat is inderdaad naaierij...
Maarja, ik ga zelf maar eens kijken wat hij te vertellen heeft.
Laat het hier weten :-)

McReal
25-09-2005, 06:59
Ago : De Onkyo TX-SR702E goede keuze, van de week gehaald bij TQS in tilburg was in de aanbieding voor 649 euro , zie em nou trouwens er niet meer bij staan

McReal
04-10-2005, 10:58
Aanstaande vrijdag naar Remkes in Eindhoven (luisterafspraak)
In principe ga ik alleen voor een goede center speaker

p.s.

Is Meerview Dinsdags gesloten ??

Alexander D
04-10-2005, 11:00
Aanstaande vrijdag naar Remkes in Eindhoven (luisterafspraak)
In principe ga ik alleen voor een goede center speaker

p.s.

Is Meerview Dinsdags gesloten ??

Dat zou ik niet weten. Wel dat hij ook tussen de middag dicht is en dan hoef je ook niet te verwachten dat hij 1 minuut voor half twee weer open gaat. :wink:

jochem22
05-10-2005, 10:05
meerview is maandag's gesloten.

ondanks http://www.hifi.nl/winkeldetails.php?wid=246

Ben trouwens bij BESTEKEUS geweest:

De verkoper was ronduit onbeschoft. Op alles wat ik zei had hij commentaar. Toen ik naar die 902 aan het luisteren was en vroeg of ik de Genie lijn eens mocht beluisteren zei hij: "Waarom? Waarom zou je dat willen? Die is ronduit slecht!!!". Sorry hoor, maar ik heb jarenlang in een electronicazaak gewerkt en WIJ stonden altijd voor de producten die wij verkochten, en gingen deze echt niet met de grond gelijk maken. Op mijn vraag of de marantz sr5500 nog in voorraad was reageerde hij met: "NEE! Die is allang uit het assortiment. En wordt door marantz ook niet meer gemaakt en geleverd en niemand verkoopt die nog.". Hierop vroeg ik waarom deze dan nog op de website van bestekeus.nl staat waarop hij antwoorde dat dat helemaal niet waar was, en dat ik dat dus maar verzon. Na op zijn eigen site gekeken te hebben, waarop de sr5500 dus gewoon nog te bestellen was, zei hij dat die er allang vanaf gehaald moest zijn. Kortom: wat een ***winkel.

Het kan dan best zijn dat www.bestekeus.nl als internetwinkel goed is, maar je moet niet zelf naar de winkel komen want verwacht maar niet dat je er service krijgt.

Heel anders is het bij Meerview, gevestigd aan de Grote Berg te Eindhoven.

Erg vriendelijk ontvangst. Goede expertise. Na uitgelegt te hebben waar ik naar op zoek was (home cinema /hifi gecombineerd - warme sound) liet de eigenaar mij onder andere de dali concept 6 en de elac fs 108.2 horen op een harman kardon (type weet ik niet) en op de marantz sr5500. Ik vond die dali een wat meer laid back sound hebben wat ik persoonlijk niet zo mooi vind. Ik zit graag midden in de muziek en bij die dali kreeg ik meer het idee toeschouwer te zijn. die elac klonk meer up-front en klonk naar mijn mening ook veel warmer en ruimtelijker (op beide receivers).

Omdat ik eerder die dag de mordaunt short had geluisterd en hierover erg enthousiast was wilde ik eigenlijk ook wel de MS 906 beluisteren. Deze had hij niet in de winkel staan maar hij wilde deze wel bij de leverancier bestellen zodat deze een week later in de winkel zouden staan en ik een goede vergelijking tussen de elac 108.2 en de mordaunt-short 906 kon maken. Over goede service gesproken!!!

Uiteindelijk bij meerview de Elac 100 serie gekocht met een marantz sr5500 en dv4500.

De eigenaar van meerview (ton) komt het morgen bij mij thuis afleveren :D

Alexander D
05-10-2005, 10:11
Gefeliciteerd met je aankoop. Laat je ervaringen nog even horen als het thuis staat. :wink:

Harry stadman
05-10-2005, 10:12
Van harte Jochem22. :wink:

Ago
05-10-2005, 10:13
Het kan dan best zijn dat www.bestekeus.nl als internetwinkel goed is, maar je moet niet zelf naar de winkel komen want verwacht maar niet dat je er service krijgt.
Ook niet als internetwinkel, heel die klotesite van hun klopt niet, de helft is niet leverbaar en krijg je ten onrechte ophaalberichten. Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Ton van Meerview is inderdaad een goeie vent. Hij heeft klanttevredenheid tenminste hoog in het vaandel staan, zo hoort het.

McReal
07-10-2005, 19:34
Vandaag bij Remkes geweest

Eigenlijk in 1 woord super daar

Ontvangst en Uitleg waren echt toppie

Op een gegeven moment werden we alleen gelaten met het apparatuur
ik had een dvd opgezet van nemo ..

was echt gaaaaf om te horen

Maar m,n keuze bestond eigenlijk meteen al uit 2 merken na het luisteren van diverse audiocd,s

* Quadral
* Mordaunt-short

na dvd,s (Nemo & Queen greatest hits) is m,n keus gevallen op Mordaunt-short zonder eigenlijk te weten wat het merk was en hoe duur ze waren

En als laatste kreeg ik dan de prijzen te horen voor de boxen en het valt me 100 % mee van wat je moet betalen en voor dat sublieme geluid .

tot zover m,n bevindingen

greetzz marcel

Alexander D
07-10-2005, 22:36
Blij te horen dat na mijn "aanbeveling" je contact daar ook goed is bevallen. :wink:

Exirion
14-10-2005, 18:25
[quote=jochem22]
Ton van Meerview is inderdaad een goeie vent. Hij heeft klanttevredenheid tenminste hoog in het vaandel staan, zo hoort het.
Hier sluit ik me volledig bij aan.

Een beduidend mindere ervaring heb ik met EP TV Centrum gehad. Die hadden vorig jaar een DVD speler van NAD voor een scherpe prijs. Ik vraag altijd nadrukkelijk of het bij dat soort aanbiedingen om nieuwe apparaten in gesloten verpakkingen gaat, en er wordt zoiets gezegd als: dat spreekt voor zich.

Ik heb een exemplaar bij ze gekocht, evenals een collega van me. Bij thuiskomst bleek een pootje te ontbreken en kon ik aan de schroeven zien dat het apparaat open geweest was. Eveneens zat er een klein krasje aan de achterkant. Het was overduidelijk een gebruikt exemplaar. Terug ermee. Collega belt me de dag erna op dat zijn exemplaar het begeven heeft. Ook hij terug dus.

Wat blijkt (hoorde ik elders): ze kopen af en toe partijen demomodellen en gerepareerde exemplaren op en verkopen die. Ze vertellen er dus alleen niet eerlijk bij dat dit zo is. Al met al een zaak waar ik nooit meer terug kom.

Bij Meerview heb ik inmiddels wel al een paar keer iets gekocht en ik kan niet anders zeggen dan dat het een topzaak is. Aardige mensen met kennis van zaken en een leuke winkel. Een zaak waar je terug blijft komen.

jokey
14-10-2005, 18:37
Wat blijkt (hoorde ik elders): ze kopen af en toe partijen demomodellen en gerepareerde exemplaren op en verkopen die. Ze vertellen er dus alleen niet eerlijk bij dat dit zo is. Al met al een zaak waar ik nooit meer terug kom.


Ik heb een paar jaar geleden exact hetzelfde gehad met een receiver van NAD. Alleen gebeurde dit bij de Vogelzang (die 200 m verder zat).
Kocht ik daar ook onder het mom van "nieuw" maar bij aankomst thuis zat er een grote kras op de volumeknop, diverse kleine krasjes her en der op de behuizing en de receiver gooide telkens na een paar minuten een van de kanalen eruit.
Meteen de volgende ochtend teruggebracht en mijn geld teruggeeist, wat ik ook meteen kreeg. Zei de verkoper/manager nog tegen me: dit is een demo exemplaar wat enkele keren mee is geweest naar een beurs, zo hebben we er meerdere achter staan. Waarom de (jonge) verkoper dit verzuimt heeft dit te melden is onduidelijk.
Nooit meer teruggeweest....en nu kan het dus niet eens meer.

Fonteintje
26-10-2006, 11:12
VERWIJDERD DOOR BEHEER: Eén thread over dit onderwerp is meer dan genoeg, zeker voor iemand die kennelijk alleen om deze reden lid van het forum is geworden.

Alexander D
26-10-2006, 11:15
Je hebt het draadje dus gevonden. :D

Heb je nog actie ondernomen richting importeur en/of Klipsch zelf?

Ago
26-10-2006, 11:20
schoften, daar kom ik dus ook nooit meer...

Fonteintje
26-10-2006, 15:11
Ik heb bij de politie melding gemaakt van deze oplichting bij audiohome en de importeur op de hoogte gesteld.
De politie heeft echter meer meldingen nodig voordat ze actie kunnen ondernemen. Het is dus belangrijk dat mensen die dit ook meegemaakt hebben dit lezen en naar de politie gaan.
Ik heb hetzelfde bericht geplaatst op hear.nl, maar dit werd verwijderd omdat audiohome daar zelf een vinger in de pap heeft.

Ago
26-10-2006, 15:18
Ik heb bij de politie melding gemaakt van deze oplichting bij audiohome en de importeur op de hoogte gesteld.
De politie heeft echter meer meldingen nodig voordat ze actie kunnen ondernemen. Het is dus belangrijk dat mensen die dit ook meegemaakt hebben dit lezen en naar de politie gaan.
Ik heb hetzelfde bericht geplaatst op hear.nl, maar dit werd verwijderd omdat audiohome daar zelf een vinger in de pap heeft.
stelletje hielenlikkers daar dan

plaats je bericht maar op hififorum.nl, htforum.nl

Fonteintje
26-10-2006, 15:25
Op hififorum is het bericht ook verwijderd. Ze vinden daar dat klachten over winkels niet op een forum thuis horen.

Ago
26-10-2006, 15:27
Op hififorum is het bericht ook verwijderd. Ze vinden daar dat klachten over winkels niet op een forum thuis horen.
juist wel, het stikt hier van de potentiële kopers, een gewaarschuwd mens telt voor twee

R Klemkerk
26-10-2006, 16:13
Op hififorum is het bericht ook verwijderd. Ze vinden daar dat klachten over winkels niet op een forum thuis horen.
juist wel, het stikt hier van de potentiële kopers, een gewaarschuwd mens telt voor twee

Dat klopt! Maar bij dat forum gaat comercie voor de veiligheid van de koper... :?

Alexander D
26-10-2006, 18:33
Heb je een reactie van de importeur?

eel
26-10-2006, 21:01
Op hififorum is het bericht ook verwijderd. Ze vinden daar dat klachten over winkels niet op een forum thuis horen.
juist wel, het stikt hier van de potentiële kopers, een gewaarschuwd mens telt voor twee

Dat klopt! Maar bij dat forum gaat comercie voor de veiligheid van de koper... :?\

Robert,

www.hififorum.nl is het enige forum dat iedere band met de commercie weert. Er is juist geen enkele binding met commercie. Ben je niet in de war met het oude hif.nl?

R Klemkerk
26-10-2006, 21:04
Op hififorum is het bericht ook verwijderd. Ze vinden daar dat klachten over winkels niet op een forum thuis horen.
juist wel, het stikt hier van de potentiële kopers, een gewaarschuwd mens telt voor twee

Dat klopt! Maar bij dat forum gaat comercie voor de veiligheid van de koper... :?\

Robert,

www.hififorum.nl is het enige forum dat iedere band met de commercie weert. Er is juist geen enkele binding met commercie. Ben je niet in de war met het oude hif.nl?

Opzich is het wel logisch dat een forum nietmee wil werken aan dat soort posts, zeker niet hifi forums, maar aan de andere kant moet er natuurlijk ook de consument op de hoogte gesteld worden dat het gewoon niet kan wat er daar in die winkel gebeurd.

eel
26-10-2006, 21:18
Opzich is het wel logisch dat een forum nietmee wil werken aan dat soort posts, zeker niet hifi forums, maar aan de andere kant moet er natuurlijk ook de consument op de hoogte gesteld worden dat het gewoon niet kan wat er daar in die winkel gebeurd.

Ben ik ten zeerste met je eens!

Hififreak
27-10-2006, 08:42
Fonteintje en de rest,

Inderdaad, de klacht is verwijderd. Daarnaast heb ik je een andere weg gewezen om je klacht kenbaar te maken.

Als je als beheer een klachtenboard toestaat, moet je de klachten ook verifiëren. Daar gaat heel veel tijd in zitten en daarom is ervoor gekozen dit niet te doen, met als logisch gevolg dergelijke boodschappen niet toe te staan.

Ik heb nog wel geprobeerd om ze middels mail te benaderen. Ik heb echter nergens een mailadres kunnen vinden op hun site. Dat is natuurlijk niet van deze tijd. Mocht iemand dit wel bezitten dan verzoek ik u vriendelijk het mij te doen toekomen middels thehififreak@wanadoo.nl.

En tot slot: Hififorum.nl is het enige onafhankelijke hififorum van de Benelux. Het wordt bekostigd door Gent en mij. Als bijkomend voordeel hoeft de bezoeker zich niet te storen aan banners en andere schreeuwende reclameboodschappen.

Met oprechte hifigroet,

Hififreak

Hififreak
27-10-2006, 09:07
Bijna. :) Gent (Jan van) en ik hebben samen Hififorum opgezet.

Alexander D
27-10-2006, 09:15
Ik heb de oplossing al gevonden. Onderstaande tekst komt van de website. Het hifi.nl bezoek:

Walter benadrukt: we doen vaak iets voor de klant wat hij niet merkt, maar wat wel het beste voor hem is… We doen regelmatig dingen "onzichtbaar". Gewoon omdat ik het niet kan laten: ik geniet er echt van om mijn werk goed te doen.

Ago
27-10-2006, 09:26
Kennen jullie het sprookje "De nieuwe kleren van de keizer"? :mrgreen:

Axel de Mol
27-10-2006, 09:29
Echt een uiterst kwalijke zaak :evil: ... en het zoveelste negatieve bericht over deze toko ...

Van de site: "Voor degene die nog nooit bij Audiohome is geweest, en dus ook niet bekend is met onze werkwijze en filosofie, volgt hier een korte kennismaking met de man achter Audiohome, Walter Nowak. Walter Nowak is de oplichter en al ruim 27 jaar ook de eigenaar van Audiohome."

In dat stukje hoeft maar 1 letter te worden aangepast :twisted:.
yes... oplossing gevonden!

Hififreak
27-10-2006, 10:34
Waarschuwing - Modificaties (http://www.hififorum.nl/index.php?topic=5868.msg111033#msg111033)