PDA

Bekijk de volledige versie : invisible man



Huub de Ridder
14-09-2005, 14:49
Beste mensen,

Ik heb het internet afgestruimd op zoek naar informatie maar ik heb niks kunnen vinden. Misschien dat ik hier terrecht kan.

Ik heb een maand of 2 geleden de Serie The Invisible man (2000) Seizoen 1 gekocht. Nou weet ik dat er 2 seizoenen van zijn gemaakt en ik wil graag weten wanneer het tweede deel van de serie op DVD wordt uitgebracht. Is hier misschien iets over bekend?

Groet

René Groen
16-02-2006, 10:53
Vandaag ook het eerste seizoen gekocht, maar ook ik loop vast in mijn zoektocht naar het tweede (en laatste) seizoen. Iemand die meer info heeft?

Huub de Ridder
16-02-2006, 12:09
Aan A-Film heb ik gevraagd wie de rechten bezit op het uitbrengen van Season 2. Aangezien zij het eerste seizoen hebben uitgebracht. bij hen is echter niet bekend of de rechten van Seizoen 2 zijn toebedeeld aan een distributiemaatschappij in Nederland.

Zij kunnen ons daarmee dan ook niet verder helpen.

Ik weet dat in UK wel het tweedde seizoen is uitgebracht. Wie weet hoe er nu verder gezocht moet worden of wat er moet gebeuren voor iets of iemand het hier kan uitbrengen. Waar zou een Nederlands distributiecentrum heen moeten gaan om de rechten te kopen om dat tweedde seizoen hier in Nederland uit te brengen? Of waar kan ik ontdekken wie dat in UK heeft gedaan, of wie de orginele rechten bezit?
Please, help us...