PDA

Bekijk de volledige versie : Callibratie set (van de powerbuy)



Henk Heideveld
14-09-2005, 16:17
Software inclusief db meter.
Vraagprijs €49,-- inclusief verzendkosten.

Ruud Vorstermans
14-09-2005, 16:26
Als de schoonmaakster een keer één van je luidsprekers per omgeluk verschuift, kun je niet meer calibreren :?

Henk Heideveld
14-09-2005, 16:31
Als de schoonmaakster een keer één van je luidsprekers per omgeluk verschuift, kun je niet meer calibreren :?
Daar heeft het m.i. weinig mee te maken.
Een goede en nuttige callibratie is eenmalig. Daarna verdwijnt het spul voor langere tijd in de kast. 't Is niet iets dat je wekelijks gebruikt. Bovendien weet je na al die informatie waar je op moet letten, dus ook zonder die apparatuur weet je dan wat je b.v. aan je grijstinten moet doen om optimale kleurbalans te krijgen.
Bij een totaal nieuwe opstelling geef ik je gelijk. Dan zal het wederom nuttig zijn. 8)

Edgar Smit
01-10-2005, 22:28
Als de schoonmaakster een keer één van je luidsprekers per omgeluk verschuift, kun je niet meer calibreren :?
Daar heeft het m.i. weinig mee te maken.
Een goede en nuttige callibratie is eenmalig. Daarna verdwijnt het spul voor langere tijd in de kast. 't Is niet iets dat je wekelijks gebruikt. Bovendien weet je na al die informatie waar je op moet letten, dus ook zonder die apparatuur weet je dan wat je b.v. aan je grijstinten moet doen om optimale kleurbalans te krijgen.
Bij een totaal nieuwe opstelling geef ik je gelijk. Dan zal het wederom nuttig zijn. 8)Geldt ook voor upgrades lijkt mij. :wink: :wink:

Ruud Vorstermans
14-10-2005, 11:02
Geldt ook voor upgrades lijkt mij

Klopt. Heb recentelijk een nieuwe center gekocht en moest toen (uiteraard) de instellingen aanpassen.

Edgar Smit
14-10-2005, 13:25
Henk, gezien de minimale interesse, biedt jezelf aan als Callibrateur (?!) en vraag 50 euro voor een callibratie, heb je de kosten er ook nog uit en je komt nog eens ergens :wink:

R Klemkerk
16-10-2005, 22:11
Ik heb opzich wel interesse, maar nu nog niet. mocht hij er over een tijdje nog zijn, dan hoor je me vanzelf wel roepen :)

mhol
29-11-2005, 12:30
Beste H. Heideveld,

Is de calibratieset nog steeds te koop, ik heb nl wel interesse, overweeg al geruime tijd de aanschaf van een DB-meter en een Calibratie DVD en heb de power-buy gemist.

Maurice Hol

Henk Heideveld
29-11-2005, 12:35
Beste H. Heideveld,

Is de calibratieset nog steeds te koop, ik heb nl wel interesse, overweeg al geruime tijd de aanschaf van een DB-meter en een Calibratie DVD en heb de power-buy gemist.

Maurice Hol
Helaas, hij is al een tijdje geleden naar Jeroen gegaan ("jeroenenagnes").