PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe mijn PC aan te sluiten op mn TV/receiver???



Krimzonnn
17-09-2005, 10:28
Goedemorgen,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om mijn laptop/pc aan te sluiten op mijn receiver (Onkyo TX-SR502e) en toch beeld te krijgen op mijn TV.

Mijn pc heeft een svideo aansluiting en mijn TV staat in verbinding met mijn receiver dmv een scart die uitloopt in een tulpstekker.

Mijn TV heeft alleen 2 scart aansluitingen en een tulpstekker aansluiting aan de zijkant. Helaas geen svideo. Beide scarts zijn al bezet (receiver en DVD-speler).

Er zijn vast wel mogelijkheden maar ik heb geen idee eigenlijk.

Alvast bedankt!!!

Seth__Gekko
17-09-2005, 10:38
Simpelste is om de svideo uit te gebruiken door een svhs-->gele tulp te nemen. Klaar ben je dan.

Krimzonnn
17-09-2005, 14:19
Okay dus als ik het goed begrijp gaat die svideo van mn pc dan in de gele tulp van mn tv (aan de zijkant)?

A3aan
19-09-2005, 15:11
Okay dus als ik het goed begrijp gaat die svideo van mn pc dan in de gele tulp van mn tv (aan de zijkant)?Ja, zet dan wel je video-output op composiet.

Liever dan een snoertje Svideo-naar-GeleTulp, het volgende:
1) check of je TV (op één of meer van zijn scart-aansluitingen) wel Svideo ondersteunt.
2) ALS dat zo is, koop dan veel liever een SVideo-naar-SVIDEOSCART snoertje. Geeft gewoon beter beeld.

Seth__Gekko
19-09-2005, 16:38
Okay dus als ik het goed begrijp gaat die svideo van mn pc dan in de gele tulp van mn tv (aan de zijkant)?Ja, zet dan wel je video-output op composiet.

Liever dan een snoertje Svideo-naar-GeleTulp, het volgende:
1) check of je TV (op één of meer van zijn scart-aansluitingen) wel Svideo ondersteunt.
2) ALS dat zo is, koop dan veel liever een SVideo-naar-SVIDEOSCART snoertje. Geeft gewoon beter beeld.Dat zou ook mijn 1e optie zijn, ware het niet dat er geen vrije scarts meer te vinden zijn op zijn tv.

Seth__Gekko
19-09-2005, 16:38
Okay dus als ik het goed begrijp gaat die svideo van mn pc dan in de gele tulp van mn tv (aan de zijkant)?Ja, zet dan wel je video-output op composiet.

Liever dan een snoertje Svideo-naar-GeleTulp, het volgende:
1) check of je TV (op één of meer van zijn scart-aansluitingen) wel Svideo ondersteunt.
2) ALS dat zo is, koop dan veel liever een SVideo-naar-SVIDEOSCART snoertje. Geeft gewoon beter beeld.Dat zou ook mijn 1e optie zijn, ware het niet dat er geen vrije scarts meer te vinden zijn op zijn tv.