PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe pioneer receivers



thijss
18-09-2005, 10:13
Hallo..
Inmiddels ben ik alweer een hele tijd op zoek naar een fatsoenlijke receiver, om m,n trouwe maar eigenlijk veel te zwakke sony str-db 780 op te volgen.
Nu na lang rondkijken , veel lezen en luisteren toch m,n oog te laten vallen op een pioneer ax5 of z,n iets kleinere broertje , de ax3.
word het me ineens toch weer wat moeilijker gemaakt.
Pioneer komt ineens met de VSX-AX2AV-S en de VSX-AX4AVi-S
http://www.tqs.nl/thuisbios/contents/media/l_ax2.jpg
Receivers met nog iets meer mogelijkheden als de oudere broertjes.
Zouden de nieuwe receivers kwalitatief in de buurt komen bij de ax3 en de ax5 , of denken julie van niet?
Ik ben benieuwd:)

mvg Mathijs

Alexander D
18-09-2005, 16:11
Natuurlijk (Logischerwijs is het betere woord, ik heb ze nog niet gehoord) komen die in de buurt. Pioneer heeft immers een goede naam hoog te houden voor ht receivers. :wink:


Ps. Ik zag deze receivers niet terug op de site, weet je waar ik meer info kan vinden over deze receivers?

thijss
18-09-2005, 16:25
Hoi...
Ik kwam ze toevallig tegen op kieskeurig.nl..(Want inderdaad op de site van pioneer staan ze nog niet ,vreemd genoeg)
Mischien niet de meest betrouwbaarste site maar ik kijk er toch regelmatig even rond :wink: vooral om wat prijzen te vergelijken.
De nieuwe modellen zijn volgens de gegevens wel een aantal kilo lichter van gewicht geloof ik.
Mvg mathijs

Meulie
18-09-2005, 16:53
http://www.pioneer-eur.com/eur/content/press/news/VSX4AVi.html

thijss
18-09-2005, 17:13
AHH.. kijk eens aan... daar is ie dus.
Kan ik gelijk m,n Engels een beetje ophalen :shock:
Ik geloof dat ik het design van de ax5 wel iets mooier vind,ondanks dat ie wel de mooie grote ronde knoppen aan de voorkant heeft. alhoewel dat natuurlijk niet het belangrijkste is.
Het apparaat heeft volgens mij wel weer wat meer mogelijkheden :o

Gegroet :)

A3aan
19-09-2005, 15:05
Als de 'oude' receivers zijn wat je wilt, wacht dan tot de nieuwe zijn geïntroduceerd.
1) mogelijk zijn de nieuwe iets beter én (toch) goedkoper (dat gebeurt soms)
2) zo niet, dan heb je veel kans dat de 'oude' modellen voor veel minder weg gaan!

thijss
19-09-2005, 16:27
Ja... dat is inderdaad nog niet zo,n slecht idee.:)
Wat is het toch moeilijk ,keuzes maken :cry:
Wat vinden julie overigens van de nieuwe types?