PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: Lost en Desparate Housewives in de prijzen



Eric van Ballegoie
19-09-2005, 15:22
Buena Vista: Lost en Desparate Housewives in de prijzen



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1945)

Dennis Kuijper
19-09-2005, 17:09
Leuk dat Lost in de prijzen is gevallen.Ik volg de serie al vanaf het begin op tv.Ik zit nog te twijfelen om die box te kopen als hij uitkomt.
De berg extra,s is wel leuk maar weet niet of de serie de tweede keer kijken nog zo leuk is,de verrassing is er een beetje af dan.

Reloaded
19-09-2005, 18:03
Vanavond komt LOST op TV, na al de goede reacties en op aandringen van men neef tog maar es kijke :)

Sneaker
19-09-2005, 19:35
Vanavond komt LOST op TV, na al de goede reacties en op aandringen van men neef tog maar es kijke :)
Hij komt toch alleen vrijdag op NET5?

Maar leuk dat beide series in de prijzen zijn gevallen. Vind het allebei top series en wil ze allebei op DVD hebben. Nu het geld nog. Wel een goede zaak dat er voor beide series een mooie dvdset uitkomt met een hoop extra's.

arno
19-09-2005, 22:16
Vanavond komt LOST op TV, na al de goede reacties en op aandringen van men neef tog maar es kijke :)
Hij komt toch alleen vrijdag op NET5?

Maar leuk dat beide series in de prijzen zijn gevallen. Vind het allebei top series en wil ze allebei op DVD hebben. Nu het geld nog. Wel een goede zaak dat er voor beide series een mooie dvdset uitkomt met een hoop extra's.

Hij kwam vanavond op VT4 (Vlaamse commerciele TV)

En ik vond hem erg goed...Eindelijk weer eens een serie om te volgen.

Nu hopen dat ze hem goed uitzenden, ik heb hem voor de zekerheid maar vast gedownload voor als ze het weer verprutsen bij de tv.

Darko
20-09-2005, 14:35
Desperate Housewives is voor mij :D

RickySway
20-09-2005, 15:50
Lost is simpelweg geweldig en de prijzen zijn dan ook terecht vind ik :)
De opzet van de serie is goed, het mysterie blijft aanspreken en in tegenstelling tot de X files worden antwoorden niet bewaard tot het einde van de show (na 9 seizoenen wachten, kijken en speculeren werd het Xfile mysterie eindelijk ontrafelt met flashbacks .... hoe stom!)

De DVDBox is ook zeker het geld waard. Hij is niet te duur en de extra's zijn cool :)


||

Desparate Housewives ken en kijk ik niet.