PDA

Bekijk de volledige versie : Yamaha DVD-S550 icm de ''Queen - Live at Wembley" DVD



evaarties
20-09-2005, 13:19
Ik heb de dvd speler Yamaha DVD-S550 en ben ook in het bezit van de DVD ''Queen - Live at Wembley".

Echter, als ik de dvd wil afspelen, hangt deze aan het einde van introfilmpje waar het Queen logo wordt getekend. De speler moet ik dan loskoppelen van het spanningsnet en weer aanzetten voordat ik de DVD kan verwijderen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zo ja, is er eenoplossing zodat ik mijn dvd eindelijk kan bekijken?

jeroenenagnes
20-09-2005, 13:37
Welkom op het forum (y)
Weet niets van de dvd-speler af maar mogelijk kun je hier (http://www.yamaha-service.de/index.php?lang=g&idprod=1164) (klik op download) de nieuwste firmware downloaden en uitvoeren waardoor mogelijk het probleem opgelost wordt.

Succes,


Jeroen.

Lex v/d Moolen
20-09-2005, 15:09
Ik heb de dvd speler Yamaha DVD-S550 en ben ook in het bezit van de DVD ''Queen - Live at Wembley".

Echter, als ik de dvd wil afspelen, hangt deze aan het einde van introfilmpje waar het Queen logo wordt getekend. De speler moet ik dan loskoppelen van het spanningsnet en weer aanzetten voordat ik de DVD kan verwijderen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En zo ja, is er eenoplossing zodat ik mijn dvd eindelijk kan bekijken?Ik heb exact dezelfde speler en DVD, maar totaal geen problemen.
Het lijkt mij dan aan het schijfje te liggen, heb je het eens op een andere speler geprobeerd?

evaarties
20-09-2005, 15:12
Nog niet op een andere hardware speler, wel op 2 verschillende pc's waar hij het perfect in doet.

Lex v/d Moolen
20-09-2005, 15:16
Nog niet op een andere hardware speler, wel op 2 verschillende pc's waar hij het perfect in doet.Vreemd...
Misschien toch een andere uitvoering? Ik heb volgens mij de Engelse bij Play vandaan, barcode 24349 04719

jeroenenagnes
20-09-2005, 16:05
En anders mogelijk dan toch de Firmware?
Misschien heeft Lex een nieuwere firmware....weet alleen niet hoe je dat bij de Yamaha kunt zien. :-)


Jeroen.

Lex v/d Moolen
20-09-2005, 19:18
En anders mogelijk dan toch de Firmware?
Misschien heeft Lex een nieuwere firmware....weet alleen niet hoe je dat bij de Yamaha kunt zien. :-)Ik zou dat zelf ook niet eens weten. :oops:

jeroenenagnes
20-09-2005, 20:25
En anders mogelijk dan toch de Firmware?
Misschien heeft Lex een nieuwere firmware....weet alleen niet hoe je dat bij de Yamaha kunt zien. :-)Ik zou dat zelf ook niet eens weten. :oops:

Zo zou het moeten lukken ;-)
Press “Open/Close“ at the unit and “ON SCREEN“ at the remote control
Dan moet er iets komen beginnende met V._ _ _ _ _ _
Ben benieuwd of het lukt zo!


Jeroen.

evaarties
20-09-2005, 20:31
Nog niet op een andere hardware speler, wel op 2 verschillende pc's waar hij het perfect in doet.Vreemd...
Misschien toch een andere uitvoering? Ik heb volgens mij de Engelse bij Play vandaan, barcode 24349 04719

Ik heb iig dezelfde barcode. Deze week zal ik de andere tips mbt de firmware bekijken.

Lex v/d Moolen
20-09-2005, 20:47
En anders mogelijk dan toch de Firmware?
Misschien heeft Lex een nieuwere firmware....weet alleen niet hoe je dat bij de Yamaha kunt zien. :-)Ik zou dat zelf ook niet eens weten. :oops:

Zo zou het moeten lukken ;-)
Press “Open/Close“ at the unit and “ON SCREEN“ at the remote control
Dan moet er iets komen beginnende met V._ _ _ _ _ _
Ben benieuwd of het lukt zo!


Jeroen.Ik krijg dan in beeld

SD 6.1 V32 550-00 2
SERVO:03150000 REG:0


Zegt me nog allemaal niks, maar misschien dat evaarties er wat aan heeft. :)

jeroenenagnes
20-09-2005, 21:01
Ik krijg dan in beeld

SD 6.1 V32 550-00 2
SERVO:03150000 REG:0


Zegt me nog allemaal niks, maar misschien dat evaarties er wat aan heeft. :)

Dat zou in jou geval betekenen dat je firmware-versie 32 hebt (V32).
Mogelijk dat evaarties een lager versie-nummer heeft of een hogere waardoor het probleem ontstaan is.
De link die ik in mijn eerste bericht gaf verwijst naar firmware 38.
Even afwachten wat evaarties doet.... ;-)


Jeroen.

evaarties
25-09-2005, 22:26
Ik heb het volgende in beeld:

itepe v05i 550-00 2
SERVO:03150000 REG: 2

Er staat me ook iets bij dat ik een gehackte firmware erop heb gezet. Misschien dat die problemen geeft.

jeroenenagnes
26-09-2005, 05:53
Ik heb het volgende in beeld:

itepe v05i 550-00 2
SERVO:03150000 REG: 2

Er staat me ook iets bij dat ik een gehackte firmware erop heb gezet. Misschien dat die problemen geeft.

Dat zou goed kunnen!
Ik zou gewoon de firmware downloaden van de Yamaha-site die ik eerder opgegeven heb en die erop zetten. (y)


Jeroen.

evaarties
01-10-2005, 19:09
Ik heb de laatste officiele firmware van yamaha er nu op staan en de DVD doet het prima :D. Tnx voor alle hulp.

jeroenenagnes
01-10-2005, 20:18
Ik heb de laatste officiele firmware van yamaha er nu op staan en de DVD doet het prima :D. Tnx voor alle hulp.

Fantastisch ben blij dat ik je heb kunnen helpen!!! (y)


Jeroen.

Lex v/d Moolen
01-10-2005, 21:31
Ik heb de laatste officiele firmware van yamaha er nu op staan en de DVD doet het prima :D. Tnx voor alle hulp.Goed zo (y)
En nu lekker genieten van dat geweldige concert van Queen 8) :wink: