PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste login werkt niet meer.



Dick van Drie
25-02-2002, 22:46
Waarom werkt het inloggen met mijn 'oude' gewone naam niet meer. Heb ook al geprobeerd met toesturen van een ander "password". Werkt ook dan niet. :mad:
Ik heb ook rekening gehouden met het case sensitive invoeren naam en wachtwoord.

Nu heb ik een andere naam en emailadres genomen om opnieuw te registreren. Werkt 'voorlopig(?)' nog wel.

Ik vind het vreemd.:confused:

Dick van Drie
27-02-2002, 06:42
Is het nou zo moeilijk om hier even op te reargeren? Dan bedoel ik vooral van dvd.nl zelf die dit forum hebben samengesteld. Doe 't even. Dan ben ik u zeer dankbaar.

vr gr

Dick van Drie

Remco Out
27-02-2002, 08:38
Hoi Dick,

ik denk dat je dan beter een PM kan sturen naar iemand van dvd.nl crew, aangezien de meeste nogal druk bezig zijn hebben ze geen tijd om alle threads door te lopen en als je een PM stuurt zullen ze er snel antwoord op geven. Ik heb zelf ook geen flauw idee wat er fout met het inloggen, gelukkig heb ik er geen problemen mee. Veel succes ermee verder.

John
01-03-2002, 19:28
Hier nog 1

Na vele emails is er nog steeds niet gereageerd door DVD.nl, behalve door Alex, die mij dolgraag wil helpen, maar niet de medewerking krijgt van de rest.

Ik heb ook een nieuw account moeten nemen na het legen van mijn cookie directory, en niet meer kunnen inloggen onder mijn eigen naam.

Crew: Het forum is leuk, maar jullie zouden er zelf iets meer tijd aan mogen besteden, vooral als mensen jullie mailen met dit soort problemen.

Alex van den Berg
01-03-2002, 20:40
Na vele emails is er nog steeds niet gereageerd door DVD.nl, behalve door Alex, die mij dolgraag wil helpen, maar niet de medewerking krijgt van de rest.Ho hooo... Hier moet ik het even voor mijn collega's opnemen... :)

I.v.m. je PM probleem heb ik al eerder berichtjes aan Eric doorgestuurd, maar voor het inlogprobleem heb ik eergisteren een eerste mailtje gestuurd... En die kwam dus terug omdat de dvd.nl server off-line was... :D

Gisterenavond heb ik de berichten nogmaals aan Eric doorgestuurd, waarna hij ze waarschijnlijk vanavond pas zal lezen...

Nog even geduld dus... :)

Eric van Ballegoie
01-03-2002, 20:43
Ik heb inderdaad mail van John gehad, en ben ook door Alex meerdere keren op deze problemen geattendeerd. Ik heb in de backend van het forum gezocht naar mogelijke redenen, maar voor zover ik kan zien bestaan jullie 'oude' accounts gewoon nog, zonder enige onregelmatigheden. Ik zal onze technische mensen vragen er hun licht over te laten schijnen, maar voor mij is het een raadsel waarom jullie accounts niet meer werken.

Dat ik lang niet op elk mail bericht wat ik ontvang reageer heeft een reden: Ik krijg ontzettend veel mail en zou bijna een dagtaak hebben als ik iedereen zou beantwoorden. Bovendien hebben wij het momenteel extra druk met een project waar jullie binnenkort allemaal van horen.

Maar nogmaals: Ik zal onze technische mensen vragen te kijken naar jullie oude accounts.

Leon Grave
02-03-2002, 21:01
Het is mij ook een raadsel waarom die accounts niet meer werken, in de backend van het forum zien ze er net zo uit als elke andere account. Ik zal er nog een keer grondig naar kijken.

Voor mensen met een dergelijk probleem,
mail aub mij even ( leon@dvd.nl ) incl login naam en email adres waar je op ingeschreven hebt. En het liefst ook verdere informatie zoals browser versie en operating system. Zodat ik kan kijken of ik het probleem kan localiseren.

ps. ik val dus onder de catagorie technische mensen :D

Eric van Ballegoie
03-03-2002, 16:17
Het probleem van John heb ik met wat kunst en vliegwerk opgelost, als d3all mij even mailt met de gegevens van zijn vorige account dan regel ik dat ook handmatig.