PDA

Bekijk de volledige versie : Ik krijg geen beeld via component?



dvdfreakenzo
23-09-2005, 15:33
Ik heb een HT gekocht maar heb een vraag iets wat ik nog niet goed kan krijgen, de receiver is een Denon avr 2106 en de tv lcd van Panasonic tx32lx1f
Nu heb ik alle luidsprekers aangesloten de dvd recorder(panasonic) optical voor het geluid dus en beeld via component naar de receiver toe.
Ook de receiver via de component naar de tv aangesloten op component en dat moet dan weer av4 zijn maar als ik av4 er voor heb zie ik dus niets.
Maar als ik nu setup wil uitvoeren om de luidsprekers aftestellen dan kan ik niet het menu zien van de denon op mijn tv wat doe ik fout dan? .
William. heb alles aangesloten zoals het in de gebruikershandleiding staat.

dvdfreakenzo
23-09-2005, 18:53
Niemand die hier een antwoord op weet!!!! moet ik soms nog een instelling in het menu van de tv veranderen?.
En heeft iemand mischien deze zelfde receiver thuis staan?.
William.

Albert Kostwinder
23-09-2005, 18:58
Volgens mij gaat het signaal voor het setup menu naar je tv uit de receiver in s-video o.i.d. en niet component. Ik zou trouwens de tv rechtstreeks op je dvd aansluiten. Rtfm dus weer..... :wink:

Ruud Vorstermans
23-09-2005, 21:47
Volgens mij gaat het signaal voor het setup menu naar je tv uit de receiver in s-vhs o.i.d. en niet component. Ik zou trouwens de tv rechtstreeks op je dvd aansluiten. Rtfm dus weer..... :wink:

S-VHS is een manier van opslaan van informatie.
Ik denk dat je S-Video bedoelt :wink:

Albert Kostwinder
23-09-2005, 23:09
Volgens mij gaat het signaal voor het setup menu naar je tv uit de receiver in s-vhs o.i.d. en niet component. Ik zou trouwens de tv rechtstreeks op je dvd aansluiten. Rtfm dus weer..... :wink:

S-VHS is een manier van opslaan van informatie.
Ik denk dat je S-Video bedoelt :wink:

Helemaal gelijk heb je. Zag het staan en dacht, hoe kom je erop.... :? :wink:

dvdfreakenzo
24-09-2005, 08:14
Nou ik weet het ook niet meer als je de handleiding moet geloven dan sluit je hem aan op de componenten aansluiting tv, ik heb nog wel de scat van de dvd speler op de tv staan av2 die kan ik gewoon laten zitten?. anders laat ik de dealer er wel even bij komen dan.
William.
Update ik heb het geprobeert met s-video en ja daar het het menu van de setup maar waarom staat dat niet in de gebruikershandl.?.
Nu kan ik verdr gaan.
Bedankt.
[/b]

dvdfreakenzo
24-09-2005, 11:56
Ik ben er nog niet helemaal helaas!! als ik de setup uitvoer voor de speakers dan krijg ik deze melding 'Caution Surround L/R kan die niet vinden en die zit er ook niet op dus?.Dit is wat ik er op heb zitten aan spekers 'Front L/R - Center - Surround Back L/R maar geen Surround hierna gaat setup niet verder meer hoe kan ik het systeem wijs maken dat Surround niet hoeft bij speaker setup heb ik dat al geprobeert maar dat werkt ook niet?.
William.

dvdfreakenzo
24-09-2005, 14:34
Ok ik ben er uit alles werkt nu heb geluid en wat van een geluid front en achter speakers alle van Bose voor de 601 (worden niet meer gemaakt)achter de 301, center speaker is van Boston.
Nu moet ik wel zeggen dat ik op dit gebied nog weinig kennis heb.als het allemaal goed is opgestelt zal nog wel niet echt het ligt ook aan de woonkamer hoe de form daar van is.
William.

bmateijsen
26-09-2005, 08:33
Als je de manual had gelezen... dan was het misschien wat makkelijker gegaan ;)

Herjan
26-09-2005, 09:01
Als je de manual had gelezen... dan was het misschien wat makkelijker gegaan ;)
En daarbij de vraag of je, voordat je nog meer threads gaat openen, eerst de manual wilt lezen en eventueel wat uitprobeert.