PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Eerste Superbit cover



Eric van Ballegoie
26-02-2002, 09:32
Columbia: Eerste Superbit cover



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=284)

PM
26-02-2002, 09:57
ziet er wel cool uit!!

Maar zijn de genoemde superbit titels ook allemaal heel goed van kwaliteit? (Als origineel slecht dan superbit ook slecht?)

Nathan Strik
26-02-2002, 10:29
(Als origineel slecht dan superbit ook slecht?) Jazeker!!! Kijk de beoordeling van de superbit van Godzilla er maar op na... superslecht!!!

Ruud
26-02-2002, 11:33
Kijk de beoordeling van de superbit van Godzilla er maar op na... superslecht!!!

Waar kan ik deze dan terug vinden?


Ruud

Nathan Strik
26-02-2002, 12:08
Waar kan ik deze dan terug vinden? Oh ja, sorry... de voorlopige bevindingen van de Superbit van Godzilla vind je onderaan DEZE (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=251) pagina.

Ruud
26-02-2002, 18:17
Mijn dank, die zocht ik inderdaad...

Anonymous
27-02-2002, 06:56
Toch kan je nadenken :) Ookal is misschien de kwaliteit
niet beter , het grote voordeel dat snel vergeten wordt is
dat deze titel's nu wel DTS bevatten en daar ben ik
persoonlijk ontzettend blij mee ! :D

Rob P.
27-02-2002, 08:55
Ja maar Johnny MneNedinges met of zonder DTS, het blijft een boutfilm ook al is die gesuperbit.

Marco
28-02-2002, 18:22
Wat een lelijke covers zeg. Het zijn gewoon dezelfde covers uit Frankrijk. Lekker hoor Franse teksten erdoor heen ;) Vind die orginele (R1) superbit covers veel beter. Ook jammer dat Godzilla als Superbit DVD zijn naam als Superbit DVD niet waar maakt.
Blijft er over Gattaca en Desperado (betere films en betere beeldkwaliteit). En waarom uitgesteld terwijl deze allang te koop zijn in Frankrijk (nogmaals de Franse versie zijn het zelfde als de Nederlandse versies).

Marco
28-02-2002, 18:23
Ja meer Johnny MneNedinges met of zonder DTS, het blijft een boutfilm ook al is doe gesuperbit. Voor jou is Johnny Mnemonic zo een erge boutfilm dat je zelf niet meer eens de juiste naam weet. ;)

Pat
28-02-2002, 20:25
Vergeleken met 'normale' DVD-covers vind ik deze echt heel lelijk. Goed voor één maar een hele kast van deze ? Yuck ! :)

martin
01-03-2002, 17:42
zijn die superbitjes nu al tekoop, ik heb ze nog niet zien liggen.

Anonymous
01-03-2002, 19:03
19 Maart pas Martin

martin
01-03-2002, 19:29
ja thankz ik las het net op http://www.dvd-home.nl/

de release lijst ziet er weer hoop vol uit dit wordt weer een duur jaartje.

Jaded
01-03-2002, 20:51
De release lijst ziet er weer hoop vol uit dit wordt weer een duur jaartje.

En het jaar daarna, en het jaar daarna, en het ..... :)

Marco
01-03-2002, 22:20
Las net op DVDPreview (http://www.dvdpreview.nl/nieuws.php?nieuws_id=156) het volgende Regio 1 bericht.
Volgens enkele insiders is Columbia Tristar bezig met de voorbereidingen van zogenaamde Superbit Deluxe Editions.
Dit moet dan een soort aanpassing zijn van de huidige Superbitdvd's. Het idee is dan om naast de Superbitdvd een extra disc met daarop de extra's aan de set toe te voegen en er zo dus een 2-disc set van te maken. De eerste twee releases moeten hun debuut maken op 21 Mei 2002 en zijn Hollow Man en The Patriot.
Waarschijnlijk vallen die Superbits vies tegen m.b.t. extra's. Een 2 DVD versie is nog steeds de beste oplossing. Maar dat had Columbia al veel eerder moeten doen ipv meteen een S.E. (zonder al die Superbit fratsen) uitbrengen.

Menno
02-03-2002, 12:33
Superbit... Supershit zal je bedoelen. Dit is echt een reeks die mij totaal niet interesseerd. Ik heb, in tegenstelling tot een hoop andere mensen op dit forum, eigenlijk ook niet zoveel interesse in de beeldkwaliteit van een DVDtje. Zijn er meer mensen hiero die beeld- en geluidskwaliteit niet echt belangrijk vinden?

Pat
02-03-2002, 12:38
Ik heb, in tegenstelling tot een hoop andere mensen op dit forum, eigenlijk ook niet zoveel interesse in de beeldkwaliteit van een DVDtje. Zijn er meer mensen hiero die beeld- en geluidskwaliteit niet echt belangrijk vinden?
Ik denk dat de mensen hier daar toch zeer in geïnteresseerd zijn anders ben je net zo goed (en alleszins goedkoper) af met VHS of Divx ;-).
Maar in die Superbits ben ik ook niet zo geïnteresseerd. Vooral vanwege het totaal gebrek aan extra's voor een toch wel stevige prijs. Extra's zijn voor mij geen must (de film staat voorop) maar dan moet de prijs wel naar beneden.

Oakey
03-03-2002, 21:36
Die Suberbit-releases zijn volgens mij alleen interessant voor het publiek dat voorheen laserdisc e.d. kocht (de echte freaks). De "gewone consument" gaat hier echt niet aan, dus over een paar maanden tref je ze niet meer aan (of alleen voor veel geld in speciaalzaken).

Ik ben tevreden met de "gewone" DVD's, mits met originele aspect ratio.

Wat een rare titels trouwens. Ik bedoel, Johnny Mnemonic??? Dat is toch echt een prutfilm!

PS: Iedereen die van zijn "oude" Fifth element af wil; ik geef er €10,00 voor incl. verzendkosten :D

Raskel
05-03-2002, 15:44
Zijn er meer mensen hiero die beeld- en geluidskwaliteit niet echt belangrijk vinden?

Dus jij kijkt thuis vhs, als het je toch niet boeit? Waarom zit je eigenlijk op een dvd-forum? Is er geen vhs-forum?

Avalon
06-03-2002, 15:02
JA leuk hoor, French 5.1 English 2.0

Doorspoelen maar weer !

Rene

Marco
06-03-2002, 23:32
JA leuk hoor, French 5.1 English 2.0
Tja Superbit moet het van (English) DTS (5.1) met een bitrate van maar liefst 754 kbps hebben...wow :rolleyes:

Franklin
09-03-2002, 10:57
Ik heb sinds kort de superbitversie van The Fifth Element op regio1
Hier zijn inderdaad geen extra' bijgevoegd.
Wel dolby 5.1 en DTS.

Ik moet eerlijk zeggen dat het geluid zowel in dolby als in DTS uitstekend is. Het beeld is beter van kwaliteit dan dat ik gewend ben van ntsc.

Marco
15-03-2002, 14:18
Heb even een link neergezet mbt Superbit UK cover

Godzilla Superbit cover (http://www.r2-dvd.org/pics/Sleeves/Columbia/superbit/CSB23129_z_godzgicf1k.jpg)

Nathan Strik
15-03-2002, 15:26
Heb even een link neergezet mbt Superbit UK cover Die ziet er nog wel leuk uit... minder lelijk als de Nederlandse in ieder geval.

Antwan Spierings
25-07-2002, 13:43
Ik heb onlangs deze SuperBIT DVD bekeken (Godzilla) en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet, in mijn ogen. Het geluid is ook goed (vooral de lagere baspartijen via mijn set). Ik heb ook liever betere kwaliteit dan al die extra's. En zeker als je de optie hebt om DTS te gebruiken.

:D

martin
25-07-2002, 17:13
Alleen weer jammer dat de hoesjes niet die superbit kwaliteit bezitten.

Ach, een beetje nemen en veel geven ;)

Antwan Spierings
25-07-2002, 22:19
Ja dat is waar, maar de DVD is wel leuk paars van kleur! :p


ps: mooie set en tv heb je staan joh! ik ben wel nieuwsgierig hoe jij je tv hebt ingesteld bij het afspelen van star wars I want dat beeld is toch 2:35:1 opgenomen (dus zwarte balken...?) of gebruik je een zoom functie op je tv???

Johan van den D.
20-08-2002, 23:32
martin heeft zeer zeker een hele mooie HT set
complimenten hoor
wat superbit betref
die hoesjes hier zijn zeker oer en oerlelijk
maar als de kwaliteit er in zijn geheel beter op word dan vind het het wel mooi
maar dan moet het ook echt beter zijn
van mij gaat kwaliteit dus voor de extra`s
ik geniet gewoon meer van een echt goed beeld en geluid dan van een paar extra`s die je hooguit maar 1 keertje kijk
en dat doe je dan nog omdat het er toch opstaat:p

martin
21-08-2002, 08:37
Ja dat is waar, maar de DVD is wel leuk paars van kleur! :p


ps: mooie set en tv heb je staan joh! ik ben wel nieuwsgierig hoe jij je tv hebt ingesteld bij het afspelen van star wars I want dat beeld is toch 2:35:1 opgenomen (dus zwarte balken...?) of gebruik je een zoom functie op je tv???

Heee deze topic heb ik gemist....:eek:

Zwarte balken kan je wel weg halen maar dan vervormt het beeld, dus ik laat die balkjes gewoon staan (zoals het ook hoort)

met 1:85.1 heb je hier geen last van.

en nog bedankt voor de compliments (y)

martin
21-08-2002, 08:41
martin heeft zeer zeker een hele mooie HT set
complimenten hoor
wat superbit betref
die hoesjes hier zijn zeker oer en oerlelijk
maar als de kwaliteit er in zijn geheel beter op word dan vind het het wel mooi
maar dan moet het ook echt beter zijn
van mij gaat kwaliteit dus voor de extra`s
ik geniet gewoon meer van een echt goed beeld en geluid dan van een paar extra`s die je hooguit maar 1 keertje kijk
en dat doe je dan nog omdat het er toch opstaat:p

beeld en geluid kwaliteit staat ook hoog in het vaandel bij mij, maar de verpakking is toch ook wel belangrijk, je wilt er immers toch een tijdje mee doen en dat het netjes blijft, maar met deze SB verpakking kun je beter zo min mogenlijk het schijfje uit de verpakking halen, want terug schuiven is bijna niet tedoen.