PDA

Bekijk de volledige versie : The Beyond - Introductie?



Jolling
24-09-2005, 16:45
Ik heb deze week The Beyond/City of the Living Dead aangeschaft, bij The Beyond zit volgens de cover een introductie door Jan Verheyen. Ik kan deze echter niet vinden, staat dit er niet op of kijk ik niet goed?

Sneaker
25-09-2005, 20:24
Ik heb deze week The Beyond/City of the Living Dead aangeschaft, bij The Beyond zit volgens de cover een introductie door Jan Verheyen. Ik kan deze echter niet vinden, staat dit er niet op of kijk ik niet goed?
Kon hem ook niet vinden. Ook leuk. In de Liner Notes hebben ze het over een audio commentaar. Maar dat zou wel op een andere regio staan.

Jolling
26-09-2005, 16:54
Kon hem ook niet vinden. Ook leuk. In de Liner Notes hebben ze het over een audio commentaar. Maar dat zou wel op een andere regio staan.
Ok, dan zal die er wel gewoon niet op staan. Dat van die liner notes was mij ook al opgevallen; als je het leest lijkt 't alsof de film een audiocommentaar bevat. Moet je alleen wel even de regio 1 aanschaffen. :roll:
Maar goed, The Beyond staat er in ieder geval anamorf op.


Iemand nog belangstelling voor de EC dvd van The Beyond? :lol:

coenooms
26-09-2005, 19:00
Kan iemand mij vertellen hoe de kwalitetit van de transfer is in verhouding tot de reeds eerder verschenen versies ?

twiggertje
29-09-2005, 11:10
Ik heb The Beyond ook gehad, en weer terug gebracht.Ik heb die film zo'n 20 jaar geleden gezien op video en vond die toen best wel goed, maar nu valt het allemaal tegen, trouwens er word beweerd dat de film pas in 1998 de titel "The Beyond" heeft gekregen maar dat klopt niet, de film heette 20 jaar geleden ook al zo en is precies dezelfde versie als op video toen, ik heb deze videoband nog, dus allemaal larie.Ik heb City of the Living Deads niet eens gekeken, heb deze vroeger ook gezien en vond die toen ook goed maar we zijn wel iets beters gewend na 20 jaar. From Dusk Till Dawn vind ik stukken beter en zeker wat special effects betreft maar ja is ook recenter.De enige films uit begin jaren 80 di ik wel op dvd heb is "Dawn Of The Dead" en "Zombie 2" maar ik hoef geen films meer van dat genre uit die tijd.Wat ik wel nog steeds goeie films vind zijn "The Thing" met Kurt Russel , en "The Fly" ook een super horror film, en heb deze dan ook een paar jaar geleden aangeschaft.
Ik had The Beyond samen gekocht met "I Spit On Your Grave" een film die ik vroeger ook op video gezien heb en wij vonden dat ook een geweldige film, en eindelijk op dvd dachten we, maar viel ook vies tegen, ging allemaal erg traag en scenes bleven te lang via een camera stanpunt te zien, dus ook maar terug gebracht.Zo zie je maar dat er veel veranderd is in die 20 a 25 jaar, veel films wat we toen goed vonden vinden we nu troep

groetjes

Dennis Kuijper
29-09-2005, 13:41
Ik heb The Beyond ook gehad, en weer terug gebracht.Ik heb die film zo'n 20 jaar geleden gezien op video en vond die toen best wel goed, maar nu valt het allemaal tegen, trouwens er word beweerd dat de film pas in 1998 de titel "The Beyond" heeft gekregen maar dat klopt niet, de film heette 20 jaar geleden ook al zo en is precies dezelfde versie als op video toen, ik heb deze videoband nog, dus allemaal larie.Ik heb City of the Living Deads niet eens gekeken, heb deze vroeger ook gezien en vond die toen ook goed maar we zijn wel iets beters gewend na 20 jaar. From Dusk Till Dawn vind ik stukken beter en zeker wat special effects betreft maar ja is ook recenter.De enige films uit begin jaren 80 di ik wel op dvd heb is "Dawn Of The Dead" en "Zombie 2" maar ik hoef geen films meer van dat genre uit die tijd.Wat ik wel nog steeds goeie films vind zijn "The Thing" met Kurt Russel , en "The Fly" ook een super horror film, en heb deze dan ook een paar jaar geleden aangeschaft.

The beyond heet eigenlijk E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Je moet de film ook zien als een stuk jeugd nostalgie en niet vergelijken met hedendaagse films.
Ik had The Beyond samen gekocht met "I Spit On Your Grave" een film die ik vroeger ook op video gezien heb en wij vonden dat ook een geweldige film, en eindelijk op dvd dachten we, maar viel ook vies tegen, ging allemaal erg traag en scenes bleven te lang via een camera stanpunt te zien, dus ook maar terug gebracht.Zo zie je maar dat er veel veranderd is in die 20 a 25 jaar, veel films wat we toen goed vonden vinden we nu troep

groetjes

The beyond heet eigenlijk E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Je moet de film zien als een stuk jeugdsentiment en niet vergelijken met hedendaagse films.

twiggertje
29-09-2005, 14:02
The Beyond heette vroeger toen die op video uitkwam ook The beyond, maar bij info over de film op de dvd word dus gezegd dat de film pas in 1998 deze titel heeft gekregen en dat klopt niet. Ik begrijp ook wel dat je die films niet met de films van nu kan vergelijken.Ik heb genoeg oudere films in mijn collectie maar zulke films als The Beyond vind ik helaas niet meer zo goed(special effects etc) als vroeger, dat gebeurd nu eenmaal. :wink:

Splatterhead
29-09-2005, 15:32
Je moet de film zien als een stuk jeugdsentiment en niet vergelijken met hedendaagse films.

Ik zal wel weer een van de weinigen zijn maar The Beyond is in mijn boek nog steed een topper.
Zeker geen stukje jeugdsentiment maar een meesterwerk eerste klas.

Namen de meeste hedendaagse films hier maar een voorbeeld aan, dan zijn die meeste hedendaagse films een stuk beter. ;)

Dennis Kuijper
29-09-2005, 15:41
Je moet de film zien als een stuk jeugdsentiment en niet vergelijken met hedendaagse films.

Ik zal wel weer een van de weinigen zijn maar The Beyond is in mijn boek nog steed een topper.
Zeker geen stukje jeugdsentiment maar een meesterwerk eerste klas.

Namen de meeste hedendaagse films hier maar een voorbeeld aan, dan zijn die meeste hedendaagse films een stuk beter. ;)

Ho,ho,ik vind The beyond zeker een van de betere Italiaanse horror flick klassiekers,maar de film is zeker een stuk jeugdnostalgie voor mij.

incubus
29-09-2005, 15:53
Je moet de film zien als een stuk jeugdsentiment en niet vergelijken met hedendaagse films.

Ik zal wel weer een van de weinigen zijn maar The Beyond is in mijn boek nog steed een topper.
Zeker geen stukje jeugdsentiment maar een meesterwerk eerste klas.

Namen de meeste hedendaagse films hier maar een voorbeeld aan, dan zijn die meeste hedendaagse films een stuk beter. ;)

Staat in mijn persoonlijke top 10 en staat hoog aangeschreven bij hardcore horrorfans!! Ik heb 4 verschillende DVD edities momenteel en heb er ook geen moment spijt van.

Splatterhead
29-09-2005, 16:09
Je moet de film zien als een stuk jeugdsentiment en niet vergelijken met hedendaagse films.

Ik zal wel weer een van de weinigen zijn maar The Beyond is in mijn boek nog steed een topper.
Zeker geen stukje jeugdsentiment maar een meesterwerk eerste klas.

Namen de meeste hedendaagse films hier maar een voorbeeld aan, dan zijn die meeste hedendaagse films een stuk beter. ;)

Ho,ho,ik vind The beyond zeker een van de betere Italiaanse horror flick klassiekers,maar de film is zeker een stuk jeugdnostalgie voor mij.

Ok. :)

Sneaker
03-10-2005, 14:57
Weet iemand overigens wat de titel is en van wie die muziek is op het einde van The Beyond. Op de dvd komt de muziek ook terug in het menu "also available". Het trailer overzicht van DFW. Liedje blijft maar door mijn kop spoken.

luyckfasseel stefan
03-10-2005, 19:04
ik dacht dat de film oorspronkelijk eibon noemde, heb dat 15 jaar lang gedacht, en het klopt, na 15 jaar hem terug te zien lijkt hij nogal traag tov de hedendaagse films.

B.O.B.B.Y.
03-10-2005, 20:07
The Beyond is ook wel bekend als L'Aldilà, And You Will Live in Terror:The Afterlife of Seven Doors of Death (USA) (censored version). Maarre, ik wilde deze ook aanschaffen, alleen met een juiste transfer moet ik het dus doen? Dan wacht ik wel tot hij wat goedkoper is, nu is hij nog €14,95 toch?