PDA

Bekijk de volledige versie : Columbia: Fast & Furious / Tailer of Panama specs



Eric van Ballegoie
26-02-2002, 10:41
Columbia: Fast & Furious / Tailer of Panama specs



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=286)

Adje
26-02-2002, 13:17
Ik ben al compleet aan het aftellen tot 26 maart. Heb net een nieuwe sub gekocht om het motorengeweld van the fast and furious tot zijn recht te laten komen:cool:

Aan de extra's te zien zal het wel een dure film worden maar ik koop em zodra ie uit is:)

rvvnr1
26-02-2002, 17:28
Uh en de beloofde DTS track? Is ie hier nu ook al afgehaald net zoals bij JP3???

VTec
27-02-2002, 11:33
Ik ben al compleet aan het aftellen tot 26 maart. Heb net een nieuwe sub gekocht om het motorengeweld van the fast and furious tot zijn recht te laten komen:cool:

Aan de extra's te zien zal het wel een dure film worden maar ik koop em zodra ie uit is:) Hehe, jij ook al. Sinds januari rij ik nu ook in een Subaru (geen nieuwe, btw) rond om de tijd wat sneller voorbij te laten gaan ;) Ik kan haast niet wachten. Nu maar hopen dat er geld over is, want er zijn zoveel leuke dingen te koop voor de Sub.

Dave
28-02-2002, 18:40
Raar dat er geen DTS bestaat alle info op andere sites e.d. verder geven wel DTS aan,
dus hoe zit het nu!?

Rob P.
01-03-2002, 15:16
Originally posted by rvvnr1
Uh en de beloofde DTS track? Is ie hier nu ook al afgehaald net zoals bij JP3???

Ik heb pas JP3 gehuurd en die was gewoon met DTS.....niet dat het mij erg veel uitmaakt maar toch..

rvvnr1
01-03-2002, 17:21
Ik heb pas JP3 gehuurd en die was gewoon met DTS.....niet dat het mij erg veel uitmaakt maar toch..

Ja maar helaas is dat een Franse DTS track, maar nog erger is dat de retail versie alleen een paar DD5.1 tracks krijgt, zie: http://www.dvd-home.nl/nieuws/nieuws.htm#18
En dus geen DTS zoals eerder was beloofd!

Ok hier moet ik even op terugkomen, heb m vandaag bij de V&D (waar anders.. :D ) gezien en de retail versie heeft eveneens als de huurversie een Franse DTS track :mad:

Marco
01-03-2002, 20:18
Simpel gesteld. Als er (weer) geen DTS track opstaat, ga ik (weer) importeren. Merk het dus wel eind maart.

jwtje
03-03-2002, 16:22
" Na aanleiding van deze film ontstonden er in Nederland de inmiddels beruchte, illegale nachtelijke autoraces. "

volgens mij bestonden die nachtelijke autoraces al een tijdje hoor, vandaar dat ze illegaal zijn en dus niet echt bekend zeg maar.