PDA

Bekijk de volledige versie : Threads die gesloten zijn



Luther Hartog
26-02-2002, 14:16
Hoi crew,

Kunnen jullie de threads die gesloten zijn niet gewoon meteen deleten? Dat is misschien wat overzichtelijker.

Het is maar een tip

Groetjes,

Luther

Nathan Strik
26-02-2002, 14:21
Mag deze thread dicht?!? :D :D :D LOL!!!

Alex van den Berg
26-02-2002, 16:35
Kunnen jullie de threads die gesloten zijn niet gewoon meteen deleten? Dat is misschien wat overzichtelijker.Het is misschien wel overzichtelijker, maar ook een vorm van censuur.
Daarnaast kunnen gesloten threads zeker een 'educatieve' invloed hebben... :)

Remco Out
26-02-2002, 16:59
Daarnaast kunnen gesloten threads zeker een 'educatieve' invloed hebben... :) Zoals mijn voetbalthread die je gesloten hebt. Ook die thread is zeer educatief. :D :D

Alex Bel-Gy-Bel
26-02-2002, 18:30
Zoals mijn voetbalthread die je gesloten hebt. Ook die thread is zeer educatief. :D :D

Kunnen ze die niet terug open gooien, was best leuk, er is toch ook een thread over Pim Fortuin, dat heeft toch ook niets met dvd te maken en van voetbal zijn er toch wel dvd's in omloop.
Of hangt dit alles van de intresse van Crew af.:D :p

starbuck
26-02-2002, 18:41
Kunnen ze die niet terug open gooien, was best leuk, er is toch ook een thread over Pim Fortuin, dat heeft toch ook niets met dvd te maken en van voetbal zijn er toch wel dvd's in omloop.
Of hangt dit alles van de intresse van Crew af.:D :p

Tip om door de mazen der dvd.nl wet te sluipen,

open een thread over de dvd " het succes van 88" of "feijenoord"
zo kan het nooit oftopic zijn;)

(de tip vernietigd zichzelf in 3890 minuten)

Ik ontken alles:cool:

Glenn Smits
26-02-2002, 21:27
Kunnen ze die niet terug open gooien, was best leuk, er is toch ook een thread over Pim Fortuin, dat heeft toch ook niets met dvd te maken

ja maar die telt niet die is van mij :D
bovendien telt ie 17 pagina's

Glenn Smits
26-02-2002, 21:28
open een thread over de dvd " het succes van 88" of "feijenoord"
zo kan het nooit oftopic zijn;)


nou Feyenoord zit toch ver naast de topic, Ajax daarentegen :D

Alex Bel-Gy-Bel
26-02-2002, 21:35
ja maar die telt niet die is van mij :D
bovendien telt ie 17 pagina's

Wat!!! 17 pagina's off- topic? En daar ben jij de oorzaak van.:mad: ;)

En daar heb ik ook nog op gepost.:p :p

Glenn Smits
26-02-2002, 21:38
ja gelukkig wel anders had ik 17 pagina's off-topic alleen op mijn naam hehe :D

Alex van den Berg
26-02-2002, 22:43
Kunnen ze die niet terug open gooien, was best leukVoetbal thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4346) is weer open... :)

Remco Out
27-02-2002, 08:41
Voetbal thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4346) is weer open... :) Dank je Alex, wouw ik wist niet dat de dvd.nl crew en met name Alex zo makkelijk te overtuigen was. Maar goed, ik ga er meteen wat posten.

Alexander de Mol
27-02-2002, 10:10
Dank je Alex, wouw ik wist niet dat de dvd.nl crew en met name Alex zo makkelijk te overtuigen was.Lees mijn reactie in de voetbalthread er maar eens op na. Zo makkelijk heb ik Alex niet kunnen overtuigen.

Jeroen Driessen
01-03-2002, 13:05
Het is misschien wel overzichtelijker, maar ook een vorm van censuur.
Daarnaast kunnen gesloten threads zeker een 'educatieve' invloed hebben... :) Kunnen ze dan niet in een apart foldertje worden gestopt, scheelt ook weer een stuk in de overzichtelijkheid. Misschien eens aardig om wat threads na te lopen of het antwoord al voldoet, want veel threads hebben een kort vraagje en een al even kort antwoord...dat voldoende is. Kost ff werk, maar het helpt wel weer :)