PDA

Bekijk de volledige versie : Polanski dvds



Travis Bickle
28-09-2005, 17:18
Zijn die dvds van a-film die volgende week komen (o.a Repulsion, Knife in the Water etc.) hetzelfde als die in de Polanski box zitten?

Anders koop ik lekker die box, als er extra's op die dvds van volgende week zitten koop ik ze liever los denk ik.

Dennis Kuijper
28-09-2005, 17:48
Volgens mij zijn het gewoon dezelfde.

Quido
28-09-2005, 20:14
Ik zag dat op de dvd's van Repulsion, Cul de sac en Knife in the Water die binnenkort los uit gaan komen een ongeveer half uur durende featurette staat. En deze staan niet op de dvd's in de box. Ook bevatten de titels nu een 5.1 track, terwijl in de box de meeste het moeten doen met 1.0. Heb de box vorig jaar aangeschaft en vind het best jammer dat er nu versies uitkomen die extra's bevatten en daarnaast ook een 5.1 track.

Dennis Kuijper
28-09-2005, 20:35
Ik zag dat op de dvd's van Repulsion, Cul de sac en Knife in the Water die binnenkort los uit gaan komen een ongeveer half uur durende featurette staat. En deze staan niet op de dvd's in de box. Ook bevatten de titels nu een 5.1 track, terwijl in de box de meeste het moeten doen met 1.0. Heb de box vorig jaar aangeschaft en vind het best jammer dat er nu versies uitkomen die extra's bevatten en daarnaast ook een 5.1 track.

Ik zag het ook op de site van A-film staan,de dvd die ik eigenlijk wil staat alleen niet in de release lijst namelijk Dead and the maiden,mag toch wel aannemen dat die ook los uitkomt.

Quido
29-09-2005, 19:05
Voor zover ik weet bezit A-Film daar ook niet de rechten van. Zit ook niet in de box. In de box zitten: Bitter Moon, Cul-de-sac, Knife in the Water, Repulsion, Tess, The Pianist, What ? en een dvd met 7 korte films. De rechten van de andere films lagen/liggen bij andere maatschappijen. Paramount heeft ook een verzameling met drie van Polanski's films geloof ik. En Death and the maiden is vooralsnog alleen regio 1 verkrijgbaar.

Dennis Kuijper
29-09-2005, 20:57
Voor zover ik weet bezit A-Film daar ook niet de rechten van. Zit ook niet in de box. In de box zitten: Bitter Moon, Cul-de-sac, Knife in the Water, Repulsion, Tess, The Pianist, What ? en een dvd met 7 korte films. De rechten van de andere films lagen/liggen bij andere maatschappijen. Paramount heeft ook een verzameling met drie van Polanski's films geloof ik. En Death and the maiden is vooralsnog alleen regio 1 verkrijgbaar.

In de releaselijst op dvdinfo staat hij voor 6 oktober in de releaselijst
met als uitgever A-film,zeker een foutje dan.

Quido
29-09-2005, 21:04
Zie het nu ook staan ... raar. Op de site van A-Film zelf staat hier niks over vermeld en op de releaselijst die via de perssite te downloaden is staat hij ook niet. Maar van mij mag ie komen hoor ;)

Dennis Kuijper
30-09-2005, 10:53
Voor zover ik weet bezit A-Film daar ook niet de rechten van. Zit ook niet in de box. In de box zitten: Bitter Moon, Cul-de-sac, Knife in the Water, Repulsion, Tess, The Pianist, What ? en een dvd met 7 korte films. De rechten van de andere films lagen/liggen bij andere maatschappijen. Paramount heeft ook een verzameling met drie van Polanski's films geloof ik. En Death and the maiden is vooralsnog alleen regio 1 verkrijgbaar.

In de releaselijst op dvdinfo staat hij voor 6 oktober in de releaselijst
met als uitgever A-film,zeker een foutje dan.

Heb A-film er even over gemaild,het is de bedoeling dat hij in 2006
door hun word uitgebracht,nog even wachten dus.