PDA

Bekijk de volledige versie : Walking with Dinosaurs Specials DVD



Guido van Thiel
29-09-2005, 13:52
Ik heb inmiddels in mijn bezit:

Walking with Dinosaurs
Walking with Beasts
The Ballad of Big Al

Nou ben ik op het net de volgende dvd tegengekomen:
Walking with Dinosaurs Specials

En nou vraag ik me af wat deze dvd precies te bieden heeft?
Zijn dit echt alleen maar extra's en zijn deze anders dan op de dvd's van Walking with Dinosaurs?

Daarnaast heb ik nog niet de dvd Walking with Caveman, is die nog de moeite waard? En zijn er naast het genoemde eigenlijk nog meer Walking with's?

Frank
29-09-2005, 13:54
Nou ben ik op het net de volgende dvd tegengekomen:
Walking with Dinosaurs Specials
Waar ben je de DVD tegengekomen?

Guido van Thiel
29-09-2005, 14:02
Diverse webshops blijken hem te hebben, zoals o.a.:

Free Record Shop
DVDOutlet
Proxis
Bol
Winkelwijs

Dennis Kuijper
29-09-2005, 14:08
Ik heb inmiddels in mijn bezit:

Walking with Dinosaurs
Walking with Beasts
The Ballad of Big Al

Nou ben ik op het net de volgende dvd tegengekomen:
Walking with Dinosaurs Specials

En nou vraag ik me af wat deze dvd precies te bieden heeft?
Zijn dit echt alleen maar extra's en zijn deze anders dan op de dvd's van Walking with Dinosaurs?

Daarnaast heb ik nog niet de dvd Walking with Caveman, is die nog de moeite waard? En zijn er naast het genoemde eigenlijk nog meer Walking with's?

Via deze link even het plaatje vergroten en dan de muispijl erop dan zie je de achterkant van de hoes en kan je redelijk zien wat erop staat:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=453051&navid=3

robvanknegsel
29-09-2005, 16:59
Ik heb die serie toen op tv gekeken en me gigantisch zitten ergeren om de stemverheffing/accent/manier van praten van die presentator; Nigel Marven.

Gatverdamme wat een opgefokt pratende kwal is dat.

Aardige opnames, weinig nieuwe dingen gezien/gehoord, maar ik hoef hem geen tweede keer te zien, laat staan op dvd vanwege deze vreselijke presentator.

Die vent moeten ze niet in een mooie documentaire neerzetten maar in een irritante commercial over financieringen.

Ron kars
29-09-2005, 17:16
Gatverdamme wat een opgefokt pratende kwal is dat.

Haha :lol: :lol: , tot zover mijn slechte humeur, bedankt!

Pieter Kleine
29-09-2005, 21:33
De makers van de meermalen bekroonde serie Walking With Dinosaurs nemen u mee op een gevaarlijke ontdekkingsreis naar het land van de vreemdste dinosaurussen die ooit hebben geleefd. Levensechte computeanimaties en spannende avonturen brengen de wereld van Walking WithDinosaurs opnieuw tot leven.

The Giant Claw
Voor het eerst brengt een presentator een bezoek aan de wereld van de dinosaurussen. Reis mee terug in de tijd naar de zandduinen van Mongolie in het Mesozoicum, 75 miljoen jaar geleden. Ga op zoek naar de eigenaar ven een reusachtige klauw - de Therizinosaurus. Verrassende ontdekkingen zetten ons op het spoor van dit enorme dier tot we uiteindelijk oog in oog met hem staan. Maar voor het zover is, vinden we een nest, worden we belaagd door nieuwsgierige Velociraptors, en achtervolgd door een verschrikkelijke Tarbosaurus.

Land Of The Giants
Onderzoek heeft ons een hele nieuwe kijk gegeven op het begrip "groot" in het tijdperk van de dinosaurussen en we hebben ontdekt dat de grootste monsters in Zuid-Afrika leefden. Om u een idee te geven van hun afmetingen, loopt onze presentator met hen mee. Hij gaat op zoek naar het grootste landroofdier aller tijden dat op jacht is naar de grootste prooi ooit. Onderweg maakt hij bijzondere dingen mee, zoals het "baltsgedrag" van het Pterodaustro-mannetje, maar het hoogtepunt van zijn avontuur is wel de spannende jacht van de 14 meter lange Gigantosaurus op een 100 ton wegende, volwassen Argentinosaurus.

Sea Monsters
Fa samen met onze duiker op onderzoek in de zeven gevaarlijkste oerzeeen. Maak kennis met de dodelijkste zeemonsters en reis door de tijde tot aan het Krijttijdperk. Ontmoet reusachtige zeeschorpioenen, de gevaarlijke reuzenhaai Megalodon, en enorme gepantserde vissen. U bent erbij als onze duiker een zes meter lange Northosaurus en een Tanystropheus met een ongelooflijk lange nek te eten geeft. De grootste uitdaging is echter een ontmoeting met de angstaanjagende Mosasaur, koning van de zee in het Krijttijdperk, die met zijn enorme kaken een boom in een hap doormidden zou kunnen bijten.

Richard B.
28-12-2008, 20:12
Ik kwam bij Blokker een boxje tegen met daarin deze dvd van de Walking with Dinosaurs specials, Walking with Cavemen en Walking with Monsters voor slechts 7,50. Ik ben deze set nog nergens anders tegengekomen dus voor de liefhebbers lijkt het me een aanrader. (y)

robvanknegsel
05-01-2009, 17:45
Ik kwam bij Blokker een boxje tegen met daarin deze dvd van de Walking with Dinosaurs specials, Walking with Cavemen en Walking with Monsters voor slechts 7,50. Ik ben deze set nog nergens anders tegengekomen dus voor de liefhebbers lijkt het me een aanrader. (y)

Ik denk dat het een normale prijs is, die dvd's zijn ook al minstens 4 jaar oud (serie is van 2003/2004).

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=32461

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11100 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11100&highlight=walking+with+cavemen)

Rovers
30-07-2009, 10:49
http://www.fortressmusic.com/cfish/t/501/WalkingWithDinosaurs.jpg Nu hoef je de DVD niet meer aan te schaffen maar kan je gewoon naar Ahoy om ze in het echt te zien!:D

firebird80
05-08-2009, 15:59
klinkt als een leuk dagje uit voor de kleine, die zit net in zn dino-fan-fase. en stiekem vind ik het ook leuk denk ik haha

Fulgore
05-08-2009, 17:15
stiekem wil ik daar wel heen moet ik zeggen ssst.

Rovers
06-08-2009, 11:31
De documentaire vond ik erg leuk dus ik neem aan dat deze show ook goed in elkaar zal zitten. En niemand hoeft zich te schamen, dinosaurussen zijn gewoon vet.