PDA

Bekijk de volledige versie : Dvd-recoders van Philips



Wulftje
29-09-2005, 15:03
Een verkoper van een bekende electrozaak heeft mme verteld dat de dvd-recorders en home cinema sets van Philips van heel slechte kwaliteit zijn. Hij raadde het me dus ten zeerste af om een Philips te kopen. Ikk was namelijk op zoek naar de DVDR3355 gekoppeld aan het surround systeem HTR5000 eveneens van Philips. Heeft iemand speciale slechte ervaringen met Philips of iemand ervaring met de dvdr3355?

P@trick_DVD
01-10-2005, 10:34
Een verkoper van een bekende electrozaak heeft mme verteld dat de dvd-recorders en home cinema sets van Philips van heel slechte kwaliteit zijn. Hij raadde het me dus ten zeerste af om een Philips te kopen. Ikk was namelijk op zoek naar de DVDR3355 gekoppeld aan het surround systeem HTR5000 eveneens van Philips. Heeft iemand speciale slechte ervaringen met Philips of iemand ervaring met de dvdr3355?
Als je de verschillende forums op internet er op naleest dan zul je zien dat de meesten niet echt fan zijn van Philips recorders. Het gaat hier echter wel om eerdere generaties van recorders. De door jou genoemde recorder is van de nieuwe generatie, dus er zijn nog niet zoveel gebruikerservaringen.

Ik zelf heb een jaartje een Philips DVDR70 te leen gehad en dat ding heeft redelijk probleemloos gewerkt. Af en toe wat disc errors en soms een timeropname die niet was uitgevoerd. Wat me wel erg stoorde was de traagheid van het apparaat mbt het reageren op de afstandsbediening.

De recorders van Panasonic, Sony en Pioneer hebben de beste naam, maar ik las op kieskeurig dat je ook DivX ondersteuning wilt. Deze drie merken ondersteunen helaas geen DivX. Als je DivX wilt dan heb je keuze uit Philips, LG en Hitachi recorders.