PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic DMR-EH50/Philips DVD+RW



jose
01-10-2005, 09:28
Hallo,

Ik heb een Panasonic DMR-EH50 en ik heb DVD+RW van Philips erbij gekocht.
Nu herkent het apparaat de DVD niet. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ik heb er verder niet zoveel verstand van.

José

P@trick_DVD
01-10-2005, 10:03
Ik heb een Panasonic DMR-EH50 en ik heb DVD+RW van Philips erbij gekocht.Nu herkent het apparaat de DVD niet. Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ik heb er verder niet zoveel verstand van.
De Panasonic DMR-EH50 ondersteunt geen DVD+RW voor opname. Een beetje winkel had jou hiervoor wel kunnen waarschuwen lijkt mij (of je moet via internet hebben gekocht natuurlijk). DVD+R is wel mogelijk. Als rewriteable formaten kun je DVD-RW en DVD-RAM schijven gebruiken.

jose
01-10-2005, 10:06
Mijn eigen schuld! Ik heb ze op de markt gekocht.
Maakt het merk nog uit? En de speed? Voordat ik weer de verkeerde ga kopen.

José

P@trick_DVD
01-10-2005, 10:15
Ik zelf gebruik altijd merk DVD's. Op dit moment zijn dat DVD-RW's van Verbatim (6-speed) en DVD-R's van Sony (8 speed). Maar ik heb wel een Pioneer recorder, dus ik weet niet of deze schijven ook goed werken op de Panasonic. Misschien dat een Panasonic gebruiker je verder kan helpen?

jose
01-10-2005, 10:17
Oke, bedankt Patrick. Ik hoop dat er iemand anders is die mij kan helpen?

vbi
01-10-2005, 18:26
Alles kan erin behalve jou +RW'tjes.
De Panasonic was een jaar geleden iets moeilijker met het lezen van de minder merken. Inmiddels geeft dat ook geen problemen meer. Ik zou toch voor de zekerheid maar voor een echt merk gaan en niet zo'n schijfje van de aldi gaan gebruiken, om maar wat te noemen.

jose
01-10-2005, 19:16
Oké, is Traxdata ook goed? Zag ik op internet.
En de speed maakt niet uit? Kan ook sneller dan 4x erin?