PDA

Bekijk de volledige versie : Breedbeeld €400-500



Symphony X
01-10-2005, 14:55
Weet iemand een goede breedbeeld t.v met 2 of meer scartaansluitingen, en 100% flat?

voor circa 400/500 Eur.

Headhunter
04-10-2005, 12:29
Ik heb afgelopen week bij Modern Electronics een Sony KV32-CS71 gekocht voor 570 euro inclusief bezorgkosten. Mooie prijs voor een mooie TV. Ik moet hem nog wel binnenkrijgen, dus een gedetailleerde mening kan ik je (nog) niet geven. Het beeld kwam in ieder geval prima over op me in de winkel.

Enkele specs:

- 32 inch (82 cm beeldbuisdiagonaal; effectief 76 cm, geloof ik)
- 100 Hz
- 100% flat beeldbuis
- 3 scart-aansluitingen
- 2x20 Watt speakers

Symphony X
04-10-2005, 13:21
Specs zien er in iedergeval goed uit :wink:

jochem22
05-10-2005, 08:58
heb je ook extra garantie erbij gekocht en zoja: wat koste dat.

Ik ben zelf ook op zoek naar een breedbeeld in dezelfde prijsklasse.
Ook met ongeveer dezelfde eisen: 100 hz, 82 cm beeldbuis, 100% flat beeld 2x scart aansluiting.

Speakers zijn niet interessant want ik heb zojuist een geweldige set aangeschaft :D

Wat ik verder wel graag zou willen is dat de schermverhouding zich goed aanpast aan de uitzendingen.

Ik heb de philips 32pw6820 in de winkel bekeken en deze kon je gemakkelijk aanpassen aan de uitzending. Natuurlijk laat ie dan wel wat weg maar dat heb je altijd als je de volledige beeldgrootte wilt benutten (tenminste, heb nog niet anders gezien/gehoord). Deze tv kon ik aankomen voor 670 euro inclusief 5 jaar garantie (600 excl. garantie).

Verder heb ik weinig tv's gezien die qua beeldbuis in de buurt kwamen van die philips. Heeft iemand nog suggesties?

Headhunter
05-10-2005, 09:49
heb je ook extra garantie erbij gekocht en zoja: wat koste dat.

Heb geen extra garantie erbij gekocht. Nog even zitten twijfelen, maar toch maar niet gedaan. Volgens mij was een uitbreiding van 1 naar 5 jaar 85 euro. Ik kan het alsnog aanvragen, maar ik weet het niet...

Peter Porrio
05-10-2005, 11:55
Ik heb de philips 32pw6820 in de winkel bekeken en deze kon je gemakkelijk aanpassen aan de uitzending. Natuurlijk laat ie dan wel wat weg maar dat heb je altijd als je de volledige beeldgrootte wilt benutten (tenminste, heb nog niet anders gezien/gehoord).


Klopt, je hebt dan alleen nog verschil in WAT de diverse merken weglaten. Het ene merk doet dit beter dan de andere. Dit was 1 van de redenen voor mij om een Loewe te kiezen.



Verder heb ik weinig tv's gezien die qua beeldbuis in de buurt kwamen van die philips. Heeft iemand nog suggesties?


Loewe zal te duur zijn, ik denk dat je dan toch wel minimaal op een euro of 1100 zit. Panasonic is naast Philips ook een goede optie.

jochem22
05-10-2005, 12:25
Klopt, je hebt dan alleen nog verschil in WAT de diverse merken weglaten. Het ene merk doet dit beter dan de andere. Dit was 1 van de redenen voor mij om een Loewe te kiezen.

met die philips kun je het beeld net zo lang verplaatsen tot ie weergeeft wat jij wil zien. Dat is voor mij voldoende :)