PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe trend: te kleine hoesjes?



Richard B.
02-10-2005, 21:42
Ik ben het nu al een paar keer tegengekomen (o.a. bij de budget-release van Patton en bij The Mummy Legends) dat de papieren hoesjes in de keepcases te klein bleken te zijn en er aan beide uiteinden van beide kanten duidelijk ruimte overblijft. Erg lelijk staat het: het lijkt haast op een amateuristisch zelf (te klein) uitgeprinte hoes. Je zou bijna het idee krijgen dat de uitgevers van deze dvd's kennelijk op de kosten hebben willen besparen door minder papier te gebruiken voor de hoesjes. :?

Iemand die dit nog meer is tegengekomen? Ik heb de indruk dat het vooral bij de budgetuitgaves van grotere uitgevers voorkomt.

Double
02-10-2005, 22:03
Jah ik ben dit tot mij ook tegen gekomen bij 2 titels van eddi murphy erg lelijk staat het inderdaat.......

Erwin de Koning
02-10-2005, 22:16
belachelijk idd, ik ben in staat om de dvd's meteen weer terug te pleuren in het schap als ik het merk

Corneelh
02-10-2005, 22:19
Nu je het zegt, bij de Monster Legacy Collection is dit bij mij ook het geval.
Erg jammer aangezien je er toch een hoop geld voor neertelt.

Toon_1
02-10-2005, 22:28
Nu je het zegt, bij de Monster Legacy Collection is dit bij mij ook het geval.
Erg jammer aangezien je er toch een hoop geld voor neertelt.

Bij mij is er ook één dvd uit de Monster Legacy Collection waar het papieren hoesje te klein is. Lelijk :( .

Pieter Kleine
02-10-2005, 22:28
Het is mij ook al opgevallen. Vreemd.

deweb
03-10-2005, 15:22
Mij ook. Zonde, maar als je weet hoe verdomd moeilijk het is om die dingen goed in het midden te krijgen, dan lijkt het me logisch dat een fabriek ook fouten maakt.

Het is nu eenmaal niet anders...het gaat tenslotte om de film.

ReDone
03-10-2005, 19:57
het gaat tenslotte om de film.


Als dat voor mij zo zou gelden zou ik al mijn films wel downloaden.......

Ro1671
03-10-2005, 20:07
het gaat tenslotte om de film.


Als dat voor mij zo zou gelden zou ik al mijn films wel downloaden.......

Dus jij koopt films ivm een hoesje????
Die kan je dan ook downloaden.. beetje vreemde reactie...