PDA

Bekijk de volledige versie : x-files boxset in benelux?



lapino
03-10-2005, 08:11
In Amerika/Australië (R2) komt eind deze week boxset op de mark met ALLE seizoenen van de x-files. Iemand enig idee wanneer/of deze ook in de Benelux wordt gereleased?

http://img6.imageshack.us/img6/9515/b000aaf9q002lzzzzzzz1nt.jpg

Specificaties:
Special Features

* Season 1:
* 'The Truth Behind Season One' Featurette
* Chris Carter Interviews About His 12 Favourite Episodes
* 'Behind the Truth' Making Of The Featurette
* Two Deleted Scenes From 'Pilot'
* Special Effects Clips From 'Fallen Angel'
* TV Trailers For Each Episode
* DVD-ROM Features: 'Root of Conspiracy' Game
* Episode Guide
* Case Files From Jane Goodman's 'Book of the Unexplained, Volume 1'
* Season 2:
* 12 Chris Carter Interviews
* 9 'Behind The Truth' Special Effects Spots
* Deleted Scenes
* 25 Promotional TV Spots
* Behind The Scenes Clips
* Documentary 'The Truth Behind Season Two'
* Season 3:
* Documentary: 'The Truth About Season Three'
* Chris Carter talks about his favourite episodes
* Special Effects Clips with Commentary from Mat Beck
* FDeleted Scenes with Optional Commentary by Chris Carter
* Episode Commentary for 'Jose Chung's From Outer Space' by Director Rob Bowman and Writer Darin Morgan
* Episode Commentary for 'Apochrypha' by Director Kim Manners and Writer Chris Carter
* 'Behind-the-Truth' Spots from F/X
* Promotional TV Spots
* Season 4:
* 'The Truth About Season Four' Featurette
* Interview Clips: Frank Spotnitz, Vince Gilligan, James Wong, Vince Gilligan, & Chris Carter
* Special Effects Clips with Audio Commentary
* Deleted Scenes with Optional Commentary by Chris Carter and White Rabbit Branching Option
* 'Behind the Truth' TV Spots
* Promotional TV Spots
* International Clips from 6 Episodes
* Season 5:
* Audio commentary from creator Chris Carter and John Shiban on certain episodes
* 'The Truth About Season 5' featurette
* Special effects clips with audio commentary
* Deleted scenes with optional audio commentary from creator Chris Carter with 'White Rabbit' branching option
* 'Behind The Truth' TV spots
* Promotional TV spots
* International clips
* Alternative audio tracks
* 'Inside The X-Files' documentary
* Season 6:
* Documentary: "The Truth About Season Six"
* "Behind the Scenes" featurette
* 15 Deleted scenes with optional commentary by Frank Spotnitz
* Special effects sequences with commentary by Paul Rabwin
* Character profile on Cigarette Smoking Man
* Episode commentary on 'Triangle' by Chris Carter
* Episode commentary on 'Milagro' by Kim Manners
* Promotional TV spots
* International language clips
* Season 7:
* Audio commentary from Chris Carter on 'First Person Shooter' episode
* Audio commentary from Gillian Anderson on 'All Things' episode
* Audio commentary from Vince Gilligan on 'Je Souhaite' episode
* Deleted scenes with optional audio commentary
* 'The Truth About Season 7' documentary
* Special FX breakdowns
* Profiles of A.D. Skinner and Samantha Mulder
* TV spots
* Season 8:
* International clips from episodes 'Within', 'The Gift', 'Via Negativa', 'Three Words', 'Essence' and 'Existence'
* Deleted scenes from the 'Surekill', 'Badlaa', 'Per Manum' and 'Empedocles' episodes
* Audio commentary for the 'Alone' episode from director Frank Spotnitz
* Audio commentary for the 'Existence' episode from director Kim Manners
* 'The Truth About Season 8' documentary
* Profiles for X-Files characters Gibson Praise, John Doggett and Alex Krycek
* 7 special effects clips
* Promo spots
* Season 9:
* Deleted scenes from episodes 'Nothing Important Happened Today' (Parts 1 & 2), 'Lord Of The Flies', 'Provenance (Part 1)', 'Jump The Shark' and 'The Truth'
* Audio commentary on episodes 'Improbable', 'Jump The Shark' and 'The Truth'
* Documentaries: 'The Truth About Season 9', 'Secrets Of The X-Files', 'More Secrets Of The X-Files' and 'Reflections On The X-Files'
* Special effects clips
* Promo spots
* International clips
* Trailers

Paul H.
03-10-2005, 10:11
Daar zou ik maar niet van uitgaan Lapino...

Sneaker
03-10-2005, 11:18
Ziet er wel mooi uit. Net als die archiefkast met alle seizoenen. Maar ik probeer nog steeds de kartonnen versie aan te schaffen, in goede staat voor een mooie prijs. Maar dat valt niet mee :cry:.

Rob Technoid
03-10-2005, 20:27
Hij komt wel uit in Engeland, dus de benelux zal ook wel volgen

1101
02-11-2005, 22:37
Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=701791&searchtype=genre&id=0&p=57&g=72&adudisc=y&who=&cpage=1&pa=cart&Cur=258)

Zo, daarvoor ga ik geen tweedehands seizoen 1-6 boxen kopen voor 200 ex verzenden! ;)

1101
02-12-2005, 19:26
Wat de fuk!? Bij Play al uitverkocht!!! Ik wil die box! En die prijs was zooo goed.... argh.

Marcel v/d H.
03-12-2005, 10:00
Ik wil gewoon de serie compleet met de oude digipacks :cry: En dat gaat me waarschijnlijk al niet meer lukken :(

Mathieu Ghekiere
01-06-2006, 14:06
Heeft iemand een foto van de binnenkant van deze box?
Of ergens te vinden op internet?
Ikzelf leek het niet te vinden...

pokalapoketl
01-06-2006, 16:09
http://www.f-m-b.org/ --> DVD Colection -->Gift Sets/Box Sets

http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_1.jpg

http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_4.jpg

Mathieu Ghekiere
01-06-2006, 17:22
Bedankt!

Heb deze besteld via Ebay, allezja, er al op geboden.
Wel spijtig, ik dacht dat de kartonnen digipacks erin zaten...
Maar die zijn 100 euro per stuk :?
5 keer zo veel betalen per seizoen is me toch wat té voor de mooie verpakking alleen, hoewel die tot echt mooi waren...

Ik ga (misschien) eindelijk de serie opnieuw zien...
Weet alleen nog dat ik er als kind (welja, kben nu 19) altijd naar keek 's nachts en het fantastisch vond. Heb de film ook, die was ook schitterend.

Nogmaals bedankt voor de foto's!

Rudy Mas
01-06-2006, 17:37
Ik denk dat deze ook wel in de Benelux gaat komen.

Als ze een box uitbrengen van Ally McBeal dan zullen er nog wel andere reeksen volgen volgens mij.

Althans, het is te hopen. :) Die X-files box wil ik ook wel hebben, zeker omdat ik nog niet lang geleden mijn CE boxen heb verkocht en er eigenlijk nu spijt van heb. :)

pokalapoketl
01-06-2006, 18:13
Wel spijtig, ik dacht dat de kartonnen digipacks erin zaten...
Maar die zijn 100 euro per stuk :?


:shock:

Ik weet niet waar jij hebt gekeken maar ik heb ze allemaal voor minder van €50,- per stuk aangeschaft. Alleen jammer dat je ze nauwelijks ziet.

Annemie
01-06-2006, 18:18
Moet je hier (http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=x-files) eens een kijkje nemen. Zowel digpacks als de nieuwe uitgaven voor €29,99 :cry: Heb ze allemaal tussen €80 en €100 betaald. Maar kom, ze staan dan toch al lang bij mij te blinken hé :lol:

Mathieu Ghekiere
01-06-2006, 18:36
Bedankt voor alle tipjes! Ik ga proberen de Digipacks daar te bestellen, dan!

Erik B.
01-06-2006, 19:30
Moet je hier (http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=x-files) eens een kijkje nemen. Zowel digpacks als de nieuwe uitgaven voor €29,99 :cry: Heb ze allemaal tussen €80 en €100 betaald. Maar kom, ze staan dan toch al lang bij mij te blinken hé :lol:

Gaaf :shock:, gelijk seizoen 7, 8 en 9 in de oude uitgave bestellen.

Sneaker
01-06-2006, 20:26
Moet je hier (http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=x-files) eens een kijkje nemen. Zowel digpacks als de nieuwe uitgaven voor €29,99 :cry: Heb ze allemaal tussen €80 en €100 betaald. Maar kom, ze staan dan toch al lang bij mij te blinken hé :lol:
En zijn dit gewoon de versies die in de Nederlandse winkels ook liggen? Dan bestel ik ze binnenkort gelijk allemaal.

aemir
01-06-2006, 20:55
boxgaat komen in september ocktober in Nl. heb namelijk gehoord van iemand die vaak iets van te voren weet voordat het officeel word. vandaar ook dat ze de serie boxen van angel, x files en buffy in prijs verlagen anders raken ze die niet kwijt. Van al die series komt er een box met nl subs in het derde kwatraal uit.

Annemie
01-06-2006, 21:53
Moet je hier (http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=x-files) eens een kijkje nemen. Zowel digpacks als de nieuwe uitgaven voor €29,99 :cry: Heb ze allemaal tussen €80 en €100 betaald. Maar kom, ze staan dan toch al lang bij mij te blinken hé :lol:
En zijn dit gewoon de versies die in de Nederlandse winkels ook liggen? Dan bestel ik ze binnenkort gelijk allemaal.
Ja, seizoen 1 :
Oorsprong: Benelux
Aantal disks: 7
Taal (talen) van de inlay: FR / NL
Releasedatum : 02/11/2000
DVD type : DVD 9
Type van de doos : Digipack
Beeldformaat : 1.33
Videoformaat : 4/3
Standaard video : PAL
Codering : Zone/Region 2
Koopje hé ? :cry:

Erik B.
01-06-2006, 22:20
Zo, en net seizoen 7,8 en 9 besteld :D.
Eindelijk deze serie compleet, was al tijden tevergeefs op zoek naar de digipacks. Ik vind die box waar alle seizoenen in gebundeld zijn ook zeker niet mis, maar is nu overbodig geworden voor mij.

Annemie
01-06-2006, 22:23
Zo, en net seizoen 7,8 en 9 besteld :D.
Eindelijk deze serie compleet, was al tijden tevergeefs op zoek naar de digipacks. Ik vind die box waar alle seizoenen in gebundeld zijn ook zeker niet mis, maar is nu overbodig geworden voor mij.
Moest er in die box een leuke extra steken zou ik het overwegen om hem ook te kopen, maar anders besteed ik mijn geld liever aan iets anders en ben ik dik tevreden met mijn digipacks.

Sneaker
01-06-2006, 22:30
Koopje hé ? :cry:
Absoluut :D. Na 20 juni ga ik hem zeker halen (zit nu alleen in een dvdloze periode, dus ik hoop dat ze er dan nog zijn).

Erik B.
01-06-2006, 22:52
Zo, en net seizoen 7,8 en 9 besteld :D.
Eindelijk deze serie compleet, was al tijden tevergeefs op zoek naar de digipacks. Ik vind die box waar alle seizoenen in gebundeld zijn ook zeker niet mis, maar is nu overbodig geworden voor mij.
Moest er in die box een leuke extra steken zou ik het overwegen om hem ook te kopen, maar anders besteed ik mijn geld liever aan iets anders en ben ik dik tevreden met mijn digipacks.

Ik geloof dat er in de Engelse box niks extra zat, alleen alle uitvoeringen in die plastic boxen en de schijfjes waren identiek aan de losse uitgaves.

Annemie
02-06-2006, 19:37
Koopje hé ? :cry:
Absoluut :D. Na 20 juni ga ik hem zeker halen (zit nu alleen in een dvdloze periode, dus ik hoop dat ze er dan nog zijn).
Zal wel hé... Hmmm... dvdloze periode... ik heb bewondering voor je. Het was ook mijn voornemen, maar heb me vandaag toch weer net laten overhalen :lol:

Annemie
02-06-2006, 19:39
Zo, en net seizoen 7,8 en 9 besteld :D.
Eindelijk deze serie compleet, was al tijden tevergeefs op zoek naar de digipacks. Ik vind die box waar alle seizoenen in gebundeld zijn ook zeker niet mis, maar is nu overbodig geworden voor mij.
Moest er in die box een leuke extra steken zou ik het overwegen om hem ook te kopen, maar anders besteed ik mijn geld liever aan iets anders en ben ik dik tevreden met mijn digipacks.
Ik geloof dat er in de Engelse box niks extra zat, alleen alle uitvoeringen in die plastic boxen en de schijfjes waren identiek aan de losse uitgaves.
Nee daarom, als het hier net hetzelfde is (wat ik wel vermoed), laat ik het maar zo.

Rezonator
02-06-2006, 20:30
Hmmm...net nu ik de eerste drie seizoenen gekocht heb...komt de complete box eraan :shock:

Mathieu Ghekiere
02-06-2006, 23:46
Ik heb nu de 9 seizoenen besteld in de originele kartonnen digipacks bij die website. Echt een goed koopje, ik hoop dat ze in orde toekomen.

Bestaat er een box voor de 9 digipacks in te steken? Een losse box?
Ik weet dat er een bestaat voor de 9 nieuwe plasticken seizoensboxen, die hier ook in de thread staat, en ik weet dat ik ooit op een site een hele box heb gezien dat er uitzag als een lade kastje, met de 9 digipacks erin en extras, maar bestaat er nog een alternatief?
De site van Paul Champagne leverde niks op...

Nog es bedankt aan Annemie voor de tip :D

Dennis Kuijper
03-06-2006, 01:28
Er zit geen verschil verder tussen de dikke keepcases en de digipacks behalve dan de verpakking toch.De Digipacks zijn mooi maar om nu voor elke digipack z,on 10 euro meer neer te tellen per seizoen in vergelijking met de keepcase vind ik dan ook wat ver gaan,of zeg ik nu iets raars.

Sneaker
03-06-2006, 01:35
Ja :mrgreen:. Maar op de link van Annemie zijn ze allemaal 29,99.

Dennis Kuijper
03-06-2006, 01:40
Ja :mrgreen:. Maar op de link van Annemie zijn ze allemaal 29,99.
Ok,maar die keepcase seizoenen zijn rond de 19 euro bij Play.

Sneaker
03-06-2006, 01:45
Maar die hebben waarschijnlijk geen nederlandse subs denk ik.

Dennis Kuijper
03-06-2006, 01:48
Maar die hebben waarschijnlijk geen nederlandse subs denk ik.
Seizoen 2 t/m 8 wel,en seizoen 1 en 9 komen binnenkort bij Bol voor 26,99.

Annemie
03-06-2006, 12:39
Ik vind de digipacks veel mooier dus ook hun geld waard... heb er zelfs 50 à 70 euro meer aan gegeven, zo mooi vond ik ze :twisted: :lol:

Annemie
03-06-2006, 12:40
Nog es bedankt aan Annemie voor de tip :D
Graag gedaan Mathieu, ben blij dat iemand van de goedkope prijs kan genieten :wink:

justme
03-06-2006, 13:33
Yep, het is inderdaad de moment om de collectie aan te vullen. Alleen ben ik iets te snel geweest. De prijs is op bovenstaande link ondertussen nog verlaagd. Elk seizoen is er nu voor 24,99€ verkrijgbaar. Gelukkig had ik nog niet al mijn ontbrekende seizoenen besteld.[/quote]

Mathieu Ghekiere
03-06-2006, 15:38
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze plots aan die digipacks komen...
Veel mensen leken ze zo lang te zoeken, iedereen sprak dat ze gelimiteerd waren en moeilijk te vinden (en als je naar alle andere winkels kijkt, is dat ook het geval) maar mediadis.com lijkt ze nog allemaal te hebben... een overschot?

Dennis Kuijper
03-06-2006, 16:42
Yep, het is inderdaad de moment om de collectie aan te vullen. Alleen ben ik iets te snel geweest. De prijs is op bovenstaande link ondertussen nog verlaagd. Elk seizoen is er nu voor 24,99€ verkrijgbaar. Gelukkig had ik nog niet al mijn ontbrekende seizoenen besteld.
Die 24,99 is natuurlijk wel erg aantrekkelijk om de digipacks te kopen,maar aan de andere kant vind ik 225 euro in een keer neertellen voor de hele serie een hoop duiten,zouden die digipacks van tijdelijk aard zijn?

Erik B.
03-06-2006, 17:49
Damn en dan had ik eergister nog €29,99 voor betaald...
Prijs wordt steeds mooier :shock:.

Mathieu Ghekiere
03-06-2006, 21:20
Damn en dan had ik eergister nog €29,99 voor betaald...
Prijs wordt steeds mooier :shock:.

Me too...
Nu, dat vind ik nog niet zo erg (hoewel 9x5=45 euro wel groot verschil is) want ik bedenk mezelf gewoon dat deze boxen snel 80,90,100 euro in de winkel kostten.
Ga es zien op Play.com, een online winkel met nochtans deftige prijzen: de plastic boxen voor 20 euro, de oude digipacks voor soms 105 euro...

Dopamine
09-06-2006, 12:27
Hmm, had 1 t/m 4 al, nu 6, 7 en 9 besteld. 5 en 8 zijn blijkbaar alweer uitverkocht (in de digipack versie dan). Ben benieuwd wat ik binnenkrijg (franse, belgische, nlse versie?).

hot stuff
09-06-2006, 14:49
de oude digipacks zijn op www.dvdzone2.be te vinden voor 25 euro 8)

http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=19&kw=xfiles

Paul H.
10-06-2006, 11:46
Alleen hebben ze de digipack van seizoen 8 niet meer....

Erik B.
10-06-2006, 11:53
Alleen hebben ze de digipack van seizoen 8 niet meer....

Ik kreeg deze afgelopen woensdag binnen, maar de buitenste hoes zat onder de deuken en krassen. Ze hebben ook geen vervangend exemplaar meer, alleen die plastic dozen, dus ik ben maar genoodzaakt om deze te houden...

Mathieu Ghekiere
10-06-2006, 16:19
Ik heb mijn bestelling geplaatst vorige week en ondertussen betaald via bankoverschrijving, maar nu staat dat ze inderdaad seizoen 5 en 8 niet meer in digipack hebben. Ik heb hen gemaild en ze zeiden dat ze gingen proberen nog exemplaren op de kop te tikken... ik hoop het want ik heb ze al betaald, en ik kon ze bestellen, want toen waren ze nog in stock.
Anders zit ik met de hele serie in Digipack behalve die 2 seizoenen...

Mathieu Ghekiere
27-06-2006, 14:24
Ik heb net alle boxen gekregen van Mediadis...

Ik ben wel blij dat ik die moeite heb gedaan om nog aan die digipacks te geraken... man, die zijn tien keer mooier dan die M-lock plastic affaires die ze nu verkopen, met allemaal artwork binnenin ook...

Op impulsieve momenten waarbij je in 1 keer alle seizoenen van The X - Files bestelt, besef je hoe ongezond een dvd verslaving kan zijn.
Hoewel de prijs wel véél beter meevalt dan de winkelprijzen, zeker de winkelprijzen als de boxen net uit waren...

Hanneke1973
27-06-2006, 18:12
Als er iemand toevallig twee boekjes heeft bij season 6... Ik heb ooit bij de box die ik had gekocht, een Duits boekje gekregen ("Akten X"... Aaarrrgggghhh) maar kwam er pas een half jaar later achter, geen idee meer waar ik die box had gekocht (ik scharrel nogal wat links en rechts bij elkaar) dus ik kon nergens heen. Fox zelf reageert op alle mailtjes die ik heb gestuurd naar verschillende adressen alleen door me nóg meer reclame toe te sturen, maar geen enkele inhoudelijke reactie.
Dus iemand die een origineel (en in nieuwstaat verkerend natuurlijk) boekje van Season 6 kwijt wil.... GRAAG!!

Paul H.
27-06-2006, 18:35
Ik heb net alle boxen gekregen van Mediadis...

Ik ben wel blij dat ik die moeite heb gedaan om nog aan die digipacks te geraken... man, die zijn tien keer mooier dan die M-lock plastic affaires die ze nu verkopen, met allemaal artwork binnenin ook...

Op impulsieve momenten waarbij je in 1 keer alle seizoenen van The X - Files bestelt, besef je hoe ongezond een dvd verslaving kan zijn.
Hoewel de prijs wel véél beter meevalt dan de winkelprijzen, zeker de winkelprijzen als de boxen net uit waren...

Hadden ze seizoen 8 nog, want dat is de enigste digipack die ik nog moet hebben om de collectie compleet te maken.

Mathieu Ghekiere
27-06-2006, 19:19
Ik heb net alle boxen gekregen van Mediadis...

Ik ben wel blij dat ik die moeite heb gedaan om nog aan die digipacks te geraken... man, die zijn tien keer mooier dan die M-lock plastic affaires die ze nu verkopen, met allemaal artwork binnenin ook...

Op impulsieve momenten waarbij je in 1 keer alle seizoenen van The X - Files bestelt, besef je hoe ongezond een dvd verslaving kan zijn.
Hoewel de prijs wel véél beter meevalt dan de winkelprijzen, zeker de winkelprijzen als de boxen net uit waren...

Hadden ze seizoen 8 nog, want dat is de enigste digipack die ik nog moet hebben om de collectie compleet te maken.

Ik heb die toegekregen, maar ik moet je helaas zeggen dat - als ik me niet vergis - seizoen 8 en 5 niet meer op hun site staan als beschikbaar, misschien zelfs 4 ook niet meer, je moet het es checken.
Ik heb hem wel nog toegekregen omdat ik mijn bestelling al had geplaatst voor ze op waren, dus ze hebben hun best gedaan om er nog aan te geraken.

ps: wel spijtig, bij 2 a 3 seizoenen zat de zijkant van de karton eromheen wat los, zal ik moeten lijmen.

Sneaker
27-06-2006, 19:34
Ik wil ze ook alle 9 kopen, maar dat is toch ineens een klap geld. Maar wil ze zeker hebben. Alleen jammer dat er twee seizoenen al niet zijn.

Mathieu Ghekiere
27-06-2006, 22:12
EDIT op mijn vorige post, ik heb gekeken, de seizoenen die ze NIET meer hebben zijn:

Seizoen 5
Seizoen 8
Seizoen 9

(ik heb het over de digipacks é)

Paul H.
27-06-2006, 22:13
EDIT op mijn vorige post, ik heb gekeken, de seizoenen die ze NIET meer hebben zijn:

Seizoen 5
Seizoen 8
Seizoen 9

(ik heb het over de digipacks é)

Zal ze eens mailen, want bij alle andere websites waar ik weleens bestel is het allemaal de M-lock editie die voor 25 euro is. Toch bedankt.

LordLeto
27-06-2006, 22:16
EDIT op mijn vorige post, ik heb gekeken, de seizoenen die ze NIET meer hebben zijn:

Seizoen 5
Seizoen 8
Seizoen 9

(ik heb het over de digipacks é)

Zal ze eens mailen, want bij alle andere websites waar ik weleens bestel is het allemaal de M-lock editie die voor 25 euro is. Toch bedankt.

Voor zover ik zie zijn het wel degelijk de digipacks hoor. De M-Locks staan afzonderlijk op hun site vermeld. En ik zou denken dat er ondertussen toch al mensen uit dit topic hun bestelling binnen gekregen zouden hebben? Moest ik ze nog niet hebben, had ik ze voor deze prijs direct gekocht...

Mathieu Ghekiere
27-06-2006, 22:59
Ja, als er bijstaat RESTAGE zijn het de nieuwe M-locks, zoniet zijn het de oude digipacks.

Ik heb ze vanochtend allemaal toegekregen, prachtige uitgaves, echt waar.

Marcel v/d H.
28-06-2006, 07:38
Ik had de hoop inmiddels opgegeven om de digipacks voor een normale prijs op de kop te tikken, dus heb ik de laatste drie seizoenen in M-lock aangeschaft. Heb ik toch alweer spijt van als ik hier lees dat ze nog weer verkrijgbaar waren :(

Rudy Mas
28-06-2006, 08:08
Mediadis kon blijkbaar een laatste lot digipacks verkopen van Fox. Deze boxen waren allemaal retours die fox nog heeft ontvangen omdat er iets mis was met deze boxen.

Schijfje dat ontbrak of niet werkte.

Bij fox hebben ze die schijfjes dan natuurlijk vervangen, opnieuw gesealed en te koop aangeboden via Mediadis aan de prijs van de restage pakken.

Wel een mooie actie van Fox, maar verklaart ook waarom er dozen bijzaten die een beetje beschadigd waren.

(Dit heb ik vernomen via een medewerken van Mediadis.)

Erik B.
28-06-2006, 11:08
Dat kan wel kloppen. De sleeve van seizoen 8 zat bij mij behoorlijk onder de krassen en deuken. De anderen (7 en 9) waren wel helemaal in orde.

bart22
28-06-2006, 13:00
Ik zie juist dat ze vanaf 19/07 op www.mediadis.com een box verkopen van alle seizoenen van de x-files.

Martin Z.
28-06-2006, 14:11
Ik zie juist dat ze vanaf 19/07 op www.mediadis.com een box verkopen van alle seizoenen van de x-files.

http://www.mediadis.com/pictures/big/155754.jpg

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=155754

1101
28-06-2006, 16:33
Fuck, en goedkoper dan waar ik hem voor gekocht heb. Natuurlijk.

Sneaker
28-06-2006, 16:46
@1101: Zitten hier ook de digipacks in en zijn ze nederlands ondertiteld ?

aemir
28-06-2006, 16:58
Hoi ik had het al verteld dat ie al kwam, had het van iemand al gehoord, verder wil ik zeggen dat het ook gaat hebeuren met angel en buffy 1 box met alle series er in. ( voor mensen die hem willen kopen iik denk dat ik er ook aan komen en natuurlijk iets goedkoper)

aemir
28-06-2006, 16:59
en ze staan ook op die site vermeld!!!( angel en Buffy box)

1101
28-06-2006, 20:10
@1101: Zitten hier ook de digipacks in en zijn ze nederlands ondertiteld ?

Het zijn mlocks, de goedkopere en stukken handelbaardere versies. Misschien vind je ze lelijk, maar ik vind ze erg makkelijk in het gebruik. Bovendien een stuk slijtvaster.

NL subs zitten op seizoen 2 tm 8. Kan bij de beneluxversie verschillen, snap zelf ook niet waarom dat is, eigenlijk.

aemir
28-06-2006, 20:21
volgens mij zit er op de gehele box nl subs.

Rudy Mas
28-06-2006, 20:23
@1101: Zitten hier ook de digipacks in en zijn ze nederlands ondertiteld ?

Het zijn mlocks, de goedkopere en stukken handelbaardere versies. Misschien vind je ze lelijk, maar ik vind ze erg makkelijk in het gebruik. Bovendien een stuk slijtvaster.

NL subs zitten op seizoen 2 tm 8. Kan bij de beneluxversie verschillen, snap zelf ook niet waarom dat is, eigenlijk.

Bij de benelux versie zijn ze allemaal voorzien van Nl subs.

De reden hiervoor is dat ze in de UK voor seizoen 1 geen rechten hebben betaald op de Nl subs. Elke ondertiteling afzonderlijk moet worden betaald aan de firma die de vertalingen doet.

Werner
29-06-2006, 22:38
Jammer genoeg is de box alleen geschikt voor de M-Locks en niet voor de digipacks. What a ripoff zeggen ze dan...

T. van Keeken
04-08-2006, 17:45
Wow, toch hier uitgekomen...

Denk dat ik toch maar mn oude versies van seizoen 1, 2, 3 en 4 verkoop dan en voor deze ga. Helaas zijn dit nou net de seizoenen die de meeste al wel hebben.

pokalapoketl
04-08-2006, 20:50
Ik zag op een ander forum dat Lapino hem al binnen had: http://forum.arena51.be/showpost.php?p=394814&postcount=1081

Weet iemand nog andere sites/winkels die hem verkopen? Ik zie hem alleen op Mediadis staan. Al ga ik er vanuit dat hij daar het goedkoopst is (de R2NL versie).

jeroenenagnes
01-09-2006, 17:48
Ik heb de box binnen.
Mooie box voor slechts €200,- (y)


Jeroen.

Willy B.
01-09-2006, 19:22
Ik zal het wel bij mijn collector's edition's houden.
Vind deze uitgave met die m-locks geene vette.

Iznogoedh
01-09-2006, 20:08
Ik heb de box binnen.
Mooie box voor slechts €200,-

Welk nummer heb jij? Ik heb nummer 4183. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel er eigenlijk gemaakt zijn.

jeroenenagnes
01-09-2006, 21:32
Ik heb de box binnen.
Mooie box voor slechts €200,-

Welk nummer heb jij? Ik heb nummer 4183. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel er eigenlijk gemaakt zijn.

Nummer 1941 hier ;-)
Weet ook niet hoeveel er gemaakt zijn.


Jeroen.

Mich
02-09-2006, 20:51
Ik heb de box binnen.
Mooie box voor slechts €200,-

Welk nummer heb jij? Ik heb nummer 4183. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel er eigenlijk gemaakt zijn.

Nummer 1941 hier ;-)
Weet ook niet hoeveel er gemaakt zijn.


Jeroen.

Fox kennende 600.000 of zo :)

Ik heb 764 en vind hem mooi.
Praktischer dan de digipacks. Maar mijn Angel Digipacks ga ik nu es niet inruilen tegen de box. Die zijn te exclusief.

RainMan
09-09-2006, 22:19
Ik lees op de website van Amazon dat er veel klachten zijn over de verpakking van deze box set met alle seizoenen:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000AAF9Q0?_encoding=UTF8

Mensen klagen over gebroken dvd-houders en krassen op de dvd's omdat ze los in de M-Lock dvdhoes lagen. Ze leggen o.a. de schuld bij de matige verpakking.

Ik was van plan deze set te kopen, en ik vroeg mij af of hier meer mensen last van hebben. Ook de mensen die benelux versie hebben.

Ik vind deze boxset namelijk erg interessant, maar ik vind het te prijzig voor een beschadigd collectors item.

jeroenenagnes
09-09-2006, 23:07
Geen problemen mee ;-)


Jeroen.

aemir
10-09-2006, 00:14
ik ook niet..

Mich
10-09-2006, 17:45
ook geen probleem. Als deze dvd's los komen in de locks bij productie dan is dat een uitzondering. Locks zijn stevig.
Anderzijds je weet nooit hoe voorzichtig men met die dingen is tijdens verzending.

Iznogoedh
11-09-2006, 18:47
Het wordt eentonig....ook ik heb daar geen problemen mee gehad. Alle dvd's zaten/zitten goed vast.

Wim Van den Broeck
16-09-2006, 15:34
Hallo, ik heb alle M-locks van de xfiles op dvd gekocht, in een goedkope periode bij amazon, maar nu ben ik stikjaloers op de verzamelbox!! Gewoon om mijn collectie mooi en volledig te maken: Heeft er iemand een idee waar ik enkel en alleen de kartonnen verzameldoos kan bemachtigen??????

en, Hanneke1973, ik heb door een raar toeval in de M-lock van seizoen 6 tweemaal het boekje steken, die identiek is aan het boekje van een digipack van seizoen 6. Wel de engelse uitgave!!

wim

Wim Van den Broeck
30-09-2006, 15:14
is er echt niemand die van zijn lege box vanaf wil (onwaarschijnlijk idd), of ergens een productielijn kan vinden... Tegen betaling wil ik er mijn mlocks echt wil instoppen..

Dus op zoek naar de xfiles evidence box, leeg om er mijn mlocks in te stoppen!

wim

RainMan
30-09-2006, 16:09
Hi Wim, ik zou een mailtje sturen naar Fox Home Entertainment; feedbackeu@fox.com

Wellicht willen ze je er eentje opsturen? Heb ik zelf wel eens gedaan bij Sony Pictures. Mijn Seinfeld dvd verpakkingen waren beschadigd geraakt en ik mailde ze met het bericht of ze nieuwe verpakkingen wilde opsturen, en dat deden ze!

Misschien heeft Fox ook een telefoonnummer van hun kantoor hier in Nederland, maar kon hem niet zo snel vinden.

Succes in ieder geval!