PDA

Bekijk de volledige versie : Phantom of the Opera 2004 SE



Ron kars
03-10-2005, 16:52
Heb deze net gekocht, wat een magistrale verfilming, heb ik heeeeeeeeel lang op gewacht. Maar Paradiso HE gaat binnenkort een telefoontje van mij ontvangen waarom ze een onbegrijpelijke en zeer beschadiginde verpakkingsmethode gebruikt hebben. welke disc moet nu over de ander heen liggen? Ik had graag gezen dat ze gewoon het 2-disc-verpakkingssysteem van Warner gebruikt hadden.

robvanknegsel
04-10-2005, 16:02
Bij Van Leest ligt de 1 disc voor 12,99 en de 2 disc 19,99.

Morgen meteen even binnenwippen.

rvanappe
09-10-2005, 16:23
hoi,

geweldig mooie film, doet veel eer aan de orginele musical die ik meerdere keren heb mogen zien (hoewel ik helemaal geen musical liefhebber ben).

Over het geluid van deze DVD ben ik minder te spreken. Bepaalde scenes, zeker waar het orkest de overhand heeft, komen nogal ploppend over?!

Iemand anders met hetzelfde probleem?

Saigon
09-10-2005, 16:35
Ik vind de release van,,the phantom of the opera,, niet echt denderend. Zo mist bij de extra`s de documantaire,,benind the mask,,(een zeer uigebreide docu over de stage musical die wel op de andere release`s is uitgebracht)en ook missen een aantal videoclips van oa Sarah Brightman en Micheal Crawford.

Ik vind het geluid ook niet echt geweldig,de geweldige muziek van Andrew Lloyd Webber komt in sommige scenes wat dof over. De film is daarentegen wel weer heel erg goed,ook al red de film het niet bij de orginele theater versie.

Over de verpakkingsproblemen ben ik het helemaal eens,het is zeer onhandig en onpraktisch.

Mark van L.
09-10-2005, 16:42
Ik vind het geluid ook niet echt geweldig,de geweldige muziek van Andrew Lloyd Webber komt in sommige scenes wat dof over.

Waar is de DTS 96/24 track van de R3???? :cry:

Ron kars
09-10-2005, 17:34
De UK wordt volgens mij een 3-disc, ik denk dat ik die koop.

Heeft iedereen trouwens horizontale lijnen over de voorkant lopen? Het lijkt op een printer waarvan de vulling leeg is.

Frank
09-10-2005, 17:35
De UK wordt volgens mij een 3-disc, ik denk dat ik die koop.
Inderdaad. 2-DVD's plus de soundtrack-CD.

robvanknegsel
09-10-2005, 17:46
Op de cover van de 2-disc editie staat dat hij 278 minuten duurt!
Naam mijn gevoel duurde die film echt geen 4 en een half uur en ook de timer van mijn dvd-speler geeft hoogstens 2 uur en 18 minuten aan.

Meteen maar even bij de coverfouten doorgegeven ;-)

Symphony X
09-10-2005, 18:45
Op de cover van de 2-disc editie staat dat hij 278 minuten duurt!
Naam mijn gevoel duurde die film echt geen 4 en een half uur en ook de timer van mijn dvd-speler geeft hoogstens 2 uur en 18 minuten aan.

Meteen maar even bij de coverfouten doorgegeven

Het is geen coverfout.

Het is de speelduur van de film en extra's samen, staat ook zo bij the butterfly effect. Anders zou die 6 uur duren :wink:

Guinevere
09-10-2005, 19:20
Ik vind het ook een erg irritante verpakking, de verkoper bij Van Leest kreeg de dvd's er al niet in. Ik had toch gehoopt op een wat mooiere verpakking. De extra's vond ik ook wat minder dan dat ik verwacht had.

Milan
09-10-2005, 20:16
Ik heb vandaag de 2-disc van m'n girlfriendje gekregen :lol:
Idd vind ik de verpakking niet echt praktisch en heb ik ook bij sommige scenes (met name slotaccoorden Music of the Night & de laatste zin van the Phantom) dat het geluid hapert als een mthrfcker....dus da's wel jammer. Verder een schitterende film (al ben ik nog steeds van mening dat ze een getrainde zanger als Phantom moesten nemen!!)

En de extra's zijn wel aardig, maar niet extreem boeiend...vrij typisch dat ze in de Featurette's 'Costumes & Make-up' hebben geplaatst, maar dat gaat dus niet eens over de make-up!...Hallo? waarom geen echt verminkt spook?) En ik mis de ondertiteling.

BDB
09-10-2005, 20:58
Hmmm, geen reden dus om mijn R3 Gift Set te vervangen. :lol:

martijnBAK
10-10-2005, 08:53
Ik vond de film ook geweldig, ga volgende week dinsdag de musical weer zien in london. Ik vond vooral de scenes met de phantom als kind en met Raoul die door de trap in het water valt erg mooi, lijkt meer op het originele boek.

Wel heel jammer dat the Phantom niet kan zingen en dat hij totaal niet eng is zonder masker. Ook vreemd dat hij niet geschminkt is als hij zijn masker op heeft. Dat vind ik het mooie van de theaterversie, dat je bij zijn onderlip al duidelijk kan zien dat hij verminkt is. In de filmversie is het meer een brandwondje rond zijn oog.

Verder vond ik The Point Of No Return erg mooi gedaan, mooi decor enzo.
De vallende kroonluchter zag er ook goed uit, maar heel jammer dat hij niet op het publiek valt, zoals in het originele boek.

Erg goede cast, vooral Emmy Rossum en Minni Driver.

Vind de verpakking ook erg onhandig, maar de cover wel mooi, zelf logo als de musical, dat vormt meer een geheel.

martijnBAK
10-10-2005, 08:55
In Duitsland is nu een 3-disc versie uit met een masker en alle originele videoclips van de musical. Hopelijk komt deze ook in NL of in de UK uit.

Milan
10-10-2005, 15:36
Ik vond de film ook geweldig, ga volgende week dinsdag de musical weer zien in london. Ik vond vooral de scenes met de phantom als kind en met Raoul die door de trap in het water valt erg mooi, lijkt meer op het originele boek.

Ik vond het ook mooi te zien dat de spiegelkamer (ware het niet voor een paar seconden) in de film is verwerkt

robvanknegsel
10-10-2005, 15:55
Ik vind het ook een erg irritante verpakking, de verkoper bij Van Leest kreeg de dvd's er al niet in. Ik had toch gehoopt op een wat mooiere verpakking. De extra's vond ik ook wat minder dan dat ik verwacht had.

Bij mij hetzelfde. Ze zat helemaal te puzzelen en toen die sleeve er nog om moest begon ze helemaal zenuwachtig te frotten. Ik dacht nog oh jee daat gaat de 'nieuwstaat'.


Het is geen coverfout.
Het is de speelduur van de film en extra's samen, staat ook zo bij the butterfly effect. Anders zou die 6 uur duren

Dat vind ik dan nergens op slaan en het is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Welke idioot gaat er nu extra's bij de speelduur optellen om het vervolgens gewoon speelduur te noemen.

Ik ben bang dat ze het niet rendabel genoeg zullen vinden om nu ook nog eens een 3-disc versie uit te brengen.
Je hoorde er sowieso toch al weinig over... helaas deels terecht.
Dat ze maar een mooie DVD maken van de musical zelf (of komt er dan niemand meer naar de voorstelling?)