PDA

Bekijk de volledige versie : Osterman Weekend, The [DVD]



Arnold van Oostrum
04-10-2005, 07:54
Osterman Weekend, The [DVD]

Niet de release waarop werd gewacht….

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=2134)

Reinbo
04-10-2005, 08:06
DFW doet weer waar ze goed in is: Zeer belabberde dvd's uitbrengen.

Ik ben benieuwd af welk format DFW straks gaan steunen, HD-DVD of Blue Ray, of zouden ze met VHS aankomen?

steven van dijk
04-10-2005, 10:08
Hou me niet altijd bezig met beeldverhoudingen etc, heb helaas alleen breedbeeld tv, maar ik zat wel op de speciale uitvoering te wachten van deze film, helaas dus niet, wel jammer dat dfw zijn woord niet houdt, schijnen ze meer te doen lees ik hier vaak.
Gemiste kans dus.

Eddie
04-10-2005, 11:04
Beeldformaat: 1.33:1 niet anamorf
Geluidssporen: Dolby Digital 2.0 - Engels

:shock: :shock: :shock:

eigenlijk is het lachwekkend in deze tijd. :lol: :?
special edition noemen ze dat...
en ach, hij kost maar 24.99 bij FRS (voor de oudjes onder ons 55 gulden!)

Kasper P.
04-10-2005, 14:17
(wat voor een onnodige censuur maar steeds :? )

Nou ja dit vind ik een kl*te streek van DFW, in een e-mail was mij eerder een anamorphic widescreen transfer van de director's cut beloofd!

Kaplan
04-10-2005, 16:34
Dank voor de review, vroeg me al af of het wat is.
Het gebruiken van hetzelfde artwork voor een ander produkt zou verboden moeten worden, als dat al niet het geval is.

Als ze hem nou afprijzen naar een budget prijs van 7 euro dan is ie nog interessant voor de docu. Anders wachten op een betere regio 2 of de regio 1 aanschaffen.

EricO
04-10-2005, 17:38
De recensie noemt de R1 versie, maar er lijkt ook een goede in R2/United Kingdom (060020-621857, voor wie de back cover in DVD Profiler wil bekijken...):

Disk 1: 1.85, 5.1, DTS, Commentary track
Disk 2: first cut from a Betamax (geen VHS, dus!) copy, 78 min documentary

Kortom, de DFW versie is alleen wie niet onder NL ondertiteling uitkomt. :x

Ludo Keeris
04-10-2005, 19:46
Ik weet niet of sommigen van jullie de eerste versie kennen, maar ik heb zelden dus een DVD gezien die zo'n slechte beeldkwaliteit heeft! En het is dus SCHANDALIG dat DFW dezelfde transfer voor een "S.E." heeft gebruikt. Dat het beeldformaat niet klopt, a la. Dat het geluid slechts 2.0 is, a la. Maar de kwaliteit is zo bedroevend dat elke euro die je hieraan spendeert er een te veel is. Triest.

Richard68
04-10-2005, 21:56
Als deze baggeruitgave geen consumentenmisleiding is, wat dan wel? Is dat niet strafbaar?

Aanklagen die hap.

DFW, RCV, Indies en noem ze maar op. Allemaal flutmaatschappijen die geen enkel respect hebben voor de filmliefhebber en het medium DVD.

Ze proberen de onschuldige consument op een bijna misdadige wijze het geld uit zijn zak te stelen.

Bah. En dan vinden ze het vreemd dat mensen importeren en veroordelen dit zelfs.

Wordt eens wakker en spendeer wat geld aan een uitgave, hoeven wij ook niet naar het buitenland te gaan.

TheGodfather
05-10-2005, 00:11
Als deze baggeruitgave geen consumentenmisleiding is, wat dan wel? Is dat niet strafbaar?

Aanklagen die hap.

DFW, RCV, Indies en noem ze maar op. Allemaal flutmaatschappijen die geen enkel respect hebben voor de filmliefhebber en het medium DVD.

Ze proberen de onschuldige consument op een bijna misdadige wijze het geld uit zijn zak te stelen.

Bah. En dan vinden ze het vreemd dat mensen importeren en veroordelen dit zelfs.

Wordt eens wakker en spendeer wat geld aan een uitgave, hoeven wij ook niet naar het buitenland te gaan.

http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/yeahthat.gif
so true...

rkrijger
05-10-2005, 07:13
Ben wel een fan van Ludlum's werk, maar de films over zijn boeken zijn vaak niet te pruimen of hebben niets met de boeken te maken (recent Bourne werk)

Dick van Drie
07-10-2005, 17:04
DFW = Dutch Filmworks
Zo min mogelijk afkortingen gebruiken a.u.b. , dan weet iedereen tenminste wat we bedoelen. Vooral als het geen standaard is zoals FBI of DVD. Ik zie het wel eens meer en dan zoek ik me rot naar waar men het nou in hemelsnaam over heeft (zoals BOB, o van rij jij of rij ik? ze hadden het dan over Band Of Brothers serie. Je moet er maar net van gehoord hebben anders is de afkorting gewoon vervelend).

Gert Paassen
11-10-2005, 12:50
Mooi laten liggen deze flut uitgave.
Indies is hier ook genoemd maar Indies brengt ook wel goede uitgaven uit.
The Mission en The Killing Fields se. in mooi breedbeeld.

Eddie
15-10-2005, 10:49
Arnold van Oostrum: Dus als je de film wilt hebben, laat dan deze uitgave van Dutch FilmWorks links liggen en koop een van de veel betere buitenlandse releases.

Deze DVD werd beschikbaar gesteld door Dutch Filmworks

vraagje: "we" kraken DFW altijd af..
hebben ze nog wel zin, om jullie dvd's te geven? :wink:

--------------------------------------------------------------------------------------


DFW = Dutch Filmworks
Zo min mogelijk afkortingen gebruiken a.u.b. , dan weet iedereen tenminste wat we bedoelen. Vooral als het geen standaard is zoals FBI of DVD. Ik zie het wel eens meer en dan zoek ik me rot naar waar men het nou in hemelsnaam over heeft (zoals BOB, o van rij jij of rij ik? ze hadden het dan over Band Of Brothers serie. Je moet er maar net van gehoord hebben anders is de afkorting gewoon vervelend).

Ben ik met je eens, maar in dit geval is DFW bekender dan Dutch Film Works

http://www.asoundofthunder.nl/style/logo_dfw.gif