PDA

Bekijk de volledige versie : Regiovrij maken Philips DVD 1010



suyver
28-02-2002, 16:56
Hoi,
Ik heb sinds kort een Philips DVD 1010 speler en wil deze regiovrij maken d.m.v. een RC6 software hack. Ik wil een Palm gebruiken om de code te versturen en vond alle informatie die ik nodig had op deze web-site: http://www.home.zonnet.nl/jeroenverhaar/en/indexdvd.htm

Nou wou ik graag weten, zijn er hier mensen die dit ook gedaan hebben (niet van horen-zeggen, maar echt zelf gedaan)? Ging het allemaal goed?

Ik vind het een beetje eng om te doen, stel dat het mis gaat.... Maar aan de andere kant, ik heb bijna 50 r.1 DVD's.

Hopelijk zijn er hier mensen met positieve verhalen.
Alvast bedankt!

Groeten,
Freek.

elotte
07-03-2002, 14:00
ik heb direct na uitpakken van mijn Philips Q50 mijn Pronto erop los gelaten.. Geen enkel probleem. Lijkt mij dat die 1010 van jouw ook zo regiovrij te maken is.

Ernest

Brimme
07-03-2002, 19:49
hoef je totaal niet bang voor te zijn. op mijn werk maak ik ze altijd voor klanten regio vrij en dat gaat altijd prima.

suc6

Arriƫn
07-03-2002, 20:33
Ik heb de Philips van mijzelf en later die van mijn broer ook meteen regiovrij gemaakt, werkt perfekt!

Volgens mij kun je je speler altijd weer resetten naar de fabrieksinstellingen, dus kan er nooit veel fout gaan.

Groeten

suyver
07-03-2002, 21:00
Met enige angst heb ik het er toch maar op gewaagd. Geen enkel probleem. Nu is de mijne ook regiovrij :D :D :D

Groeten,
Freek.