PDA

Bekijk de volledige versie : Fantastic Four



martini
04-10-2005, 17:53
Release NL: 23nov05

Further Details
Twentieth Century Fox Home Entertainment has announced the release of single and double-disc editions of Fantastic Four. Both releases will feature anamorphic widescreen (2.35:1) transfers and Dolby Digital 5.1 audio, with the single disc release also carrying a commentary by Ioan Grufford, Jessica Alba, Chris Evans, Michael Chiklis and Julian McMahon, 'The Fantastic Tour: Making Jessica Alba Visible' featurette, an 'Inside Look: X-Men 3' featurette, an 'Everything Burns' music video, a 'Come On, Come On' music video and a music soundtrack spot. The double-disc set adds a 'Heroes are Born: Making of Fantastic Four' feature-length documentary, 'The Baxter Building: Declassified' tour, an animatic comparison, deleted scenes, the 'Making of Fantastic Four' featurette, a 'Fantastic Four: Making a Scene' effects featurette, a 'Fantastic Four: Casting Session' featurette, the theatrical teaser, the theatrical trailer and TV spots. We've included an exclusive look at both the single and double-disc artwork below.

http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/ff1disc.jpg

coverart 1disc en 2disc (http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=7863&n=1&burl=r%3D0%26s%3D1)

Werner
05-10-2005, 08:57
En geen DTS?

Dennis Kuijper
05-10-2005, 10:45
De extra,s voor de Uk:

Disc 1:
Audio commentary from cast members Ioan Grufford, Jessica Alba, Chris Evan, Michael Chiklis and Julian McMahon
'The Fantastic Tour': a unique insight into the worldwide launch of a blockbuster movie through the eyes of one of Hollywood¿s hottest stars and other members of the cast and crew
'Everything Burns' music video
'Come On, Come On' music video
Music soundtrack spot
;Inside Look - X-Men 3': Fantastic Four and X-Men 3 producer Avi Arad walks us through the highly anticipated X3
Disc 2:
'Heroes Are Born - The Making Of Fantastic Four': a feature length "making of" covering each of the main characters and scenes
'The Baxter Building -Declassified': the film's associate producer David Groder takes us around the art deco home of the Fantastic Four team. He guides us around the set and describes the key elements, with cutaways to the movie scenes showing how they appeared on the big screen
Animatic comparison: computer animation side by side with final finished film element
Deleted scenes that didn't make it to the final cut of the film, including one where Mr. Fantastic morphs into Wolverine as Sue Storm describes her perfect man!
'The Making Of Fantastic Four': a fun and fast paced featurette introducing the franchise and characters, touching upon their powers and the special effects
'Fantastic Four -Making A Scene': a detailed guide to the creation of special effects used for a scene in the movie
'Fantastic Four - Casting Session': a ollection of audition sessions involving each of the final cast members shot during pre-production of the film
Theatrical teaser trailer
Theatrical trailer
TV spots

TheGodfather
15-11-2005, 20:47
-edit-

TheGodfather
15-11-2005, 20:48
http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/DVD/ff.jpg

http://i22.photobucket.com/albums/b303/TimoRitzen/DVD/ff2.jpg

martini
15-11-2005, 21:13
Release 7dec

Extra's NL

DISC 1
- Audiocommentaar van de acteurs
- The Fantastic Four Tour
- Een blik op “X-Men 3”
- Muziekclip “Everything Burns”
- Muziekclip “Come on, Come in”
- Soundtrack

DISC 2
- Helden worden geboren: het tot stand komen van The Fantastic Four
- Het Baxter gebouw
- Een geanimeerde vergelijking
- Verwijderde scènes
- The Making Of The Fantastic Four
- Het maken van een scène
- Een casting sessie
- Bioscoop teaser
- Bioscoop trailer
- TV spots

The Gr8oNe
03-12-2005, 15:30
Net de 2-disc gekocht bij MM voor 24,99 en de slipcase ziet er tof uit.

Deze film nog niet gezien dus een van deze dagen bekijken.

Richard68
03-12-2005, 15:32
En geen DTS?

Jawel met DTS, heb hem vanmiddag opgehaald bij the Movie Store.

memphisflash
03-12-2005, 15:57
Net de 2-disc gekocht bij MM voor 24,99 en de slipcase ziet er tof uit.

Deze film nog niet gezien dus een van deze dagen bekijken.

De cover valt mij behoorlijk tegen, ik vindt het er erg "cheap" uitzien, niet een echte FOX release ... En wat ik zeker bij de extra's mis, is een uitgebreide comic bio ... Ik bedoel, wat is nu de Fantastic Four zonder te weten wie Jack Kirby was ! Bij Batman Begins hebben ze dit beter begrepen, daar stond wel een goede comic bio op ...

Peter

Paul H.
03-12-2005, 19:24
Net de 2-disc gekocht bij MM voor 24,99 en de slipcase ziet er tof uit.

Deze film nog niet gezien dus een van deze dagen bekijken.

Dan moet je wel een hele grote fan van de comic zijn of de film want dat is toch echt te veel qua prijs voor een 2-disc.

Ramonhal
03-12-2005, 20:16
Je krijgt er btw ook nog een ''flashing sticker'' voor op je mobiel erbij...

Dat kan ik waarderen... extra leuke gadgets bij een dvd voor extra hoge prijzen tegenwoordig!

Roy Langeveld
04-12-2005, 00:48
Leuk filmpje. Geen X-men en al helemaal geen X-men 2, maar als hang-op-de-bank-popcorn-entertainment bijzonder aangenaam. De rentalversie die ik gekeken heb had alleen DD5.1, maar die klonk ook al erg goed.

The Gr8oNe
04-12-2005, 11:40
Net de 2-disc gekocht bij MM voor 24,99 en de slipcase ziet er tof uit.

Deze film nog niet gezien dus een van deze dagen bekijken.

Dan moet je wel een hele grote fan van de comic zijn of de film want dat is toch echt te veel qua prijs voor een 2-disc.



Kon hem niet laten liggen maar ja :wink:.
FOX is meestal duur met 2-disc uitgaves en je krijgt 5 euro terug als Mr and Mrs Smith koopt, deze gaat in Groningen 17,99 kosten.

Gister gezien en de DTS track klinkt niet echt goed volgens mij.
Had het gevoel dat de surround en bass niet echt goed wordt gebruikt.

Bij DTS films staat de audio bij mij altijd op 17/18 maar nu had ik hem op 20.

Spider-Steve
04-12-2005, 12:56
Ik zag de Fantastic Four 2-disc liggen bij Carrefour voor 22.90 euro. Toch een beetje goekoper dan 24 euro.

Nog beetje wachten, misschien doet Kruidvat wel nog een beetje van de prijs af!

Steve

Tom L.
04-12-2005, 13:04
Bij fame ook 25 euro, maarja die dvd wordt duurder gemaakt door die 5 euro sticker bij mr & mrs smith, die ik trouwens niet op dvd wil hebben

Spider-Steve
04-12-2005, 13:13
Ik wil FF en mijn zus wil Smith. Dus we zullen allebei blij zijn!

Steve

martini
04-12-2005, 13:55
Heb m net gekocht bij FRS. Ziet er goed uit, zoals gewoonlijk bij de 2discs van 20th. Idd leuk idee van dat ding op je mobiel, maar waar moet je m nou precies plakken, en kan ie nog wat speciaals?? Heb der niet zo veel verstand van.

Ramonhal
04-12-2005, 14:15
Heb m net gekocht bij FRS. Ziet er goed uit, zoals gewoonlijk bij de 2discs van 20th. Idd leuk idee van dat ding op je mobiel, maar waar moet je m nou precies plakken, en kan ie nog wat speciaals?? Heb der niet zo veel verstand van.

Je moet die sticker op, of zo dichtbij mogelijk, je antenne plaatsen. Als het goed is gaat er een lichtje knipperen nog voordat je een telefoontje of smsje krijgt...

Spider-Steve
04-12-2005, 18:16
Ik heb een Nokia 3310 en dus geen externe, maar interne atenne.

2 vragen:

Werkt dat dan?

Waar zit die antenne dan juist?

Steve

Ramonhal
04-12-2005, 18:26
wat je dan moet proberen is je telefoon activeren, aan of uitzetten of gewoon met je huistelefoonnummer naar je mobiel bellen zonder op te nemen zodat het signaal word verzonden wat het apparaatje activeert om licht te geven. Probeer dan op verschillende plekken van je mobiel de sticker te houden. Als hij gaat knipperen dan weet je waar je hem kunt plakken :)

wiljan
04-12-2005, 18:27
Ik heb een Nokia 3310 en dus geen externe, maar interne atenne.

2 vragen:

Werkt dat dan?

Waar zit die antenne dan juist?

Steve

Volgens mij werkt dat gewoon als je hem bijvoorbeeld op de achterkant van je telefoon plakt.

The Gr8oNe
07-12-2005, 11:42
De 1-disc van Fantastic Four heeft geen DTS.
Normaal gesproken heeft FOX ook op de 1-disc DTS maar blijkbaar gaan ze dat nu niet meer doen dus.

Frank
07-12-2005, 15:45
Fox is blijkbaar aan het bezuinigen. De 2-disc zit verpakt in een zeer slappe slipcase die je zowel via de boven- als onderkant over de keepcase kunt schuiven.

pavago
07-12-2005, 17:45
Fox is blijkbaar aan het bezuinigen. De 2-disc zit verpakt in een zeer slappe slipcase die je zowel via de boven- als onderkant over de keepcase kunt schuiven.

Net zoals bij Warner[the last samurai] das wel een beetje balen zeg...

barberouge
07-12-2005, 19:47
Nu in plaats van over uitvoering en prijs maar even over de inhoud van de film dan: Ondnks de hoge prijs heb ik hem ook meteen aangeschaft. Een uitzondering die de regel (heel even wachten scheelt heel veel) bevestigt; maar als marvel-enthousiasteling kon ik het geduld ditmaal niet opbrengen. En ik moet zeggen; Ik heb ge-no-ten! Hoewel er qua Doom (origin en krachten) nogal wat afgeweken is van het originele verhaal, is men overigens vrij dicht bij de comic gebleven. In dit geval een pre, want de eerste comic-jaren van de FF kunnen zich meten met de grootsten in de wereld-literatuur!

Opmerkelijk vond ik het enorme tempo waarin het verkrijgen en ontdekken van de verschillende krachten op zeer goed te volgen wijze werden uitgelegd. Binnen een kwartier weet je wie wie is, hoe-ie zo geworden is, en wat de verschillende onderlinge verhoudingen en conflicten zijn die uitgewerkt dienen te worden. Knap gedaan door de scenaristen.

Naar mijn idee is er meer dan genoeg potentieel voor handen voor een (of meerdere) vervolg(en). Waarbij Doom natuurlijk niet meteen in de 2e film hoeft terug te keren. Ook een cross-over met Spider-Man (comic-getrouw) is zeker een optie. Kortom: 2006 is voor X-Men 3, 2007 voor Spider-Man 3 dus 2008 voor FF2???

Frank
07-12-2005, 20:54
Fox is blijkbaar aan het bezuinigen. De 2-disc zit verpakt in een zeer slappe slipcase die je zowel via de boven- als onderkant over de keepcase kunt schuiven.

Net zoals bij Warner[the last samurai] das wel een beetje balen zeg...
Inderdaad, maar de slipcases van Warner zijn steviger.