PDA

Bekijk de volledige versie : Dvdzone2



Devron
28-02-2002, 17:53
vraagje, ik wou een dvd bestellen bij dvdzone 2 is deze site te vertrouwen? niet dat ik ineens een ander dvd krijg of de prijs 2 keer van mijn rekening word afgeschreven.

alvastbedankt

bmateijsen
28-02-2002, 17:57
schijnt een goede site te zijn.. Levering is wel iets trager dan normaal, maar dat varieert.

Kijk ook eens bij play.com

Groet bjorn

Pat
28-02-2002, 19:33
Ik vind ze heel betrouwbaar maar traag.
De op de site beloofde leveringstermijnen kan je meestal wel schudden.

Edwin vd Zwaard
28-02-2002, 19:37
Leveringstijden zijn idd niet altijd even snel, maar ook niet supertraag...

ALs je nou gaat bestellen, doe dat dan via de links op mijn site, schrijf je in voor de nieuws brief en maak kans op gratis dvd's... :D:D

Pat
28-02-2002, 19:45
Leveringstijden zijn idd niet altijd even snel, maar ook niet supertraag...
De beloofde zeven dagen (voor drie verschillende titels) werd 48 uur op de site maar anderhalve maand in de praktijk... Maar ze bleven altijd perfect bereikbaar per e-mail en waren echt wel vriendelijk.

Peedeepee
28-02-2002, 22:54
De beloofde zeven dagen (voor drie verschillende titels) werd 48 uur op de site maar anderhalve maand in de praktijk... Maar ze bleven altijd perfect bereikbaar per e-mail en waren echt wel vriendelijk.

o dat scheelt....:D ;) :D anderhalve maand...tsjezus!!

Pat
28-02-2002, 23:02
anderhalve maand...tsjezus!!
Echt waar ! Tegen de tijd dat ik ze binnen had, had ik al niet veel zin meer om ze te bekijken. :)

Ronin
01-03-2002, 06:24
Ik bestel toch regelmatig op deze site en heb nog nooit problemen ondervonden..
Ook niet met de leveringstermijnen ?? Een paar dagen later kwamen ze met de post binnen.

Ik vind deze site ook een van de goedkoper vergeleken met ander (DVDkoopjes, FRS, ...)
Ik ben tot op heden tevreden ;)

Pat
01-03-2002, 07:30
Ik bestel toch regelmatig op deze site en heb nog nooit problemen ondervonden..
Ook niet met de leveringstermijnen ?? Een paar dagen later kwamen ze met de post binnen.
Zijn het meestal nieuwe releases die je bestelt ? Of echte toppers ? Die zijn waarschijnlijk altijd wel in stock (OK, uiteraard als ze niet uitverkocht zijn).
Ik denk dat het probleem met veel van deze sites is dat ze eigenlijk heel weinig stock hebben en alles moeten doorbestellen. Als daar iets fout gaat, dan kunnen ze de beloofde leveringstermijn niet waarmaken.
Maar goed, zo zie je maar weer : ervaringen kunnen heel veel verschillen. Ik zou het wel niemand afraden het eens te proberen en bij DVDZone2 te bestellen. Want betrouwbaar zijn ze zeer zeker.

Devron
01-03-2002, 17:32
Bedankt mensen
heb final fantasty besteld zal is aan kijken hoe het gaat.

en volgende keer zal ik het via jouw site doen Edwin

Ronin
01-03-2002, 18:43
Zijn het meestal nieuwe releases die je bestelt ? Of echte toppers ?

Ja Pat, het zijn inderdaad 'meestal' nieuwe releases die ik bestel,
voor oudere films zou het inderdaad kunnen dat ze veel afhankelijk zijn van externe bronnen .... ;)

John
21-03-2002, 15:30
DVDzone is al een paar dagen uit de lucht.
Iemand enig idee waarom?

Martin de Goeij
21-03-2002, 17:29
vraagje, ik wou een dvd bestellen bij dvdzone 2 is deze site te vertrouwen? niet dat ik ineens een ander dvd krijg of de prijs 2 keer van mijn rekening word afgeschreven.

alvastbedankt Volgens mij loop er net zoveel /weinig risico als bij andere, bekende sites. Je bestelt ten slotte via het Internet;) Ik vind ze wel betrouwbaar overkomen, heb r nog niet besteld (tot nu toe te duur)

John
21-03-2002, 18:18
Volgens mij loop er net zoveel /weinig risico als bij andere, bekende sites. Je bestelt ten slotte via het Internet;) Ik vind ze wel betrouwbaar overkomen, heb r nog niet besteld (tot nu toe te duur)


nou ik vind ze niet al te duur hoor.
ik ben nergens JP3 goedkoper tegengekomen toen ik hem ging bestellen.
En ik heb wel meer goeiekope dingen gezien......

Martin de Goeij
22-03-2002, 15:36
nou ik vind ze niet al te duur hoor.[b] Dat mag je vinden, hoor :)

[b]

ik ben nergens JP3 goedkoper tegengekomen toen ik hem ging bestellen.
heb je mazzel gehad. Prijzen kunnen idd enorm verschillen, dus loont het zeker de moeite om vergelijkend te shoppen. De goedkoopste van vandaag kan morgen de duurste zijn....

:rolleyes: :)

Martin de Goeij
22-03-2002, 15:37
DVDzone is al een paar dagen uit de lucht.
Iemand enig idee waarom? Nee, zijn ze alweer online?:) :confused:

John
22-03-2002, 18:11
Dat mag je vinden, hoor :)

[b]heb je mazzel gehad. Prijzen kunnen idd enorm verschillen, dus loont het zeker de moeite om vergelijkend te shoppen. De goedkoopste van vandaag kan morgen de duurste zijn....

:rolleyes: :)




ik tsjek inderdaad zo'n 5 a 6 sites + de locale winkels en dat kan per DVD enorm verschillen.

Martin de Goeij
22-03-2002, 23:16
ik tsjek inderdaad zo'n 5 a 6 sites + de locale winkels en dat kan per DVD enorm verschillen. dat zeg ik "Gamma":D :rolleyes: :)

John
23-03-2002, 16:04
dat zeg ik "Gamma":D :rolleyes: :)



hebben die ook al deeveedees dan? ;)

Jaded
23-03-2002, 16:07
hebben die ook al deeveedees dan?
Ja maar alleen doe-het-zelf dvd's.
Niet echt mijn ding, ik laat de dvd's liever door iemand anders er insteken terwijl ik al relax in de zetel ga zitten ...
:)
Ach ik ben gewoon lui.

John
23-03-2002, 16:09
Ja maar alleen doe-het-zelf dvd's.
Niet echt mijn ding, ik laat de dvd's liever door iemand anders er insteken terwijl ik al relax in de zetel ga zitten ...
:)
Ach ik ben gewoon lui.



hmmmmm de dvd's doe ik er nog net zelf in.
maar dan moet de sjips en het bier wel gehaald worden natuurlijk......
waar ben ik anders voor getrouwd?????



:D

Nathan Strik
23-03-2002, 22:42
Ja maar alleen doe-het-zelf dvd's. Haha, ja... dan moet je zelf de putjes in het schijfje persen... :D
En netjes met een kwastje het beschermende laagje eroverheen lakken... :D :D

Peedeepee
24-03-2002, 08:12
hmmmmm de dvd's doe ik er nog net zelf in.
maar dan moet de sjips en het bier wel gehaald worden natuurlijk......
waar ben ik anders voor getrouwd?????



:D

Kijk maar uit dat je vrouw niet over je schouder meeleest! *LOL*

John
24-03-2002, 10:52
Kijk maar uit dat je vrouw niet over je schouder meeleest! *LOL*



hahaha
ik heb een vrouw die heeeel veel van dit soort opmerkingen kan hebben hoor.
niet zo'n zielig teer vrouwtje ;)