PDA

Bekijk de volledige versie : Beginneling



GIR
11-10-2005, 16:42
hallo allemaal, ik ben nieuw hier zoals je wel kan zien maar ben al wel zo'n weekje dit forum aant uitpluizen. ik heb namelijk een zeer bescheiden dvd collectie en daar wil ik heel graag wat aan doen aangezien ik toch wel filmverslaafd ben :twisted: .
Ik woon in Willebroek (prov. A'pen) en hier is echt niet veel mogelijkheid op het gebied van dvd-winkels, er is 1 videotheek waar ze ook wel enkele dvd's verkopen maar ik vind ze echt veel te duur, bv : 18 euro vr de gewone versie van Scarface. Ik kom wel regelmatig in Mechelen waar je dan een Extrazone en een Free Record Shop hebt. Hier is wel een ruim aanbod van dvd's en ik weet dat je hier ook kunt bestellen maar ik vraag me af of ze ook speciale edities of giftsets hebben en hoeveel ze kosten (waarsch ook heel veel, want bij extrazone lag een giftset van LOTR III voor 60 euro en van the matrix ook nogeens zoveel, verder niets).
Op het forum heb ik met veel bewondering gekeken naar jullie collecties en alle speciale uitgaven! en hier en daar lees ik dan dat iemand een giftset had voor 20 euro e.d. terwijl ik BV Constantine in Tin case, verder nix speciaals, voor 35 euro zie in extrazone of 28 euro voor een tin case van Resident evil dacht ik. Daarom vraag ik me af of jullie tips hebben of goeie winkels,desnoods 2e hands, waar ik voor een goeie prijs toch wel leuke sets kan vinden om mijn collectie uit te breiden.
Ik hoop dat iemand me kan/wil helpen :)


Ik heb p het ogenblik nog niet zoveel DVD's, de (in mijn ogen) beste fillms die ertussen zitten zijn: Pulp Fiction,Ju-On I & II, Dark Water (originele versie) en the nightmare before christmas, verder nog wat muziek dvd's en een box van nightmare on elmstreet


Grtz

Sorry voor de langen tekst :oops: :lol:

Sander V.
11-10-2005, 16:49
Allereerst welkom op het forum :) Voor mooie prijzen kun je de DVD Pricewatch in de gaten houden en natuurlijk het DVD's Te Koop Aangeboden gedeelte :wink: Misschien is ook deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=22173&highlight=topdvd) wel handig. Kijk ook eens in het Info over handelaren gedeelte, bijvoorbeeld het topic over de PJR bonnen :wink: Voor de echte giftsets moet je niet bij mij zijn :oops:

Rob Eric Blank
11-10-2005, 16:58
Zelf heb ik geen Credit Card, maar veel mensen gebruiken die om mooie uitgaves in het buitenland aan te schaffen.
De DVD aangeboden thread op dit forum kun je ook zeker een aantal zeer mooie films en versies aanschaffen op DVD.

Darko
11-10-2005, 18:03
Ik heb op het ogenblik nog niet zoveel DVD's, de beste fillms die ertussen zitten... een box van nightmare on elmstreet

Dat is een HEEL goed begin!(y) Coole box!

xbarryx
21-11-2005, 19:09
Bestellen via FRS of bol.com is een goedde optie...leveren gewoon bij jou thuis en heb je het grootste aanbod van NL dvd's toch wel...ik zou persoonlijk beginnen met the godfather box...das toch wel 1 van mijn lievelings :)

Erwin de Koning
21-11-2005, 19:20
Hare heeft in zijn verkoopthread leuke sets als je op zoek bent

Werner
21-11-2005, 22:22
Op dit forum kan je al eens een koopje doen. En anders moet je al eens over de grens wippen naar de MediaMarkt in Breda, prijzen veel lager dan in die van Antwerpen. Maar een uurtje rijden van Willebroek... En anders is het nog altijd het Internet en de vele buitenlandse shops, maar dan heb je wel een creditcard nodig.