PDA

Bekijk de volledige versie : The Maltese Falcon



Travis Bickle
11-10-2005, 22:49
Verwachten jullie nog een mooie SE van MF?

Ikzelf denk dat ie wel komt, aangezien Gone with Wind, Cuckoo's Nest en Goodfellas die eerst ook in die afschuwelijke blauwe Classics snappers op de markt waren, nu een mooie SE hebben (en terecht!)

Ben-Hur komt er ook aan... wat denken jullie? En op kort termijn? Anders bestel ik die bij play wel, NL subs + niet duur!

Jurgen V
11-10-2005, 23:17
Die zit er volgend jaar aan te komen jah.

http://www.thedigitalbits.com/articles/barriemaxwell/images/upcomingclassics.zip

Travis Bickle
12-10-2005, 01:09
Cool.

Goed om te zien dat er ook een Streetcar Named Desire SE aankomt, die staat al jaaaaaaren op mijn must-see lijst.

Travis Bickle
08-03-2007, 23:57
De film is toch zonder slipcase uitgebracht, toen hij net in de schappen lag ?

Kan iemand dit bevestigen, b.v.d. :)

Ik wil mijn dvd's nl. in de kast hebben staan zoals ze als eerst waren uitgebracht (dus bijv. Heat S.E. zonder slipcase en Dog Day Afternoon wél met slipcase) :)

Richard B.
09-03-2007, 08:06
De film is toch zonder slipcase uitgebracht, toen hij net in de schappen lag ?

Kan iemand dit bevestigen, b.v.d. :)

Ik wil mijn dvd's nl. in de kast hebben staan zoals ze als eerst waren uitgebracht (dus bijv. Heat S.E. zonder slipcase en Dog Day Afternoon wél met slipcase) :)
Ik kan me niet herinneren ooit een slipcase-versie van Maltese Falcon gezien te hebben.

Travis Bickle
09-03-2007, 18:54
Bedankt. Ikzelf heb de slipcase ook nooit gezien, maar op dvdoutlet stond er een afb. van zo'n standaard slipcase met die lelijke banners eromheen.

Frank
09-03-2007, 19:08
Maar de cover van de keepcase is zonder banners, dus je kunt met een gerust hart de DVD kopen ook al heeft deze een slipcase met banners. Dan haal de je slipcase er gewoon vanaf.