PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe laat je het versturen



forzavado
01-03-2002, 10:37
Nu kreeg ik gisteren mijn Star wars dvd van DeVoteD uit australië.
Nu had ik gekozen voor een verpakkingsmethode die 5 dollar kostte.

Nu mijn vraag:
zijn er mensen die weleens de 3,70 dollar optie hebben geprobeerd? Hoe kwamen ze aan?

Ikzelf vond zo'n dubbele evnelop een beetje té, dus wil daar op bezuinigen als dat kan

Jeroen Driessen
01-03-2002, 12:54
Ik heb al eens de goedkoopste optie geprobeerd, maar mét DVD sleeve (zo'n plastic hoesje erom, dan beschadigd ie niet.). Je krijgt hem dan gewoon in een envelop. Bij jewel cases maakt dit niet uit, want die kunnen denk ik niet echt beschadigen. Tenzij er iets heel ergs mee gebeurt, maar dan helpt zo'n though bag ook niet echt lijkt me.
Bijkomend voordeel is ook dat de envelop er goekoop uitziet, dus waarschijnlijk een kleinere pakkans...

Gewoon opletten welk type doosje de DVD zit en dan komt het wel goed.

forzavado
04-03-2002, 08:55
Bedankt, ik zal het eens proberen.

Nog even irrritatie kwijt over ezy, versturen ze twee apparte orders in één pakket, waardoor de belasting weer geheven kan gaan worden:mad: . Hopen dat ze hem laten gaan...

Jeroen Driessen
04-03-2002, 17:08
Als je 2 verschillende orders besteld op een dag die op voorraad zijn doen ze dat ja, uit kostenverweging. Wil je dit niet, dan moet je dat gewoon als commentaar erbij zetten. Maar 2 DVD's in een pakket gaat bij mij altijd goed (en 5 ook eigenlijk...:D :D :D )

forzavado
05-03-2002, 08:20
Het zijn er nu 4, maar ik zal wel zien.
Vrijdag kreeg ik iets en die was wel gecontroleerd volgens mij want er zat een stempel op dat ie bealstingvrij was (??) ik heb in ieder geval niets teveel betaald :)