PDA

Bekijk de volledige versie : Acteurd gezocht tussen 20-30



Bastendo
18-10-2005, 23:06
aan de hand volgende post:

WANTED

Wij zijn TED, een nieuw mediamerk dat binnenkort wordt geïntroduceerd. Wij zoeken op zeer korte termijn mensen om korte filmpjes te schieten. De filmpjes zijn bedoeld voor internet en eventueel voor televisie. De filmpjes hebben een tijdsduur van 30 seconden tot 3 minuten. Wij verwachten dat jezelf de benodigde apparatuur hebt en in staat bent de filmpjes te editen en monteren. De scripts verzorgen wijzelf. Wij verschaffen je als tegenprestatie een medium om je talent te tonen, de kans om met een creatief team te werken, en ervaring op te doen in medialand.
We werken met DVD en WMV formaat.

Vergoeding is bespreekbaar!

Heb je interesse?
Bel met Friso Jiskoot: 06 28051133 of met Maurits Dohmen: 06 52320438

Wij hopen snel van je te horen!!


TED

Ze hebben nog acteurs nodig met guts, die wel in zijn voor jack-ass achtige acties in Amsterdam.

Mochten er mensen geinteresseerd zijn, laat het dan me even weten op 06-40765281 of bel Maurits van TEd op het volgende nummer: 06 52320438

alvastbedankt.

_________________
Bastendo Double-RU productions

Richard B.
18-10-2005, 23:15
Kort samengevat: jij maakt de filmpjes (en breekt daarbij eventueel je nek) en wij vangen de poen. :roll:

Maick Werner
18-10-2005, 23:38
Kort samengevat: jij maakt de filmpjes (en breekt daarbij eventueel je nek) en wij vangen de poen. :roll:

Weet je hoeveel die mafkezen hebben verdiend met JackAss? In ieder geval een eigen programma! ;)

Het zou zomaar een opstap kunnen zijn naar meer. Ja, je kunt ook meedoen aan een Acteer-Idols. Maar er zijn altijd wel gekken die mee willen werken om hun smoel te laten zien aan de rest van de wereld (te beginnen in Nederland)!

mercapto
19-10-2005, 00:30
Senioren Omroep MAX had nog een gaatje van 3 minuten ? ;)

Maar serieus, ik ben benieuwd, succes ermee! :)

Joost van Hoek
19-10-2005, 09:10
Zeker interessant, maar ik zie niet in waarom ik jullie daarvoor nodig heb? Ik neem aan dat jullie het auteursrecht over de filmpjes ook over gaan nemen? Wat is jullie bedrijfsnaam / KVK nummer?

rkrijger
19-10-2005, 11:00
Zeker interessant, maar ik zie niet in waarom ik jullie daarvoor nodig heb? Ik neem aan dat jullie het auteursrecht over de filmpjes ook over gaan nemen? Wat is jullie bedrijfsnaam / KVK nummer?

Kijk, dat zijn natuurlijk de relevante vragen!

Herjan
19-10-2005, 11:42
Om te adverteren dient vooraf contact opgenomen te worden met de redactie (hoofdredacteur Erik van Ballegoie).