PDA

Bekijk de volledige versie : mail to FRS



Dennis
01-03-2002, 20:54
Het volgende heb ik gemaild naar FRS. Misschien gaan ze hun strategie een keer aanpassen als meerder mensen commentaar leveren.
_________________________________________________
Leuke prijzen!!

Planet of the Apes bij jullie € 33,99, heb hem net ergens anders gekocht voor € 17,99.

Swordfish bij jullie € 26,99, heb hem net ergens anders gekocht voor € 19,99.

Jullie weten vast wel waar.

Hoe kan het toch dat jullie zo duur zijn met nieuwe DVD's ??

Ik denk dat jullie op deze manier de boot gaan missen met DVD verkoop.

Verander je strategie en wordt weer een concurent.
__________________________________________________ __

Henk de Kwater
01-03-2002, 21:43
Ja er zit wat in maarja of het wat uit maakt dat weet ik niet

Jaded
01-03-2002, 23:21
Hebben ze hier geen spreekwoord voor?
Vechten tegen de bierkaai of zoiets.
Maar het is inderdaad beter dat er af en toe eens iemand tegen hun benen pist.

starbuck
02-03-2002, 08:58
Ik blijf hier niets van snappen, dat gezeur over prijzen , ga je nu ook Albert heijn mailen dat ze duurder zijn dan de c-1000.??


Concurrentie zorgt er juist voor dat Planet of the apes nu bij veel zaken goedkoper ligt als bij Free, en straks komt Free weer met een actie. etc etc etc.

Marco
02-03-2002, 11:09
Grappig is wel dat de FRS min of meer wel naar de conncurrent kijkt. Nou heb ik niet naar de DVD afdeling zitten te kijken (geen tijd liep langs de FRS), maar ik zag die nieuwe CD van Marco Borsato voor €9,99. Bij de V&D kost ie €12,-

Dus wie weet leren ze het nog wel eens.

Jaded
02-03-2002, 12:24
Dat is omdat ze toch weten dat ze Marco Borsato cd's zelfs aan de straatstenen niet kwijt kunnen.

John
02-03-2002, 18:07
het was trouwens wel grappig vanmorgen:
bij de Vie & Die kon je over de hoofden lopen en vlogen de dvd's over de toonbank, 25meter verder stond 1 persoon en een halve hond in de FRS.

starbuck
02-03-2002, 18:20
het was trouwens wel grappig vanmorgen:
25meter verder stond 1 persoon en een halve hond in de FRS.

Ben je niet in de war met de reclamezuil van 101½ dalmatiers:)

mark t
02-03-2002, 19:02
Zolang hele volksstammen dvd's blijven kopen bij FRS, zullen ze hun al dan niet buitensporige marge echt niet opofferen aan klanttevredenheid.

Edwin vd Zwaard
02-03-2002, 20:17
Sorry hoor, maar ik snap dat gezeik van jullie ECHT niet...

Nee, ik ben geen medewerker van FRS, en ook niemand in mijn nabije omgeving...

"waarom zijn jullie duurder als blahblahblah ??" Waarom ga je dan niet lekker DAAR kopen ??

Je wil niet weten wat voor een omzet die gasten draaien, en qua klant tevredenheid zit het ook wel snor hoor.. Loop voor de grap maar eens op een zaterdag middag een willekeurige FRS binnen...
En dan denk jij dat je met een mailtje als dit ze wel even kan overtuigen dat ze goedkoper moeten worden ???

LOL :D:D:D Geloof je dat zelf ?? Bespottelijk...

Kijk ik weet ook dat soms elders een dvd goedkoper is, dat heet orienteren.. Maar elke keer als ik in de stad ben, loop ik toch even de FRS binnen, en 9 van de 10 keer loop ik dan met een DVD naar buiten, die toch DAAR het goedkoopst was...

Ga je ook een mailtje sturen elke keer dat een andere winkel een aktie heeft die NIET goedkoper is ???

Glenn Smits
02-03-2002, 20:41
Ik haal regelmatig mijn 9 euro dvd's bij de FRS :D
af en toe hebben ze ook wel een leuke aanbieding zoals pas geleden, 2 kon je dan kiezen zoals das boot enzo en bijvoorbeeld de bonecollector voor 50 euro.
nog steeds wel duur maar toch.

Anonymous
02-03-2002, 23:25
Ik denk dat ze bij de FRS een groot inkoop's probleem hebben
wat eigenlijk niet mag.Maar POTA is al in prijs verlaagd ! Van € 36.99
naar de € 31.99 omdat ze toch snappen dat de prijs van deze
film en die van Final Fantasy, alhoewel die nog niet aangepast
is, belachelijk is !

Dennis
06-03-2002, 14:09
In mijn berichje heb ik het alleen maar over nieuwe uitgaves.

Waarom ga je dan niet lekker DAAR kopen ??

Natuurlijk koop ik ze daar.

LOL Geloof je dat zelf ?? Bespottelijk...

Ik geloof het niet ik hoop alleen op een reactie van FRS.


Sorry hoor, maar ik snap dat gezeik van jullie ECHT niet...

Dat is dan jammer, ik zou het leuk vinden dat de winken (frs) op de hoek ook eens scherpe prijzen hanteerd en dan heb ik het alleen over de nieuwe releases.

Ik heb het dus niet over de aanbiedingsbak.

Conclusie: ik vind dat men best wel commentaar mag leveren als je ziet wat een belachelijke prijzen ze daar vragen. En volgens Edwin vd Zwaard moet je niet zeiken en alles gewoon negeren.

Niet geschoten is altijd mis.

Mark S
06-03-2002, 15:22
In deze uithoek (omgeving Nijmegen) is er geen MediaMarkt.
Van de 7 zaken die DVD's verkopen (Bart Smit, Blokker, V&D, Van Leest, Discovery, Musika, videotheken) is 75% van de dvd's het goedkoopst bij de FRS. Al is het soms maar een paar euro.
Ze hebben hier dus van niemand iets te vrezen. Laat staan dat ze met de prijzen van MediaMarkt zouden moeten concurreren.

Oakey
06-03-2002, 15:29
In deze uithoek (omgeving Nijmegen) is er geen MediaMarkt.

Nou Mark, ik was gisteren bij de MM, maar niks bijzonders hoor (lees mijn post in de Aanbiedingen V&D thread maar). De FRS is veel goedkoper. Ook in titels die wij leuk vinden :D (ik praat ook even voor jou) heeft de FRS een beduidend groter aanbod!

Mark S
06-03-2002, 15:35
Ik had inderdaad gelezen dat je plannen had om de MM met een bezoek te vereren. Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden (in ieder geval geen DVD's ?). In ieder geval voor mij een hele geruststelling dat we hier niet zoveel missen.

Edwin vd Zwaard
06-03-2002, 19:30
Conclusie: ik vind dat men best wel commentaar mag leveren als je ziet wat een belachelijke prijzen ze daar vragen. En volgens Edwin vd Zwaard moet je niet zeiken en alles gewoon negeren.


Nee, mijn conclusie is: Als het je niet bevalt, loop dan door...

Alsof zo'n mailtje uberhaupt serieus genomen wordt.. :D:D