PDA

Bekijk de volledige versie : links schakelen



Devron
02-03-2002, 10:23
Waarom kan je links niet schakelen. Voor mensen die links zijn zou dit toch echt een gat in de markt zijn of niet soms?

Onderwerp kwam ik zomaar op maar ga er wel gelijk een patent op leggen dus alwil je dit idee van me kopen

Marco
02-03-2002, 11:06
In Engeland is het heel normaal, dat links schakelen. Gezien het stuur rechts zit en ze rijden ook nog links. Dus die patent kan je wel schudden (voor sommige landen).

Devron
02-03-2002, 13:19
daar zitten de mensen die rechts moeten schakelen weer met een probleem...toch

Marco
02-03-2002, 13:24
Ik heb nog nooit een Brit horen klagen, maaja woon niet in Engeland.

Devron
02-03-2002, 15:46
nee dat klopt maar ze zijn ook niets ander gewend he?
Vind het eigenlijk gek dat de linkshandigen in Nederland geen protest hebben gehouden bij de autoindustrie. wantje drink toch ook links je koffie toch?

Maar dit gaat eigenlijk nergens over:D

jokey
02-03-2002, 18:53
Als je bij een merkdealer of importeur van auto's hier in Nederland vraagt of ze een Engelse versie van een model auto kunnen leveren omdat je perse links wil schakelen, dan kan dat volgens mij gewoon.....:rolleyes: :)

Devron
02-03-2002, 19:08
Ja maar dan zit je ook aan de verkeerde kant je mij idee is het om de pook van de versneling gewoon naar links ter verplaatsen (wel natuurlijk als optie).

Camille
02-03-2002, 20:39
Als je een auto in Nederland koopt dan zit het stuur links, waar wil je de pook dan plaatsen?? In de deur??

Als je het zo lastig vindt om rechts te schakelen koop je toch een automaat;)

Devron
03-03-2002, 16:04
de deur zou kunnen ja. Het probleem met de automaat is dat die ook rechts zit en zelf met een automaat moet je mog schakelen (achteruit, neutraal parkeren en lage versnelingen voor asl ej een heuveltje op rijd