PDA

Bekijk de volledige versie : Storing



reef66
21-10-2005, 18:39
Mensen,

Ik weet niet of ik voor dit onderwerp op dit forum moet zijn, maar ik gok het er toch maar even op...
Ik heb een techbisch probleempje:
Mijn Pioneer dvr 530 harddisk recorder (1 maand in bezit) slaat, nadat ik er vanavond een schijfje in heb gedaan, vast. Op het display komt "load" te staan en ik kan hem niet meer bedienen! Echt helemaal niets wil meer.
Nu zou ik willen vragen of er iemand is die mij hiermee kan helpen. Is er bijvoorbeeld een manier om de lade van de dvd alsnog te openen? Kan ik hem op de e.o.a. manier resetten?

Bij voorbaat dank!
Ronald, hattem

Caledonians
21-10-2005, 18:45
Heb je thread toch maar even verplaatst van "DVD Algemeen" naar "DVD Spelers" :wink:

Jaak
21-10-2005, 19:05
Ik heb dit met m'n sony ook eens gehad. In het slechtste geval kan je natuurlijk de stekker eruit trekken, maar een tijdje de aan/uit knop ingedrukt houden kan misschien ook helpen.

Jaak

reef66
21-10-2005, 19:14
Ik heb dit met m'n sony ook eens gehad. In het slechtste geval kan je natuurlijk de stekker eruit trekken, maar een tijdje de aan/uit knop ingedrukt houden kan misschien ook helpen.

Jaak

Toppie!!! :D :D :D
Ik heb de power knop een poos vastgehouden en toen ging 'ie idd weer uit. Vervolgens weer ingeschakeld en toen kreeg ik de lade wel open!
Thanx alot!!!