PDA

Bekijk de volledige versie : Toy Story 2 [DVD]



Paul Ranft
18-07-2001, 23:01
Toy Story 2 [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=37)

Danny
07-08-2001, 13:33
Toystory 1 hadden wij ooit op video gekocht. Wat betreft de kwaliteit
ook erg goed vanaf video. Toystory 2 hebben we met het gezin in de bioscoop gezien. Een tijdje geleden al hebben we Toystory 1&2 op DvD gekocht. Nummer 1 was al een hele leuke film en prachtig gemaakt.
Nummer 2 vonden wij nog humoristischer.
Elke keer als onze dochter Toystory wil kijken, kijk je automatisch weer mee. Of je wil of niet, 2 prachtige films blijven het.
Het beeld en geluid is werkelijk fantastich.
De Nederlandse stemmen doen het ook erg goed bij deze film.

DVDfreak
28-10-2001, 18:39
Perfect beeld, geluid icm een leuke film maakt deze dvd al tot een must. Alleen jammer van de extra's, die hadden wel iets meer kunnen zijn...

Dave
03-03-2002, 09:57
Over Toy Story 2 de losse editie:

in een woord een: TOPPER!
Echt een vd beste Disney's/Pixars die er bestaan!
Goed verhaal/beeld/geluid en zeer leuke extr'a voorral de BLOPPERS!:D

Aanrader!

Remco Out
05-03-2002, 11:38
Heb de box begin februari gekocht en moet zeggen dat ik Toy Story 2 toch net iets leuker vond dat Toy Story. Vooral de bloopers aan het eind waren erg leuk. Zeker het aanschaffen waard.

MvdS
13-03-2002, 19:55
Vraagje?

Is er een verschil tussen de eventuele extra's en\of kwaliteit op de Box van Toy Story, of de losse delen van Toy Story en Toy Story 2?

Ik heb de box, maar kan nu aan de losse delen komen, en die heb ik toch liever.

Nathan Strik
13-03-2002, 22:48
Is er een verschil tussen de eventuele extra's en\of kwaliteit op de Box van Toy Story, of de losse delen van Toy Story en Toy Story 2? Nee, er zit geen verschil tussen onze Nederlandse box en de losse delen.

In de UK is wel een box verkrijgbaar (The Ultimate Toy Box) waar nog een derde DVD met extra´s bij zit... dus als je toch aan vervanging denk, kun je beter dat soort dingen kopen i.p.v. twee keer zoveel kastruimte gaan gebruiken voor precies dezelfde inhoud, maar da´s mijn bescheiden mening...

Sander Meijer
17-03-2002, 13:09
Vind de mistakes wel kewl

Jeroen Driessen
18-03-2002, 14:39
Pas dit tweede deel gezien en vond hem een stuk beter dan I. Leukere humor, meer actie en mooiere graphics. Zeker de moeite van het aanschaffen waard als je van zulke films houdt.

Wesley
08-07-2002, 18:58
als je de interviews bekijkt zeggen ze: "We call it Toy Story 2, because it's twice as better as the first part... helemaal 100% mee eens! :D

Ettepet
13-07-2002, 01:03
Deel 1 & 2 samen, nu weer te koop!

Bij Blokker momenteel voor 28 euro!!

Deel 2 beschouw ik als één van de beste DVD's tot nog toe! Voor jong en oud!!!! Koop 'em! :)

Gerben van der Leun
11-08-2002, 20:00
1 van de zeldzame keren dat ik een vervolg beter vind dan het origineel. Het is een leuk verhaal dat lekker loopt. Heel erg blij ben ik met het extra filmpje van Pixar (met de 2 burolampen) daar was ik al een poos naar op zoek.

De extra's zijn ook iets beter. Al blijven die trailers even irritant. (foei! ik wil controlle over mijn dvd!)

Richard B.
16-12-2003, 22:57
Voor mij nog altijd DE topper qua computer gegenereerde animatie. Naast het feit dat de animatie zelf gewoon super is, is ie qua verhaal en karakterontwikkeling ook heel sterk. Verder zitten er een paar grappen in waarvan ik iedere keer weer van in een deuk lig (die 'I am you father' grap is gewoon briljant!). Dit was de eerste animatiefilm in mijn dvd-collectie en het was de eerste van velen...

chimera01
17-12-2003, 00:32
Eigenlijk vind ik deel 2 beter dan het eerste deel. Voor mijn gevoel is deel 2 ook meer naar volwassenen geschreven, maar desondanks een heerlijke film voor het hele gezin.

Kees Hoekerd
05-04-2004, 08:33
Ik vond dat in deel heel wat meer gebeurde dan in deel 1 en daarom vind ik deze beter.Ze waren ook vaak veel verder van huis.Dit is echt de topper van de pixars.

RemcoZ
05-04-2004, 12:18
Ik vond deze een stuk leuker dan het eerste deel. Erg leuke humor. Ik moest vooral lachen om [spoiler:1d5df9a34e]de confrontatie tussen de verschillende Buz Lightyears en zijn eeuwige vijand[/spoiler:1d5df9a34e] :lol:

nova6666
08-12-2004, 20:27
Goed vervolg op deel 1! Beide zijn in mijn ogen topfilms! Veel humor zoals we van Disney gewend zijn!

Joost v.d. Ham
08-12-2004, 21:24
Leukste computer-animatiefilm ooit gemaakt, zonder twjfel! Echt sublieme humor. :mrgreen:

MGdutch
08-12-2004, 21:30
Deze is naar mijn mening nog beter dan deel 1. Waarschijnlijk de leukste Pixar film!!! 8)

Caledonians
06-02-2005, 10:10
Van het weekend voor het eerst gezien en deze is inderdaad nog beter dan deel 1! Staat gelijk hoog in mijn Pixar favorieten lijstje! 8)

michelvanduivenbode
06-02-2005, 11:45
blijft m'n persoonlijke favoriet, de uk 3 disc box is echt helemaal te gek

dvd freak
14-06-2005, 20:56
Ik hoor van iedereen dat dit een geweldige film is. Ga hem denk ik maar eens aanschaffen. Ik heb hem namelijk laatst bij de Blokker zien staat voor 20 euro......

Frank
14-06-2005, 21:56
Ik hoor van iedereen dat dit een geweldige film is. Ga hem denk ik maar eens aanschaffen. Ik heb hem namelijk laatst bij de Blokker zien staat voor 20 euro......

Wacht er nog even mee als extra's je interesseren. In november wordt er een Special Edition verwacht van zowel Toy Story 1 én 2.

Frenkovic
15-06-2005, 12:31
Ik hoor van iedereen dat dit een geweldige film is. Ga hem denk ik maar eens aanschaffen. Ik heb hem namelijk laatst bij de Blokker zien staat voor 20 euro......

ik heb 'm nog liggen, ik ga de SE halen en deze heb ik 2 maanden geleden gekocht en 1 keer bekeken... PM GESTUURD!

dvd freak
15-06-2005, 13:42
Ik hoor van iedereen dat dit een geweldige film is. Ga hem denk ik maar eens aanschaffen. Ik heb hem namelijk laatst bij de Blokker zien staat voor 20 euro......

Wacht er nog even mee als extra's je interesseren. In november wordt er een Special Edition verwacht van zowel Toy Story 1 én 2.

thanx, ik wil extra's. Ik wacht nog wel even. November is toch dicht bij Sinterklaas............(pakjesavond!!!!!!)