PDA

Bekijk de volledige versie : Draagbare dvd-speler



Marc1978
23-10-2005, 03:08
Allereerst wil ik zeggen dat ik heb gezocht naar een soortgelijk topic, ik heb dit echter niet kunnen vinden.
Mocht deze wel bestaan, dan mag van mij dit topic op slot.

Ik speel dvd's af op mijn laptop, maar deze begint (voor de zoveelste keer) kuren te vertonen (beeld loopt vast etc etc....).

Dus zat ik maar eens te denken over een draagbare dvd-speler, echter heb ik bijna geen ervaring hiermee.

Mijn vraag is dus aan diegene die een draagbare dvd-speler hebben ;

wat is de kwaliteit van zo'n dvd-speler ? de voor-en nadelen ? en.... last bot not least ; wat is het beste merk ? :wink:

Ik hoop dat iemand me een beetje kan adviseren.

Alvast dank je wel.

:D Marc

mischa
23-10-2005, 08:50
Ik ben hier dit jaar ook druk mee bezig geweest. Een hoop bekeken en ik moet zeggen dat ik zelf Philips gekocht hebt. Ik wilde niet meer dan 300 euro kwijt zijn en het ding moest lekker klein zijn! Ik heb de PET 700, maar er is volgens mij inmiddels al een beter en nieuwer model uit.

Ik ben erg te spreken over mijn Philips. No problems en het beeld is erg mooi (goeie kleuren, goed contrast). Er zit een afstandbediening bij en je haalt zo 3 uur op een volle accu! Tijdens de vakantie naar Spanje is het ding veel van pas gekomen en we hebben echt genoten! Het geluid is wat minder met die dingen, dus je kunt het beste zo'n Creative Travelsound ofzo kopen als extra speakers. Die zijn niet zo duur en het geluid is echt stukken beter!

Je kunt het beste even bij een Mediamarkt langslopen. Daar hebben ze heel veel staan en die draaien allemaal dezelfde films. Dat is dus makkelijk vergelijken!

Persoonlijk zou ik altijd voor Philips gaan. Die zijn redelijk cheap en ik heb daar meer vertrouwen in dan al die B en C merken!

Laat ff weten wat het geworden is!

Marc1978
30-10-2005, 05:27
He bedankt voor het advies ! Ik zal zeker rondkijken :lol: :wink: