PDA

Bekijk de volledige versie : PS2 ombouwen en Repareren



Wim S.
28-10-2005, 11:05
Ik heb een Playstation 2 waarvan de cd lade niet meer open gaat, kan iemand hier dit repareren.(heb 't zelf ook geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen)

Ook wil ik 'm graag laten ombouwen met de messiah chip, dus als iemand hier dit kan, pm of mail me dan even.

Lennart H.
28-10-2005, 11:08
Ombouwen.. illegale games? illegale dvd's?


Ik ben teleurgesteld in je. :cry:



Maargoed probeer eens de lokale gameshop, en dan bedoel ik niet de bart smit ofzo..

Wim S.
28-10-2005, 11:23
Ombouwen.. illegale games? illegale dvd's?


Ik ben teleurgesteld in je. :cry:



Maargoed probeer eens de lokale gameshop, en dan bedoel ik niet de bart smit ofzo..

Haha nee import games, Dvd's & ps1 games, illegale dvd's en games heb ik niet. Zo'n messiah chip is dus niet alleen maar voor illegale games!

Ik heb net van iemand een tas vol ps1 games gekregen en die kan ik alleen afspelen op een ps 2 met zo'n messiah chip.

Lennart H.
28-10-2005, 11:33
Als het goed is moet het toch zo werken. Mijn ps2 draait ook gewoon psxgames af.. :roll:

Wim S.
28-10-2005, 11:36
Als het goed is moet het toch zo werken. Mijn ps2 draait ook gewoon psxgames af.. :roll:

Die van mij niet....ook de cd-lade werkt niet die moet ik met de hand openen. maar ik wil 'm ook gebruiken om regio 1 dvd's af te spelen en import games.

Dennis Kuijper
28-10-2005, 11:48
Als het goed is moet het toch zo werken. Mijn ps2 draait ook gewoon psxgames af.. :roll:

Die van mij niet....ook de cd-lade werkt niet die moet ik met de hand openen. maar ik wil 'm ook gebruiken om regio 1 dvd's af te spelen en import games.
Niet alle psx1 games doen het op de psx2,vooral de oudere games doen het niet.

Er is wel een legaale bootdisc in de handel om diverse regio dvd op je psx2 te kijken,weet niet of deze disc ook voor games werkt,geloof van niet.

Wim S.
28-10-2005, 11:51
Als het goed is moet het toch zo werken. Mijn ps2 draait ook gewoon psxgames af.. :roll:

Die van mij niet....ook de cd-lade werkt niet die moet ik met de hand openen. maar ik wil 'm ook gebruiken om regio 1 dvd's af te spelen en import games.
Niet alle psx1 games doen het op de psx2,vooral de oudere games doen het niet.

Er is wel een legaale bootdisc in de handel om diverse regio dvd op je psx2 te kijken,weet niet of deze disc ook voor games werkt,geloof van niet.

En dat is erg onhandig met zo'n messiah chip hoef je er eerst niet een bootdisc in te proppen dan werkt ie meteen.