PDA

Bekijk de volledige versie : Starship Troopers SE laagwisselingsfout



Jeroen Driessen
03-03-2002, 16:30
Ik heb een PS2 en mijn R4/R2 versie van Starsjip Troopers geeft een "unable to read disc" error rond de laagwisseling, hoofdstuk 12/13. Heeft iemand dezelfde DVD uit Australie en een PS2 met hetzelfde probleem? Anders zou ik namelijk moeten vragen om een nieuw exemplaar, maar als het probleem in de PS2 zit, dan heeft dat uiteraard geen zin.
Of zou ik misschien een bepaalde instelling kunnen aanpassen?

Nathan Strik
04-03-2002, 00:34
Ik heb geen problemen met de Nederlandse Regio 2 versie op mijn PS-2, dus het ligt aan jouw DVD-schijfje denk ik...

Jeroen Driessen
04-03-2002, 09:04
Kan ik er dan vanuit gaan dat de R4/R2 versie in principe gelijk is? Dan kan ik tenminste een nieuw exemplaar bestellen zonder problemen.

Nathan Strik
04-03-2002, 14:22
Kan ik er dan vanuit gaan dat de R4/R2 versie in principe gelijk is? Dan kan ik tenminste een nieuw exemplaar bestellen zonder problemen. Lijkt me in principe dezelfde master, maar ondertiteling is denk ik anders, of heeft de R4 WEL NL ondertitels dan?

Jeroen Driessen
04-03-2002, 15:09
Nee, geen NL subs. Master lijkt me idd ook wel gelijk, maar heeft dit inlvloed op de laagwisseling?
Of is de PS2 gewoon enorm gevoelig?

Op de Philips bij ons this merk ik ook dat ie ff blijft hangen, maar dat kan dus ook gewoon de laagwisseling zijn. Alleen hangt ie ook een stuk na de laagwisseling bij mij.

Nathan Strik
05-03-2002, 00:30
Nee, geen NL subs. Master lijkt me idd ook wel gelijk, maar heeft dit inlvloed op de laagwisseling?
Of is de PS2 gewoon enorm gevoelig? De PS-2 is nu eenmaal bij sommige DVD´s enorm gevoelig. Die "unable to read disc" errors komen waarschijnlijk alleen voor bij de persing van de Regio 4 DVD en zullen dus waarschijnlijk ook op ALLE Regio 4 DVD´s voorkomen. De Regio 2 is een andere persing en die doet het dus blijkbaar WEL perfect.

Dit zelfde probleem heb ik met de Regio 2 DVD van A Clockwork Orange. Ook op een gegeven moment een "unable to read disc" error en dit ligt ook aan de Regio 2 persing, want voor zover ik weet hebben andere Regio´s hier geen last van...

Het probleem ligt dus voor de helft aan de PS-2 en voor de helft aan de persing van de DVD. Als daar iets niet lekker in zit, krijg je dit soort dingen...

Jeroen Driessen
05-03-2002, 08:46
Daar was ik al bang voor dus. Een nieuw exemplaar laten komen heeft dus waarschijnlijk geen zin. Dan zal ik maar vragen of ik hem niet terug kan sturen en dan maar de R2 persing halen.

Nathan Strik
05-03-2002, 18:31
Dan zal ik maar vragen of ik hem niet terug kan sturen en dan maar de R2 persing halen. Ik hoop voor je dat het lukt....

Jeroen Driessen
05-03-2002, 18:40
En anders verkoop ik hem maar, want in feite is er dan niks mee aan de hand. Moet je alleen geen PS2 als speler hebben...