PDA

Bekijk de volledige versie : Kingdom of Heaven



martini
01-11-2005, 20:44
Kon geen topic vinden, dus vandaar.

Release 2nov

Van grootmeester Ridley Scott, regisseur van onder meer Gladiator en Alien, komt dit overweldigende verhaal over moed, passie en avontuur.

Orlando Bloom speelt een jonge Fransman die alles in z’n leven heeft verloren en eer en verlossing vindt in een middeleeuws Jeruzalem. In dit historische spektakel redt hij zijn volk tegen alle verwachtingen in van overweldigende machten en wordt hij de befaamdste, eervolste en heldhaftigste ridder ooit.

2disc en 1disc
http://www.foxfilm.nl/content/fox_films/20322/images/koh_large_pack_2d_nl.jpg http://www.foxfilm.nl/content/fox_films/31480/images/koh_large_pack_1d_nl.jpg

extra's

DISC 1

Titanic DVD-trailer
Een gids voor pelgrims (tekst-commentaar)
DISC 2

Interactief productieraster
Documentaires

A&E Moviereal
Geschiedenis vs. Hollywood
Internet featurettes
Ridley Scott: Het creëren van werelden
Orlando Bloom: Het avontuur van je leven
Ontwerpen: hoe een oude stad tot leven wordt gebracht
Kostuums: kleren maken de man
Promotie van de film
Bioscooptrailer

Goeie film die ik zeker ga aanschaffen.

Heb n beetje zitten prijsvergelijken en het verschil tussen MM en FRS en andere winkels is helaas bijna niks. Voor prijzen zie Pricewatch Kingdom of Heaven (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=37815)

Paul H.
02-11-2005, 08:55
Wacht nog wel even op de DC die al aangekondigd is voor ergens volgend jaar.

Philippe
02-11-2005, 09:34
Vraag me eigenlijk af hoe de beeldkwaliteit is. Heb hem destijds in de bioscoop gezien en de beeldkwaliteit was toen erg matig. Leek wel een kopie van een kopie van een oude VHS-band. :?

Dennis Kuijper
02-11-2005, 09:51
Vraag me eigenlijk af hoe de beeldkwaliteit is. Heb hem destijds in de bioscoop gezien en de beeldkwaliteit was toen erg matig. Leek wel een kopie van een kopie van een oude VHS-band. :?
Denk dat dat eerder aan de instelling in de bioscoop ligt dan de film zelf.

Dennis Vansant
02-11-2005, 09:55
Wacht nog wel even op de DC die al aangekondigd is voor ergens volgend jaar.

Nice move Ridley xD

WW
02-11-2005, 13:22
Wacht nog wel even op de DC die al aangekondigd is voor ergens volgend jaar.

Me 2, deze keer laat ik me niet beetnemen :P

skank
02-11-2005, 14:40
2-disc gekocht

nog niet bekeken
wel al gezien in de cinema, maar weet er eigenlijk niet zoveel meer van

Albert Kostwinder
02-11-2005, 19:30
Heb ook de 2 disc set gekocht van Kingdom of heaven. 8)

luyckfasseel stefan
02-11-2005, 20:21
ik ga zeker voor de franse limited edition, cover voor belgie en nederland is zo lelijk, en daar komt dan nog bij dat er volgend jaar een dc uitkomt! 8)

Wim S.
02-11-2005, 20:29
Die dc die volgend jaar uitkomt zal wel weer geen DTS track hebben net als de extended ed, van The Gladiator. Ik koop eerst de SE en dan zien we later wel weer's op blue ray :wink:

Wim S.
02-11-2005, 20:30
ik ga zeker voor de franse limited edition, cover voor belgie en nederland is zo lelijk, en daar komt dan nog bij dat er volgend jaar een dc uitkomt! 8)

Als het de bovenstaande covers betreffen dan vind ik ze wel mooi, maar smaken verschillen :wink:

Albert Kostwinder
03-11-2005, 07:51
Misschien stom dit maar ik twijfel:

Moeten de dvd's van kingdom of heaven niet helemaal bedrukt zijn tot aan de ring in het midden?

Als ik andere fox titels bekijk is dit bij star wars enz. wel zo namelijk maar bij mijn Kingdom of heaven dus niet. Deze dvd's hebben een lelijke zilveren ring in het midden van ca. 1 cm en nog niet eens gecentreerd ook. Ik vraag mij dus af of dit zo hoort of dat ik een foute persing heb.

Wie helpt mij ff uit de brand? Alvast bedankt :wink:

Steve Muller
03-11-2005, 07:59
Wacht nog wel even op de DC die al aangekondigd is voor ergens volgend jaar.

Is hier al info over :?:

Lorre
03-11-2005, 08:27
Die dc die volgend jaar uitkomt zal wel weer geen DTS track hebben net als de extended ed, van The Gladiator. Ik koop eerst de SE en dan zien we later wel weer's op blue ray :wink:

We hebben het hier wel niet over Universal. Fox zal wel zeker zorgen voor een DTS track. Zie niet in waarom niet?
Daredevil DC kreeg ene, andere heruitgaven (Ice Age) kregen ook een DTS-track. Elektra DC die uitgekomen is in US enzo kreeg het ook. Dus zou raar zijn als deze uitkomt in een D.C. editie dat hij ook geen DTS heeft... Gaat over Fox niet Universal :wink:

Wim S.
03-11-2005, 09:44
Die dc die volgend jaar uitkomt zal wel weer geen DTS track hebben net als de extended ed, van The Gladiator. Ik koop eerst de SE en dan zien we later wel weer's op blue ray :wink:

We hebben het hier wel niet over Universal. Fox zal wel zeker zorgen voor een DTS track. Zie niet in waarom niet?
Daredevil DC kreeg ene, andere heruitgaven (Ice Age) kregen ook een DTS-track. Elektra DC die uitgekomen is in US enzo kreeg het ook. Dus zou raar zijn als deze uitkomt in een D.C. editie dat hij ook geen DTS heeft... Gaat over Fox niet Universal :wink:

Wist ik was ook een beetje sceptisch bedoeld :wink: , maar ik koop nu de SE en dan zien we later wel weer, ik neem aan dat de SE ook supergoed zal zijn.

Marcel A. de Vrije
03-11-2005, 11:53
Ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op kan geven.

Is het verstandig om te wachten op de Directers Cut van deze film en zo ja, wanneer komt deze in NL uit??

Alvast bedankt!!

edit: joehoe, m'n 200 ste post!!!!

Frank
03-11-2005, 12:31
Is het verstandig om te wachten op de Directers Cut van deze film en zo ja, wanneer komt deze in NL uit??
Of het verstandig is om te wachten op de Director's Cut weet ik niet, maar een datum waarom hij uitkomt is nog niet bekend. Dat kan nog wel even duren, denk ik.

martini
03-11-2005, 15:22
Misschien stom dit maar ik twijfel:

Moeten de dvd's van kingdom of heaven niet helemaal bedrukt zijn tot aan de ring in het midden?

Als ik andere fox titels bekijk is dit bij star wars enz. wel zo namelijk maar bij mijn Kingdom of heaven dus niet. Deze dvd's hebben een lelijke zilveren ring in het midden van ca. 1 cm en nog niet eens gecentreerd ook. Ik vraag mij dus af of dit zo hoort of dat ik een foute persing heb.

Wie helpt mij ff uit de brand? Alvast bedankt :wink:

Bij mijn dvd's is dit ook zo. Ik stoor me der niet aan, dus laat ik t maar. T zal geen verkeerde druk zijn. Meerdere maatschappijen hebben zo'n ring (kijk maar naar LotR FotR EE)

Albert Kostwinder
03-11-2005, 18:57
Misschien stom dit maar ik twijfel:

Moeten de dvd's van kingdom of heaven niet helemaal bedrukt zijn tot aan de ring in het midden?

Als ik andere fox titels bekijk is dit bij star wars enz. wel zo namelijk maar bij mijn Kingdom of heaven dus niet. Deze dvd's hebben een lelijke zilveren ring in het midden van ca. 1 cm en nog niet eens gecentreerd ook. Ik vraag mij dus af of dit zo hoort of dat ik een foute persing heb.

Wie helpt mij ff uit de brand? Alvast bedankt :wink:

Bij mijn dvd's is dit ook zo. Ik stoor me der niet aan, dus laat ik t maar. T zal geen verkeerde druk zijn. Meerdere maatschappijen hebben zo'n ring (kijk maar naar LotR FotR EE)

Bedankt!. Dan hoort het (helaas) zo. Toch een beetje jammer want er zijn genoeg fox titels die helemaal bedrukt zijn. :wink:

Hrodbern
27-02-2006, 07:54
Op 22 mei is bij Play (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=902805&p=57&g=72&pa=rcs) de 4-disc DC te bestellen. De film duurt ca. 45 minuten langer dan de originele versie. De DC is al eind december in LA in de bioscoop te bezichtigen geweest.

Dit is uit de Rumor Mill (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html#011306) van Digital Bits op 13 januari jl.

Op Wikipedia (ja daar, hoe zij aan de info komen...) een beschrijving van de inhoud van de DC.

Ik krijg het niet voor elkaar om er een echte url van te maken, bij deze de link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Heaven_(movie)#Extended_version
Het laatste stuk t/m "_version" hoort dus ook bij de link
Oh Tiny URL hier (http://tinyurl.com/qzf5x) :D

Nog even wachten dus.

Marcel A. de Vrije
27-02-2006, 09:24
Dat ziet er mooi uit, nu maar hopen dat er ook een NL versie verschijnt!!

Martin Z.
27-02-2006, 19:42
great news indeed :!:

hopelijk kan ik hem deze zomer eindelijk kopen op R2NL!

Hrodbern
28-02-2006, 07:11
Nog maar even een link naar DVD Times (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60430) met daarin de gegevens + artwork van de R1 DC uitgave, deze zal wellicht weinig verschillen met de R2 editie.

Paul H.
28-02-2006, 13:18
Ik vond de bioscoop-versie al vrij goed dus deze dvd-set komt zeker in de collectie. Hopelijk hoeven we er niet te lang op te wachten na de R1-release. Overigens ook nog eens een zeer nette opdruk van de box.