PDA

Bekijk de volledige versie : Mijn Grote Free Record Shop Ergernis



LazyBoy
02-11-2005, 23:33
Ik kom even mijn woedde uiten op de ongelooflijke stomheid van free record shop. Ik vind het echt een geweldige zaak, met goede deals en prijzen alleen erger ik mij aan een heel groot totaal genegeerd probleem ZE HALEN DE DVD'S UIT HET PLASTIC! :evil: :cry:

Niet alleen dat, ze stoppen ook nog eens de dvd's in een ....PAPIEREN HOESje!!! Je wil niet weten hoeveel krasjes er op die dvds komen, en hoe de mensen achter de balie ze eruit 'gooien' en hoe onverzichtig ze ermee omgaan is gewoon walgelijk. Ald ik een dvd koop is het iets moois, iets wat ik goed wil bewaren, anders download ik hem wel !!!

Ze zouden ALLE dvd's net als bij de media markt in een plastic hoes moeten doen. Vooral dvd's met een kartonnen hoes (denk aan x-files boxen) die worden gewoon in het rekje gedumpt. Je moest eens de randjes zien. Ik snap gewoon niet waarom ze dit doen, waarom ze zo ongelooflijk stom zijn, ik raak er helemaal gefrustreerd van!!! Ik heb vandaag bevoorbeeld batman dvd bij media markt gekocht. Ook al was hij duurder. Zij onderschatten echt hoe belangrijk 'mint condition' is.
Zo dat is er even uit! Voel mij al een stu beter en hoop dat een medewerker van die winkel dit eens leest! Ik zit te overwegen een brief te sturen!

TheGodfather
02-11-2005, 23:38
Het grote Free Record Shop topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9534)

slotje 8)

DanielC
02-11-2005, 23:52
Voel mij al een stu beter en hoop dat een medewerker van die winkel dit eens leest!

misschien niet van die winkel, maar ik heb het gelezen hoor...

in plastic laten zitten... erg diefstal gevoelig... voor 200 winkels beveiliging plaatsen... erg duur.

daarbij komt nog dat de echte filmverzamelaar niet eens de hoofddoelgroep is van FRS, maar juist de mensen die af en toe een filmpje kopen. Daarom ook de lagere prijzen..

mercapto
02-11-2005, 23:56
Wat ze nodig hebben is lege hoesjes voor in de schappen en gesealde versies in het magazijn, en dan zo'n loopjongen die alles weer netjes terugzet en niet alleen maar het magazijn gaat zitten paffen :) Tins en steelbooks zijn pas erg ;)

TheGodfather
02-11-2005, 23:59
Wat ze nodig hebben is lege hoesjes voor in de schappen en gesealde versies in het magazijn, en dan zo'n loopjongen die alles weer netjes terugzet en niet alleen maar het magazijn gaat zitten paffen :) Tins en steelbooks zijn pas erg ;)
precies, zo`n systeem hebben ze ook bij V&D (y)

DanielC
03-11-2005, 00:04
Wat ze nodig hebben is lege hoesjes voor in de schappen en gesealde versies in het magazijn, en dan zo'n loopjongen die alles weer netjes terugzet en niet alleen maar het magazijn gaat zitten paffen :) Tins en steelbooks zijn pas erg ;)

weet niet of de gemiddelde oppervlakte van een FRS winkel kent... maar die zijn niet zo groot als een etage van V&D..

mercapto
03-11-2005, 00:12
stoppen ze toch met de verkoop van alles wat ik niks vind ? ;)

tja, ruimte, uhm, tja, ik koop er toch bijna nooit :P

Steven Maas
03-11-2005, 00:18
Wat ze nodig hebben is lege hoesjes voor in de schappen en gesealde versies in het magazijn, en dan zo'n loopjongen die alles weer netjes terugzet en niet alleen maar het magazijn gaat zitten paffen :) Dat doen ze bij de free record shops dus ook waar ik iets ga kopen... :?

Marcel den Haan
03-11-2005, 00:20
Het grote Free Record Shop topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9534)

slotje 8)

:)