PDA

Bekijk de volledige versie : Cinemagica



PM
04-03-2002, 07:26
Cinemagica in OSS geopend! ( www.cinemagica.nl )

Ben ff wezen kijken bij de opening.. ze hadden best wat leuke projectoren staan.. enkele LCD en DLP beamers en verder veel BARCO projectoren... wat een beesten zeg!!

Ik heb de topper van BARCO gezien in hun bioscoopzaal (40/50 plaatsen).. Dat was heeel koel!! Ze hadden een leuke 9.3 opstelling staan daar... apart aangestuurde subs. Verder mpeg decodering buiten de dvd-speler en heel veel meer koele aparatuur. Verder hadden ze ook de final speakers die dvd.nl op de hcc stand had staan. Ook waren er verschillende lcd televisies te zien... best goed beeldje :)

Ik heb nu wel gezien dat ik toch wel graag een projector wil... kijken of er een 2ehandsje ergens te koop is... (geen crt.. is te groot maar een lcd of dlp..)

Als je echt geintereseerd bent in een nieuwe BARCO dan moet je daar zeker eens gaan kijken...

Eric van Ballegoie
04-03-2002, 07:49
Ik ben er zaterdag ook geweest en het zag er allemaal heel erg professioneel uit!

De grote zaal (26 stoelen, geen 50 ;-) ) ziet er echt prachtig uit en is werkelijk fenomenaal kwa bioscoopbeleving.
Het beeld wordt verzorgt door een Barco CineMax CRT projector die in 1920x1080p wordt aangestuurd door de SDI versie van de TAW Rock. Het hart van het audio systeem is de nieuwste processor van Lexicon (model no weet ik ff niet) en de eindversterking wordt ook door een amp van Lexicon gedaan. Het speakersysteem in de ruimte is van Miller & Kreisel.

Echt heel, heel, heel erg mooi allemaal. Helaas veel te duur voor de gemiddelde mens (ik gok dat de theather opstelling in apparatuur alleen al boven de € 300.000 zit) maar wel geweldig mooi.

Binnenkort gooi ik wat foto's van CineMagica op de site, maar ik kan iedereen zowieso aanrader om een keertje te gaan kijken wanneer je in de buurt van Oss bent.

PM
04-03-2002, 07:51
Ik ben er zaterdag ook geweest en het zag er allemaal heel erg professioneel uit!

De grote zaal (26 stoelen, geen 50 ;-) ) ziet er echt prachtig uit en is werkelijk fenomenaal kwa bioscoopbeleving.


oeps sorry beetje verkeerd ingeschat geloof ik... maar ok.. ze hebben heel mooie apparatuur staan daaro