PDA

Bekijk de volledige versie : Dolores Claiborne (1995)



rkrijger
04-11-2005, 21:35
Ik zie tot mijn verbazing dat deze film al weer 10 jaar oud is. Maar dit blijft 1 van mijn favoriete Stephen King verfilmingen. Nee, geen horror, maar een verhaal over een vrouw (Dolores) die huishoudster is van een rijke dame. Dolores heeft het niet zo getroffen in het leven. En ze heeft ook nog eens pech dat ze betrokken is bij twee sterfgevallen...

De rest moet je maar eens kijken. Als je deze DVD eens tegenkomt bij de videotheek moet je hem echt eens meenemen. Het is een mooie film.

En als iemand hem te koop heeft staan voor een zacht prijsje, dan hou ik me aanbevolen!!!

Beatrice M.
05-11-2005, 09:00
Inderdaad een van de beste SK verfilmingen, en dat terwij het boek nou niet echt geweldig was. Binnenkort maar weer eens gaan kijken.

Marcel v/d H.
05-11-2005, 10:20
Heb hem al een hele tijd in de kast staan en heb hem nog nooit gezien (en dat al Stephen King fan :oops: ), denk dat ik hem vanavond maar eens ga kijken.

Demon
05-11-2005, 17:08
Bij de bloker ligt deze titel voor een scheet en 3 knikkers te koop.
Heb wel eens dub gestaan om hem te kopen.
maar iedere keer kom ik dus met een anderetitel thuis! :lol:

rkrijger
06-11-2005, 19:49
Bij de bloker ligt deze titel voor een scheet en 3 knikkers te koop.
Heb wel eens dub gestaan om hem te kopen.
maar iedere keer kom ik dus met een anderetitel thuis! :lol:

Hoe duur?!?

Demon
07-11-2005, 19:52
Bij de bloker ligt deze titel voor een scheet en 3 knikkers te koop.
Heb wel eens dub gestaan om hem te kopen.
maar iedere keer kom ik dus met een anderetitel thuis! :lol:

Hoe duur?!?
Weet ik niet meer uit me hoofd ik ga morgen wel even kijken.
Dan ben er toch in de buurt

rkrijger
07-11-2005, 20:03
Weet ik niet meer uit me hoofd ik ga morgen wel even kijken.
Dan ben er toch in de buurt

Top. Als je hem voor €5 mij kunt opsturen (incl. verzenden) dan zou ik het sympatiek vinden als je er 1 voor mij meeneemt... :wink:

rkrijger
14-12-2005, 07:42
Eindelijk kunnen bemachtigen. Voor een l-o-u-s-y 2 Euro op e-bay... De verzenkosten waren duurder (2 vijftig)...

Gisteren even een kwartiertje zitten kijken. Wat een briljante film!