PDA

Bekijk de volledige versie : [Slotje]



Rob van Hout
05-11-2005, 11:25
.

Olivier vd D.
05-11-2005, 11:34
Ik ben al in het bezit van een SVS maar ben wel benieuwd naar de prijzen. Het ziet er veelbelovend uit iig.

R Klemkerk
05-11-2005, 18:02
inderdad, dat is goed nieuws aangezien ik nog een SVS subwoofertje wil hebben over een tijd :)

Edgar Smit
05-11-2005, 23:44
Wellicht dat de jongens van HTforum (ITCshop geloof ik) de touwtjes in handen hebben genomen?

R Klemkerk
06-11-2005, 00:33
Wellicht dat de jongens van HTforum (ITCshop geloof ik) de touwtjes in handen hebben genomen?

hoop ik niet want die prijzen vond ik niet echt heel interessant.

dan had ik hem liever zelf geimporteerd, maar nudat SVS dat niet meer doet, is het onbegonnen zaak :(

Johan van den D.
06-11-2005, 08:57
Wellicht dat de jongens van HTforum (ITCshop geloof ik) de touwtjes in handen hebben genomen?Ze zijn daar al lange tijd (jaren) mee bezig maar of ze (ITC) ook inderdaad de dealer gaat worden geloof ik niet zo.

Verders weet ik ook niet of SVS er wel goed aan gaat doen om op deze manier te gaan werken.

R Klemkerk
06-11-2005, 10:19
Wellicht dat de jongens van HTforum (ITCshop geloof ik) de touwtjes in handen hebben genomen?Ze zijn daar al lange tijd (jaren) mee bezig maar of ze (ITC) ook inderdaad de dealer gaat worden geloof ik niet zo.

Verders weet ik ook niet of SVS er wel goed aan gaat doen om op deze manier te gaan werken.

het voordeel is wel dat het minder omslachtig moet voor mensen die een svs willen. Geen moeilijk gedoe met de douane etc en je weet precies van te voren hoeveel je kwijt bent. Dat vind ik wel een goede zaak, maar reken er maar op dat ze veel duurder gaan worden dan in de usa, wat ik dus écht een minder positieve zaak vind.

Johan van den D.
06-11-2005, 12:03
Als dit blijvende prijzen zijn natuurlijk.
Het kunnen ook "openings" prijzen zijn.
Maar voorlopig zijn het leuke prijzen inderdaad.

Alexander D
06-11-2005, 12:16
Als dit blijvende prijzen zijn natuurlijk.
Het kunnen ook "openings" prijzen zijn.
Maar voorlopig zijn het leuke prijzen inderdaad.

Inderdaad, misschien zijn deze prijzen maar lokkertjes.

Het zou namelijk raar zijn als de sub's hier goedkoper gaan worden dan in Duitsland.... :?

R Klemkerk
07-11-2005, 07:02
Inderdaad, misschien zijn deze prijzen maar lokkertjes.

Nieuwe meubelset wordt in ieder geval notenhout, dus een PB12Plus in noten zou mooi kunnen dubben als bijzettafeltje ;) ;).

als je maar zorgt dat er geen glazen opstaan als je hem aan hebt staan :mrgreen:

rveldhuizen
10-11-2005, 12:37
dan had ik hem liever zelf geimporteerd, maar nudat SVS dat niet meer doet, is het onbegonnen zaak :(
Kun je nu niet meer rechtstreeks bij SVS US bestellen? Dat is wel vreemd. Het buying mechanisme lijkt nog te werken (heb het niet verder geprobeerd, aangezien ik er al een heb :)

Alexander D
10-11-2005, 14:45
dan had ik hem liever zelf geimporteerd, maar nudat SVS dat niet meer doet, is het onbegonnen zaak :(
Kun je nu niet meer rechtstreeks bij SVS US bestellen? Dat is wel vreemd. Het buying mechanisme lijkt nog te werken (heb het niet verder geprobeerd, aangezien ik er al een heb :)

Waarschijnlijk verwacht SVS veel meer in Europa te kunnen verkopen als er distributeurs per land zijn.

JCL
10-11-2005, 15:50
Misschien een onderdeel van beter beeld en geluid?

Alexander D
10-11-2005, 15:57
Misschien een onderdeel van beter beeld en geluid?

Die hebben Velodyne dus dat denk ik niet.

JCL
10-11-2005, 15:58
Dat lijkt me niet z'n probleem ze verkopen toch ook meerdere merken versterkers?

Alexander D
10-11-2005, 16:08
Dat lijkt me niet z'n probleem ze verkopen toch ook meerdere merken versterkers?

Ze zijn importeur van Velodyne. Ik kan met zo voorstellen dat zowel Velodyne als SVS, toch behoorlijke concurrenten, niet willen dat hetzelfde bedrijf het importeurschap heeft voor beide merken.

Maar waarschijnlijk kan Bjorn daar heel makkelijk uitsluitsel over geven. :wink:

JCL
10-11-2005, 16:24
Jah, waarom niet Meridan en Lexicon concureren ook tot op zekere hoogte en die dealen ze ook allebei :wink:

Alexander D
10-11-2005, 16:27
Jah, waarom niet Meridan en Lexicon concureren ook tot op zekere hoogte en die dealen ze ook allebei :wink:

Importeur en dealer is ook niet helemaal hetzelfde.... :wink:

Edgar Smit
10-11-2005, 16:59
Aan een importeur kunnen inderdaad eisen gesteld worden om exclusief te zijn.

Dat kan bij een dealer ook wel, maar dat komt niet echt vaak voor, hooguit bij zeer exclusieve merken maar dan is vaak de importeur en dealer hetzelfde bedrijf.

bmateijsen
10-11-2005, 17:25
Dat lijkt me niet z'n probleem ze verkopen toch ook meerdere merken versterkers?

Wij zijn inderdaad importeur van Velodyne, dat is het zakelijke deel van BB&G en wij hebben in Nederland in totaal 5 dealers zitten.

Als custom-installer hebben wij bewust gekozen voor bepaalde merken. SVS hoort daar op dit moment niet bij... Ik heb geen glazen bol wat de toekomst gaat brengen, maar wie het wel weet mag het roepen ;).

Groet Bjorn

mark9534
10-11-2005, 17:28
Ik heb sinds een paar dagen mijn PB12-Plus in de cherry kleur binnen.

Het is echt een juweel van een aanwinst. :D

R Klemkerk
16-11-2005, 22:03
ik moest toch wel hard lachen bij deze animatie:

http://www.svsubwoofers.com/animation.htm

Herjan
17-11-2005, 09:42
ik moest toch wel hard lachen bij deze animatie:

http://www.svsubwoofers.com/animation.htm
Vragen? Geen vragen? Gaan we verder!

Erg leuk!

Edgar Smit
18-11-2005, 14:06
idd erg grappig.

wings
20-11-2005, 15:42
ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

kijk hier maar even;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


Norbert

R Klemkerk
20-11-2005, 15:52
ik zie hier niks staan van dat CE keurmerk. :?

wings
20-11-2005, 18:34
kijk even op deze pagina dan
www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=32824.25

Alexander D
20-11-2005, 19:26
ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

kijk hier maar even;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


Norbert

Een CE keuring is inderdaad verplicht.

En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:

wings
20-11-2005, 19:29
ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

kijk hier maar even;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


Norbert

Een CE keuring is inderdaad verplicht.

En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:

....tja :?

Johan van den D.
20-11-2005, 20:22
En die keuring blijft natuurlijk moeilijk aan te tonen als als je sub/huiskamer en misschien de rest van je huis in as ligt...... :wink:Zeg dat niet te snel..............

Overigens hecht ikzelf ook niet veel waarde aan zo,n CE keuring hoor.

bmateijsen
20-11-2005, 20:32
ITC is inderdaat de importeur, het voordeel hiervan is dat je unit een CE
keuring krijgt en ingeval van verzekerings werk de boel mee verzekert is
en de units rechtstreeks uit Amerika NIET.

kijk hier maar even;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31084.0


Norbert

ITC is niet de importeur maar een dealer.... De importeur zit in Duitsland.

Groet Bjorn

PeterS
01-12-2005, 00:54
Na een importeur in Duitsland lijkt er nu ook hier een importeur te zijn voor SVS:

http://www.svsubwoofers.nl

De site is nog "under construction", maar er staan wel al een paar heel interessante prijzen op (bijv. 1075,- voor een PB12-Plus :o). Weet iemand hier meer over?



Tot nu toe worden er maar twee prijzen genoemd (€ 1075,- voor de PB12Plus black en € 1250,- voor diezelfde in pianolak), en die vind ik toch nog wel meevallen eerlijk gezegd. Gezien afmetingen en gewicht denk ik niet dat je die subs voor minder rechtstreeks zelf kunt importeren. Bij ITC Group (en ook de duitse site) zijn ze in ieder geval een fors eind duurder.

Hallo,

Inderdaad "under construction", en intussen zijn bovengenoemde prijzen vastgesteld op € 1.125 resp. € 1.298 maar dan krijg je ze wel thuisgeleverd (Belgie en Luxemburg € 1.180 resp. € 1.353).
Dit zijn vooralsnog de prijzen maar later (medio 2006) zullen dit wel dealerprijzen worden.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om werkelijk bestellingen te doen aangezien er met SVS-US wat meer geregeld moet worden dan wij zelf zouden willen, wat intussen "maanden" duurt. :oops:

Groeten,
SVSNL,
Peter

Alexander D
01-12-2005, 09:29
Na een importeur in Duitsland lijkt er nu ook hier een importeur te zijn voor SVS:

http://www.svsubwoofers.nl

De site is nog "under construction", maar er staan wel al een paar heel interessante prijzen op (bijv. 1075,- voor een PB12-Plus :o). Weet iemand hier meer over?



Tot nu toe worden er maar twee prijzen genoemd (€ 1075,- voor de PB12Plus black en € 1250,- voor diezelfde in pianolak), en die vind ik toch nog wel meevallen eerlijk gezegd. Gezien afmetingen en gewicht denk ik niet dat je die subs voor minder rechtstreeks zelf kunt importeren. Bij ITC Group (en ook de duitse site) zijn ze in ieder geval een fors eind duurder.

Hallo,

Inderdaad "under construction", en intussen zijn bovengenoemde prijzen vastgesteld op € 1.125 resp. € 1.298 maar dan krijg je ze wel thuisgeleverd (Belgie en Luxemburg € 1.180 resp. € 1.353).
Dit zijn vooralsnog de prijzen maar later (medio 2006) zullen dit wel dealerprijzen worden.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om werkelijk bestellingen te doen aangezien er met SVS-US wat meer geregeld moet worden dan wij zelf zouden willen, wat intussen "maanden" duurt. :oops:

Groeten,
SVSNL,
Peter

Heel veel succes Peter, en dat je maar mooie prijzen kunt gaan aanbieden... :wink:

Pietse
18-01-2006, 10:19
Het komt maar niet echt op gang die site.
Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.

Alexander D
18-01-2006, 10:21
Het komt maar niet echt op gang die site.
Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.

Volgens mij gaat het importeurschap naar een ander.... :wink:

Olivier vd D.
18-01-2006, 11:52
Het komt maar niet echt op gang die site.
Er staat dat ze af te halen zijn vanaf november 2005 en dat in de komende dagen/weken meer bekend zal worden. Inmiddels maanden verder is de site nog steeds under construction.

Volgens mij gaat het importeurschap naar een ander.... :wink:
Jep, zie hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=852724#852724).

Pietse
18-01-2006, 12:07
Ja leuk een stel belgen met belachelijke prijzen.

Kan ik net zo goed een REL kopen

koop van der Schaaf
18-01-2006, 12:07
bij deze weer besteld als ik vandaag nog bericht terug krijg ga ik hem in het weekend halen

:P :P :P :P :P :P :P

Pietse
18-01-2006, 21:31
Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.

Olivier vd D.
18-01-2006, 22:06
Ik wacht het nog wel even rustig af.

Johan van den D.
18-01-2006, 22:20
Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.Als het goed is gaat dat ITC te Emmeloord worden. (HTForum)

deejay1970
18-01-2006, 22:32
Ik kreeg net mail van SVS en er komt toch een dealer in Nederland.Als het goed is gaat dat ITC te Emmeloord worden. (HTForum)

Inderdaad...maar even geduld.
Ik kondig hier niets meer aan, zolang SVS het zelf niet aangekondigd heeft.
Komt alleen maar zever en speculaties van, over wie, wat, waar en commentaar over prijzen van.



Vr.gr.

Johan van den D.
18-01-2006, 22:42
Dat is toch juist het leuke van een forum.
Gewoon alle info plaatsen.

PeterS
18-01-2006, 23:47
Tja, ... alle info plaatsen ...

We hadden het graag gedaan en misschien had het ook wel iets afgedwongen, maar toch hebben we ons rustig gehouden. Het gevolg ? misschien toch geen mooie prijzen waar wij juist voor gingen. Niet voor onszelf, maar gewoon, voor jullie.
Je weet wat er op de "website" stond, net zoals de intussen vele mensen die er via email naar hebben gevraagd weten dat een SBS01 set hier geplanned stond voor EUR 1014 -afgeleverd aan huis in Ned- of 1041 afgeleverd in Belgie. Inklusief alles. Gewoon, omdat het kan en omdat het eerlijk is zonder alles een keer over de kop te doen.

Dit willen is nog iets anders als het geregeld hebben, en eerlijk is eerlijk, iemand uit Belgie staat nader aan iemand uit Amerika dan een stelletje Nederlanders.

Kennelijk mag het domweg niet zo zijn en dus wordt het ook niet zo, hoe leuk wij het ook vonden om het goed betaalbaar te houden.
Jammer. :roll:
Peter

Alexander D
19-01-2006, 09:17
Tja, ... alle info plaatsen ...

We hadden het graag gedaan en misschien had het ook wel iets afgedwongen, maar toch hebben we ons rustig gehouden. Het gevolg ? misschien toch geen mooie prijzen waar wij juist voor gingen. Niet voor onszelf, maar gewoon, voor jullie.
Je weet wat er op de "website" stond, net zoals de intussen vele mensen die er via email naar hebben gevraagd weten dat een SBS01 set hier geplanned stond voor EUR 1014 -afgeleverd aan huis in Ned- of 1041 afgeleverd in Belgie. Inklusief alles. Gewoon, omdat het kan en omdat het eerlijk is zonder alles een keer over de kop te doen.

Dit willen is nog iets anders als het geregeld hebben, en eerlijk is eerlijk, iemand uit Belgie staat nader aan iemand uit Amerika dan een stelletje Nederlanders.

Kennelijk mag het domweg niet zo zijn en dus wordt het ook niet zo, hoe leuk wij het ook vonden om het goed betaalbaar te houden.
Jammer. :roll:
Peter

Als jullie uitgangspunt lage prijzen is/was, is het zeker jammer als dat niet door kan gaan. Het is voor Europese kopers toch jammer als je ze hier zoveel moeten gaan betalen terwijl de US prijzen bekend zijn.

PeterS
19-01-2006, 10:44
Het was ons uitgangspunt ook om de prijzen gelijk te houden aan toen we nog rechtstreeks mochten kopen van SVS. Dus, inklusief shipping, verdere toestanden en btw. En dat lukt dus ook prima en dan hadden we ook nog een klap voorraad, een lekkere demo ruimte, gewoon garantie en eigenlijk alles zoals het hoort.

Overigens zou je kunnen denken "die praat makkelijk want voorlopig is het gewoon niet zo", maar voor wat betreft dit soort zaken was alles gewoon geregeld. De demoruimte is er ook gewoon al en de SVSsen staan er al in. Maar ja, als meneer Stimpson meent er van augustus tot ongeveer eergisteren over te moeten doen om de zaken echt rond te krijgen, dan komen er vanzelf ook anderen om de hoek kijken, en die naar zijn beoordeling hem kennelijk beter liggen. Kun je ook niets van zeggen. Hooguit kan ik me afvragen of het nou wel helemaal lekker is om iemand zo lang aan het lijntje te houden, maar ja, dat vond ik in oktober al.

Overigens en voor de goede orde, officieel hebben we nog niets gehoord, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat vanavond wel gebeurt.

Peter

Alexander D
19-01-2006, 10:55
Tja, als buitenstaander is het daar natuurlijk moeilijk op reageren maar als het zo is vind ik het wel erg lullig voor jullie. Niet alleen vanwege jullie inspanningen maar vooral vanwege jullie uitgangspunten. :wink:

Succes voor de toekomst.

Johan van den D.
19-01-2006, 17:03
Hooguit kan ik me afvragen of het nou wel helemaal lekker is om iemand zo lang aan het lijntje te houden, maar ja, dat vond ik in oktober al.Dat slaat inderdaad nergens op dat lange wachten.
:?

theo van brakel
19-01-2006, 23:09
Ik ga m'n svs pb10-isd in maart dan maar gewoon in emmeloord kopen?!Daar kost hij mij 699 euro.En dat is dezelfde prijs als bij benedictushifi in duitsland.Ik ga er maar vanuit dat er toch nergens een zaak komt waar deze sub goedkoper zal zijn?!Hij moet gaan draaien icm mijn magnat quantum 506 zuilen(4 stuks) en de 511 center....nu maar hopen dat het klinkt....want het is en blijft een gok...

PeterS
19-01-2006, 23:36
Theo, als je goed calibreert komt dat heus goed.
Peter

lynx1981
20-01-2006, 05:34
hallo,


zal de pb12/plus goed klinken icm klipsch rf35 (rc25-rs35) of is dat overkill???

Alexander D
20-01-2006, 09:11
hallo,


zal de pb12/plus goed klinken icm klipsch rf35 (rc25-rs35) of is dat overkill???

De Reference 35 is toch de wat forsere monitor speaker van Klipsch? Is wel een mooie speaker. Deze speaker kan zeker wel wat ondersteuning gebruiken bij de weergave van het laag. Of deze sub overkill is en je aan een kleiner model ook genoeg hebt hangt van een aantal zaken af waaronder de omvang van de ruimte natuurlijk. Van de andere kant: volgens mij is dit het 'kleinste' model van SVS dat hier leverbaar is en als je verstandig met de volumeknop om gaat is het zeker geen overkill. :wink:

Johan van den D.
20-01-2006, 18:44
volgens mij is dit het 'kleinste' model van SVS dat hier leverbaar is en als je verstandig met de volumeknop om gaat is het zeker geen overkill. :wink:Klopt maar het schijnt dus dat er voor europa een model onder de PB10 komt.

Reinbo
20-01-2006, 18:54
Iemand enig onderbouwd en objectief idee of een PB12-Plus veel beter klink dan mijn Rel Strata II?

(Ik heb al twee Celestion 66 Dittons ter ondersteuning en die gaan ook al tot 18 hrz)

Alexander D
20-01-2006, 19:41
Iemand enig onderbouwd en objectief idee of een PB12-Plus veel beter klink dan mijn Rel Strata II?

(Ik heb al twee Celestion 66 Dittons ter ondersteuning en die gaan ook al tot 18 hrz)

Ik heb zelf een Strata 5 en heb na veel moeite wel kunnen vergelijken met een P12/ISD. Voor wat betref power in het lfe kanaal moest de Strata het zonder meer afleggen. Andersom vond ik de SVS duidelijk minder bij muziek.

Alles bij elkaar opgeteld denk ik dat de SVS beter zal zijn dan je Strata II. Meer power, meer adem, meer controle en waarschijnlijk doet hij ook in muzikaliteit niet onder maar dat moet je zelf ervaren. :wink:

Succes met je keuze.

Johan van den D.
20-01-2006, 22:09
Of het beter is kan je alleen zelf bepalen maar "anders" zullen ze zeker zijn ten opzichte van elkaar.

koop van der Schaaf
20-01-2006, 22:19
hallo
ik heb altijd begrepen dat de gehele st serie van rel bedoeld is voor muziek en de Q serie voor HT.
En toch hoor je dat de meeste mensen een st hebben voor HT
dat van de serie st of Q heb ik van de leverancier waar ik veel spullen koop Hifisolutions is dat

koop van der Schaaf
20-01-2006, 22:34
hallo ik heb dat stuk gevonden
hier is het
Q6. Which REL sub-bass system is best for me?
A6. Any of the REL range of subs could be used with your system.
REL’s level of control makes it possible to integrate REL designs with any system and any room.
However, if your main consideration is hi fi then we would generally suggest looking at our ‘ST’ range, if it is home cinema then the ‘Q’ series may be more appropriate.
Acoustically, either the 'ST' or the 'Q' range work excellently in either a hi-fi or home cinema system. However, the inputs on the 'Q' range are slightly more oriented towards home cinema use.
When choosing which REL model is best for you, the best advice we can offer is to go to your local dealer and listen to various models. Most of our dealers are quite willing to do a home demo for potential customers. This is clearly the best option to choose before finally making your decision.

dit is van Rel zelf deze uitleg

Reinbo
21-01-2006, 08:26
Leuk verhaal dat onderscheid tussen Home Cinema en muziek, maar het grootste deel van een filmsoundrack bestaat vaak uit muziek......

Ik snap weel wat ze bedoelen, mar volgens mij ben je met een muzikale sub met voldoende power het best af.

Johan van den D.
21-01-2006, 08:42
Muziek in films door weze van de soundtrack of een pure stereo bron zoals cd zijn geheel verschillend van opzet.

Met welke je het beste af bent is afhankelijk van waar je voorkeur ligt en wat je wilt bereiken.

Olivier vd D.
21-01-2006, 09:36
Of het beter is kan je alleen zelf bepalen maar "anders" zullen ze zeker zijn ten opzichte van elkaar.
Precies, het is maar net wat je zoekt in een sub. En om daar achter te komen moet je ze gewoon horen. There is no other way!

koop van der Schaaf
22-01-2006, 22:50
hallo
heeft iemand via de mail al weer één reactie gehad van onze zuiderburen .
kreeg vorige week nog een mail over wat voor kleur ik hem wilde bestellen daarna niks meer vernomen .
heeft iemand anders nog wat gehoord ,ben gewoon benieuwd hoe het gaat of er al wat meer bekent is over waneer ze gaan leveren .
En natuurlijk de lanceringskorting waar die op is vastgesteld
groet koop

theo van brakel
23-01-2006, 12:09
Ik heb een paar dagen geleden nog gemaild met deze mensen.De prijs van de pb10-isd is vastegesteld op 650 euro,en mischien nog zakkende.Dus misschien dat de grotere modellen dan ook goedkoper zijn dan iig bij ict,want daar kost de pb10 sowieso 699 euro.Die 650 euro van de belgen was incl verzenden en btw.

deejay1970
04-02-2006, 18:27
De website: www.svsound.be of www.svsound.nl zijn vanaf vandaag actief.

U kan ons bereiken via het e-mail adres: info@svsound.be

Vr.gr.

Alexander D
05-02-2006, 12:46
De website: www.svsound.be of www.svsound.nl zijn vanaf vandaag actief.

U kan ons bereiken via het e-mail adres: info@svsound.be

Vr.gr.

Tis maar wat je actief noemt, er staat gewoon de site van svsubwoofers.com op.... :roll:

Seth__Gekko
05-02-2006, 13:12
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

Alexander D
05-02-2006, 13:16
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

:?:

Seth__Gekko
05-02-2006, 13:18
Ik bedoel de site-content is identiek aan svs.com. Je klikt op www.svsound.nl maar komt aan op svs.com.

Olivier vd D.
05-02-2006, 14:30
Geen Benelux-prijzen, geen Nederlandse content, geen bestelinformatie...enkel een mailadres. Ik hoop dat het snel professioneler wordt, want met zo'n site kan je echt niet aan komen zetten als je pretendeert een serieus te nemen SVS dealer/importeur bent. Ik snap wel dat alle nog in de kinderschoenen staat, maar het komt niet goed over om voorbarig informatie vrij te geven die onvolledig is.

deejay1970
05-02-2006, 14:46
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

:?:

Er wordt hard aan gewerkt..... 8) :lol:

Olivier vd D.
05-02-2006, 14:56
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

:?:

Er wordt hard aan gewerkt..... 8) :lol:
Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.

deejay1970
05-02-2006, 15:14
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

:?:

Er wordt hard aan gewerkt..... 8) :lol:
Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.

Dat was ook oorspronkelijk de bedoeling, maar ik lees niets anders dan: 'wanneer, hoe, wat, waar, hoeveel kost het...enz...

Wel...die info staat er nu, de rest volgt snel en wordt verder uitgewerkt....ook op zondag :roll:

Olivier vd D.
05-02-2006, 15:33
Beter poot stijf houden en in een keer met een site komen die helemaal af is dan zwichten onder druk van anderen en een site showen die alles behalve af is. Maar goed, jij bent niet mij en zal ongetwijfeld je redenen hebben voor jouw keuze.

deejay1970
05-02-2006, 16:01
Beter poot stijf houden en in een keer met een site komen die helemaal af is dan zwichten onder druk van anderen en een site showen die alles behalve af is. Maar goed, jij bent niet mij en zal ongetwijfeld je redenen hebben voor jouw keuze.

De reden is dat ik nu vrijdag de eerste bestelling bij SVS afsluit en iedereen die wil, deze week nog de kans wil geven om in te schrijven voor een bestelling met lanceringskorting.

Daarna vertrek ik voor een week naar China, en hopelijk is bij mijn terugkomst de eerste levering van SVS in België toegekomen

Ergens heb je idd wel gelijk, maar nu geef ik de voorkeur om iedereen zo snel mogelijk te informeren, zodat die extra korting nog meegepikt kan worden :D

Doch, je zal zien, de website wordt iedere dag bijgewerkt.

Vraagje, ziet iemand een 'userlist' zitten?

Johan van den D.
05-02-2006, 16:18
Jij lijkt wel een gewone Kick-me-to

:?:

Er wordt hard aan gewerkt..... 8) :lol:
Gelukkig, maar ik zou persoonlijk wat terughoudender zijn met het publiekelijk bekend maken van de website zolang deze niet 100% af is.Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

De huidige situatie geeft nu een beetje vaag beeld van het geheel en wekt geen vertrouwen.

deejay1970
07-02-2006, 23:24
Hoi allemaal,

Indien er nog iemand in BeNeLux van de SVS lanceringskorting wil profiteren, gelieve mij dan aub een bericht te laten.

Vrijdag 10/2/06 sluiten we het inschrijven voor deze promotie af, en wordt de eerste bestelling bij SVS geplaatst.

Levering wordt dan 2 à 3 weken later verwacht.

Indien er vragen zijn, hoor ik jullie wel.

Vr.gr.
Mario

Ettepet
08-02-2006, 16:38
Wie kan er wat zeggen over de "fine textured black" finish op de PB12-Plus (of andere SVS ;))? Is het een fraaie afwerking, of had je achteraf toch liever voor een "premium" finish gekozen?
Afhankelijk van je interieur is de FTB een prima finish, is ook de beste optie in een donkere (HT-)ruimte. Je mist inderdaad alleen de PEQ (in het geval van de PB12-Plus).

De PEQ kan de ergste piek van je luisterruimte uit het signaal halen, soms is dit al voldoende, het is bijna altijd een flinke verbetering. ;)