PDA

Bekijk de volledige versie : Windtalkers



jps
04-03-2002, 15:15
Dit is volgens mij wel weer een stoer filmpje wat eraan zit te komen..en ik ga hem zeker ff bekijken zodra die in de bios komt. Aan de trailer te oordelen is het weer eens een oorlog film ala Saving Private Ryan (qua verhaal) maar is het nu gedaan met moderne actie camera werk zoals in face/off en MI2 (regisseur is nl. John Woo)

Hier kun je de trailer zien:
http://www.apple.com/trailers/mgm/windtalkers/

System 3rror
04-03-2002, 15:25
Dit lijkt mij ook een zeer vette film met Nicolas Cage!
Ik weet alleen niet hoe John Woo dit verfilmd heeft?! Ik hoop het
niet ala MI-II, die stijl van filmen past niet echt bij een oorlogsfilm!


During WWII, the United States taps Navajo Indians, whose language is nearly impossible to crack, so that U.S. troops can communicate without the Japanese stealing codes. To protect the Navajo soldiers, the military assigns marines to act as bodyguards. If capture seems imminent, however, the guards have orders to kill the men they were assigned to protect. That poses a problem when the characters played by Nicolas Cage and Christian Slater become friends with their charges. John Woo (Mission: Impossible 2) directs.
Quote van Movies.com (http://www.movies.com)

System 3rror
23-07-2002, 18:39
Iemand eigenlijk een idee waneer deze film in de bios komt?
Ik heb in 2 dagen tijd het boek uitgelezen en het is echt een super boek! Normaal lees ik nooit een boek voor ik een film kijk, lees uberhaupt geen boeken, maar ik ga het in elk geval vaker doen :)

Dane
23-07-2002, 18:47
Ik heb verder niet zo snel veel info over de film, maar een tijdje geleden zag ik een interviewtje met john woo over deze film en hij zei dat hij een iets andere manier van filmen gebruikt voor deze film, hij zei wel dat je zijn stijl natuurlijk duidelijk terug zal herkennen maar hij wou het deze keer net iets ander doen, verder heb ik geen details ofzo, maar het lijkt me iig wel goed dat hij wat nieuws probeert, M:I-II vondt ik al wat overdreven als het op slo-mo actie aankomt...

Elwood.

Matt D
23-07-2002, 20:41
de eerste slechte film van john woo moet nog komen, ik verwacht hier in ieder geval erg veel van !! film komt normaal in september uit in belgiƫ zal dus ook wel zoiets worden voor nederland