PDA

Bekijk de volledige versie : Voor de liefhebbers van Sixth Sence en Unbreakable



jps
04-03-2002, 15:29
Een nieuwe film van de regisseur en schrijver van the Sixth Sence en Unbreakable M. Night Shyamalan komt binnenkort in de bios...Dit maal met Mel Gibson ipv Bruce Willis (Voor de vrouwen is dit volgens mij wel een aangename verandering te zien aan mijn vriendin, moeder, moeder van vriendin etc etc. :D) Brucie speelde ook stinkende goed in de film, maar is iemand anders kan geen kwaad natuurlijk...en Mel Gibson is ook een ras echte veteraan..met een stel topfilms achter zijn naam...

Hier kun je de trailer bekijken:
http://www.apple.com/trailers/touchstone/signs/

Devron
04-03-2002, 20:02
lijkt me gave film mooie site trouwens maar wel een beetje onduidelijk

Oakey
04-03-2002, 22:05
*juk* Mel Gibson! Vreselijke acteur. Welke topfilm dan? Ik ken er geen ;)

Jammer, na Peter Jackson zien we nu dus ook M. Night Shyamalan ondergaan in de Hollywoodmolen :(

jps
04-03-2002, 23:26
Geen?? Heb je onder een steen gezeten de laatste 10 jaar ofzo? :)

Braveheart
The Patriot
Ransom
We Were Soldiers

Geen goeie films huh.....

jps
04-03-2002, 23:26
Originally posted by Oakey
[BJammer, na Peter Jackson zien we nu dus ook M. Night Shyamalan ondergaan in de Hollywoodmolen :(

En btw...Lord of the Rings is geen hollywood productie..

Hollywood is een wijk in Los Angeles zoals je misschien wel weet....en deze film is dus geproduceerd in Nieuw Zeeland....want anders de andere kant van deze globe ligt :) Naja...van hieraf dan

Marco
04-03-2002, 23:41
Het is maar waar je van houdt. Persoonlijk vind ik Mel wel een goeie acteur. Kijk maar naar The Million Dollar Hotel, niet de gemiddelde Hollywood film. Maar goed mij lijkt de combi Mel en Shyamalan heel goed. En signs heeft iets SF (en comic) achtige taferelen.

Oakey
05-03-2002, 09:01
Braveheart
The Patriot
Ransom
We Were Soldiers

Geen goeie films huh.....

Eh, nee. Ik zou het zelfs zeer slechte films willen noemen.



En btw...Lord of the Rings is geen hollywood productie..
New Line Cinema zit gewoon in Hollywood hoor! Alleen met het geld van PJ´s productiebedrijf zou deze film nooit gemaakt kunnen worden.

Frollo
05-03-2002, 10:12
*juk* Mel Gibson! Vreselijke acteur. Welke topfilm dan? Ik ken er geen ;)
Nou, wat dacht je van Pocahontas? (Gibson = stem van John Smith) ;)
Maar verder ben ik het met je eens dat dhr. Gibson inderdaad alleen optreedt in lawaaierige, oppervlakkige onzinfilms.

jps
05-03-2002, 12:48
Maar verder ben ik het met je eens dat dhr. Gibson inderdaad alleen optreedt in lawaaierige, oppervlakkige onzinfilms.

Vanwaar die 5 oscars dan voor Braveheart? Dus oscars maken niks uit......A Beatifull Mind en Lord of the Rings zijn dus ook oppervlakkige onzin films?

Denk eerst na voor je iets zegt.....er zijn altijd uitzonderingen.....misschien dat films als Lethal Weapon 1 t/m 100 niet altijd even goed waren...maar kraak dan niet al zijn werk af....

Oakey
05-03-2002, 12:52
Vanwaar die 5 oscars dan voor Braveheart? Dus oscars maken niks uit......A Beatifull Mind en Lord of the Rings zijn dus ook oppervlakkige onzin films?

Denk eerst na voor je iets zegt.....er zijn altijd uitzonderingen.....misschien dat films als Lethal Weapon 1 t/m 100 niet altijd even goed waren...maar kraak dan niet al zijn werk af....

*LOL*
Zoek mijn posts over LotR maar eens op, dan weet je wat ik ervan vind.... Beautiful Mind heb ik nog niet gezien, daar kan ik dus niet over oordelen.

Oscars doen er idd niet toe (de film met de meeste Oscars is Titanic --> megahype!!). De meeste films die ik goed vind hebben 0 Oscars gekregen.

Waar leid je uit af dat hij niet nagedacht zou hebben voor ie de post plaatste? ;)

Frollo
05-03-2002, 13:01
Precies Oakey, Oscars hebben meestal geen enkele relatie met hoe goed een film is. De film die het meest appelleert aan de smaak van de grote grijze massa heeft, op enkele uitzonderingen als American Beauty na, de meeste kans op Oscars. Nou, da's voor mij bepaald geen aanbeveling dus ;)

jps
05-03-2002, 13:01
*LOL*
Zoek mijn posts over LotR maar eens op, dan weet je wat ik ervan vind.... Beautiful Mind heb ik nog niet gezien, daar kan ik dus niet over oordelen.

Oscars doen er idd niet toe (de film met de meeste Oscars is Titanic --> megahype!!). De meeste films die ik goed vind hebben 0 Oscars gekregen.

Waar leid je uit af dat hij niet nagedacht zou hebben voor ie de post plaatste? ;)

Je hebt idd wel erg apparte films in je collectie....
Zelf heb ik ook SPR, Neverending Story...(Jeugd sentiment) en vind ik Dogma een goeie film....

Maar goed....het ging erom dat ik ff melde dat deze film in de bios zou komen.....weet je wat...kijk die film nou maar...en zeg daarna maar wat je er van vind....en niet van te voren afkraken aub...
daar schiet niemand wat mee op..

Zullen we weer *ON*-Topic gaan? :)

Frollo
05-03-2002, 13:06
OK, jps, je hebt wel gelijk eigenlijk. Eerst kijken, dan oordelen.
Mel Gibson zit meestal in films die absoluut niet tot mijn favoriete genre behoren, dat is waar, maar Shyamalan zal er waarschijnlijk wel iets moois van maken. Niemand had ook verwacht dat Bruce Willis een serieuze rol aankon en dat viel toch 100% mee!

jps
05-03-2002, 13:15
OK, jps, je hebt wel gelijk eigenlijk. Eerst kijken, dan oordelen.
Mel Gibson zit meestal in films die absoluut niet tot mijn favoriete genre behoren, dat is waar, maar Shyamalan zal er waarschijnlijk wel iets moois van maken. Niemand had ook verwacht dat Bruce Willis een serieuze rol aankon en dat viel toch 100% mee!

Ja...precies....Brucie is was ook niet een top acteur....was ook zo'n actie *dombo*......nu zie ik graag een nieuwe film van hem...heb me kostelijk vermaakt bij The Sixth Sence en Unbreakable.....Dus wie weet is dit voor Gibson hetzelfde...(al vond ik de bovenstaande film absoluut niet slecht...maar goed..de onderwerpen spraken me ook aan..)

Kijk....als je nou Arnold Swarzenegger of Sly Stallone er neer zou zetten dan zou ik zeggen OK...misschien is dit niet zo'n goeie stap voor Shymalan....maar ik vind Bruce en Mel wel een beetje hetzelfde type acteur.

Oakey
05-03-2002, 13:23
Hm, Bruce Willis heeft i.t.t. Mel Gibson wel in goeie films gespeeld, zoals The Sixth Sense, Fifth Element, Pulp Fiction en 12 Monkeys.

Sorry hoor, maar ik vind Die Hard toch van een ander (nl. beter) kaliber dan die stomme Lethal-Weapon-films.

Wat Mel betreft: zelfs Pocahontas valt tegen voor een Disney (misschien komt dat wel door MG :))

Maar goed, ieder zijn smaak!

Axioma
05-03-2002, 17:06
JPS ,

We Were Soldiers , heb jij die al gezien dan ?
Of toch al ergens een screener gezien?

Ik ben trouwens benieuwd naar WWS.
Had toch liever Tom Hanks , Gene Hackman ( te oud ? ) in de hoofdrol gezien.
Mel komt meestal toch te gladjes over.