PDA

Bekijk de volledige versie : is dit een goede keuze?



pluizerd
07-11-2005, 09:07
Hallo allemaal,
Zie dit forum pas voor t eerst vandaag en vergeef me als ik een vraag stel die al vaker voorbij is gekomen.
Maar ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke vervanger voor mijn -krijgt kuren home cinema setje-.Ding is nu 5 jaar oud en ondanks dat het een kenwood is merk je toch dat de tijd niet heeft stil gestaan qua verbetering van de setjes. Nu heb ik hier niet een bak met geld staan dus kan niet meteen t beste van t beste halen maar alles beter volgens mij dan wat ik nu heb.
Ik zoek iets in de prijsklasse van rond de 500 euro en er werd me verteld dat yahama dan wel goed is. IS dit een leuk setje waar , ik als filmgek, met plezier naar mijn filmpjes kan kijken en vooral luisteren??

YAMAHA AV-Pack 105
Home cinema set, 5 x 100 Watt, DVD-speler, 5- segments centrum grafische equilizer?????


Zoals ik zei, mss is dit setje al vaker hier voorbij gekomen maar omdat ik nog niet zo bekend ben hier moeten jullie me dat maar vergeven haha.

Groeten laura.

Alexander D
07-11-2005, 09:12
Allereerst welkom op dit forum natuurlijk. :wink:

Als je hier in het home theater topic zoekt zul je zeker veel over Yamaha av-packs vinden. Het zijn erg goede sets voor de prijs. Deze is dan ook zeker aan te bevelen. Ze vormen een goede basisset en zijn altijd verder te upgraden als je dat wenst.

Succes.

Hotsparky
07-11-2005, 11:35
Ja ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden mee. Ik was er zelf 460
Euro voor kiwjt. Houd er alleen wel rekening mee dat er nog wat bij komt.

Zo zit er geen kabel bij om je reciever te verbinden met je DVD-speler. Een beetje optische kabel is toch een euro of 35. Verder doe je er goed aan om gelijk de speaker kabels te vervangen want anders doe je je set echt zwaar tekort. Verder goede keuze maar kijk uiteraard ook nog even naar andere sets.

pluizerd
07-11-2005, 11:49
Dank je beide. Alleen ben niet zo technisch dus koop liever meteen een setje waar ik niks meer aan hoef te veranderen of zo. Mijn budget gaat echt niet veel hoger uitvallen dan 500 euro.

Dus als iemand mss andere suggesties heeft om een arme maar wel filmgekke studente ff te helpen dan graag:P

Edgar Smit
07-11-2005, 12:20
Pluizerd, voor 500 euro een set waar je niets meer aan hoeft te doen is bijna onmogelijk, elke set trond die prijs heeft bijzonder slechte kabels bijgeleverd.

Een yamaha avpack voor 460 euro, 35 euro voor een digitale coax kabel en 60 euro voor veel betere speakerkabel en dan ben je echt klaar. En of je nou de bijgeleverde speakerkabel aansluit of betere, daar hoef je echt niet technisch voor te zijn.

Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om de speakerkabel te laten zitten, maar dat vinden wij als liefhebbers hier echt zonde. Maar als dat financieel gewoon even niet kan, ben je wel voor net 500 euro klaar en heb je gewoon een goede set in huis die je eventueel op termijn (na je studie) kunt opwaarderen.

Met wat zoeken en soms nog wat afdingen kun je soms nog wel lager uitkomen dan 500 euro.