PDA

Bekijk de volledige versie : Spooks seizoen 3 ondertiteling



Johnnie
08-11-2005, 17:18
Weet iemand hier of de dvd set van het derde seizoen van de Britse serie Spooks ondertiteling bevat voor de afleveringen? Seizoen 2 had wel Engelse ondertiteling maar seizoen 1 niet en voor seizoen 3 kan niets vinden. :(

Caledonians
09-11-2005, 10:51
Wat ik me afvraag is of seizoen 2 & 3 nog wel uitkomen hier in Nederland? Heb van Spooks seizoen 1 de R2NL uitgave. Maar heb tot op heden nog niks gehoord over seizoen 2 & 3. En het is toch echt wel een goede serie! Anders ga ik toch maar eens voor de R2UK's. Dan maar geen subs...

Lamer
09-11-2005, 12:57
Misschien dat er met de release van seizoen 2 en 3 gewacht wordt, tot deze in Nederland op tv zijn uitgezonden. De KRO, die in Nederland oorspronkelijk de uitzendrechten had, kreeg niet de mogelijkheid om seizoen 2 en 3 op Nederland 1 uit te zenden, omdat er geen ruimte was voor een programma van 50 minuten (typisch Nederlandse publieke omroep). Dus zijn deze seizoenen in april aan Nederland 3 verkocht. Misschien vinden ze daar wel de tijd om ze uit te zenden. Dat wordt wel op z'n vroegst volgend jaar. Ik hoop zelf wel dat ze uiteindelijk op DVD uitkomen, vond seizoen 2 persoonlijk veel beter dan 1 (3 nog niet gezien).

@Johnnie: volgens Virgin Megastores (http://www.virginmegastores.co.uk/invt/646970/) heeft seizoen 3 Engelse ondertiteling.

Johnnie
13-11-2005, 17:43
Op de NL seizoen 1 set verpakking staat KRO vermeld dus het zou kunnen. Ik heb niet gewacht op een mogelijke NL release voor seizoen 2 en meteen de UK versie gekocht, kreeg er nog een Spooks companion boek gratis bij. 8)

Toch nog even rondgekeken en:



DVD Specs

Subtitles:
English (episodes only)

Subtitles have been provided for the episodes themselves, but sadly not for the extras.

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=58650


:)

Binnenkort maar eens gaan bestellen.

Pieter Kleine
28-11-2005, 16:57
Ik heb navraag gedaan bij Memphis Belle. Zij beperken zich tot de release van seizoen 1. De andere seizoenen komen er dus niet met nl-ot.

Caledonians
28-11-2005, 17:40
Ik heb navraag gedaan bij Memphis Belle. Zij beperken zich tot de release van seizoen 1. De andere seizoenen komen er dus niet met nl-ot.

:? Beetje jammer dit! Had Memphis Belle trouwens al een aantal maanden geleden gemaild met de vraag waar de volgende seizoenen bleven maar heb nooit antwoord gekregen van hun. Dan ga ik maar ooit is voor de R2UK uitgaves, dan maar geen subs...