PDA

Bekijk de volledige versie : The Wire - seizoen 2



HiddeV
09-11-2005, 15:14
Volgens de releaselijst van dvd-home komt op 11-01-2006 het 2e seizoen van deze topserie uit.

http://www.xs4all.nl/~bvhk/thewireseas2r1artpic.jpg


Kon zelf niet meer wachten en heb de R2/UK versie besteld die identiek is aan de R2/NL versie, behalve de omschrijving op de verpakking.

TheGodfather
09-11-2005, 16:34
je kan de pics niet direct vanaf de website hier plaatsen. moet je uploaden bij photobucket etc ;)

HiddeV
09-11-2005, 19:36
je kan de pics niet direct vanaf de website hier plaatsen. moet je uploaden bij photobucket etc ;)

woops wist ik niet, ik zelf zie ze wel. Maar is gefixed.

TheGodfather
09-11-2005, 19:48
je kan de pics niet direct vanaf de website hier plaatsen. moet je uploaden bij photobucket etc ;)

woops wist ik niet, ik zelf zie ze wel. Maar is gefixed.
jup :D
is de serie eigenlijk wat??

Jibbe Stuijts
09-11-2005, 19:56
heeft deze ook NL subs ???? Schijnt van wel.

HiddeV
09-11-2005, 21:48
je kan de pics niet direct vanaf de website hier plaatsen. moet je uploaden bij photobucket etc ;)

woops wist ik niet, ik zelf zie ze wel. Maar is gefixed.
jup :D
is de serie eigenlijk wat??

Ja zeker, zoals we gewend zijn van HBO is dit ook weer een super serie.
Goed verhaal, erg realistisch, zeer goede acteerprestaties en ook goed gefilmd.

Ik heb seizoen 2 nog niet gezien, hij schijnt iets minder goed te zijn dan seizoen 1, maar dan overtreft ie nog een dozijn aan andere series. En ik heb gelezen dat bij seizoen 3 het niveau weer word opgepakt van seizoen 1. Momenteel zijn ze bezig met het filmen van seizoen 4.


heeft deze ook NL subs ???? Schijnt van wel.

Bijna alle series van HBO krijgen hier dezelfde dvd's als in Engeland, alleen de verpakking is hier in het nederlands. Deze is als de rest ook NL ondertiteld.

Kan niet wachten tot ik m binnen heb :D

Spidey^
09-11-2005, 23:23
Echt asociaal die prijzen gewoon, zelfs van de R1 nog steeds :( :( :(

Echt 1 van mijn favo's series ever! (samen met sopranos, seinfeld, family guy, airwolf en de nieuwe bsg's ;) )

Jibbe Stuijts
10-11-2005, 09:58
Heb nu 1 aflevering gezien en dat is voor mij voldoende om ervoor te gaan.Ben echt een liefhebber van dit soort series, en ben niet bang dat dat een miskoop wordt na alle verhalen.Ik ga zodadelijk seizoen 1 in de winkel kopen en seizoen 2 ga ik bestellen. Nog een tip waar ik hem het beste kan bestellen. Heb met Play wel goede ervaringen !!!

AversusZ
10-11-2005, 10:37
Gave serie, heb nu twee afleveringen gezien en denk erover om Seizoen 1 te kopen. Ik vraag me alleen als ik hem bestel via het internet of ik dan ook zo'n sticker krijg van die warner actie omdat deze titel daar ook in zit.

HiddeV
10-11-2005, 10:43
Gave serie, heb nu twee afleveringen gezien en denk erover om Seizoen 1 te kopen. Ik vraag me alleen als ik hem bestel via het internet of ik dan ook zo'n sticker krijg van die warner actie omdat deze titel daar ook in zit.

Als het er niet bij staat kan je even een mailtje sturen om dit te vragen.

HiddeV
10-11-2005, 19:14
Vandaag eindelijk gekregen en al 2 afleveringen gezien :D Begint zeer sterk. Kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ie NL subs heeft.

Aangezien ik toch bezig was met me camera heb ik maar even een foto van de verpakking gemaakt :P

http://www.xs4all.nl/~bvhk/dvd/10-11/wire.JPG
http://www.xs4all.nl/~bvhk/dvd/10-11/wire2.JPG

Spidey^
10-11-2005, 23:35
Mooie uitvoering hoor! Wou dat ik het geld er voor over had at the moment, want pricedrops zullen wel niet tot nauwelijks tot stand komen in de nabije toekomst ook kijkende naar andere HBO series :(

Jibbe Stuijts
11-11-2005, 10:40
Kon zelf niet meer wachten en heb de R2/UK versie besteld die identiek is aan de R2/NL versie, behalve de omschrijving op de verpakking

Mag ik vragen waar je hem besteld hebt. Heb deel 1 nu in mijn bezit en is echt meesterlijk ! Wil deel 2 nu ook bestellen, omdat ik denk ik gek wordt als ik niet met deel 2 verder kan straks... :lol:

TheGodfather
11-11-2005, 12:47
ziet er goed uit (y)
Maar heb nog zo veel andere series die ik eerst wil compleet maken (Six Feet Under, The Simpsons) dat ik nog ff wacht met The Wire te kopen :D

HiddeV
11-11-2005, 13:24
Kon zelf niet meer wachten en heb de R2/UK versie besteld die identiek is aan de R2/NL versie, behalve de omschrijving op de verpakking

Mag ik vragen waar je hem besteld hebt. Heb deel 1 nu in mijn bezit en is echt meesterlijk ! Wil deel 2 nu ook bestellen, omdat ik denk ik gek wordt als ik niet met deel 2 verder kan straks... :lol:

Heb m bij Play.com gekocht. Heb je wel creditcard nodig. Je kan m ook nog bij Amazon.co.uk bestellen. Als je geen creditcard heb kan je ook nog bij cd-wow.nl terecht. Daar betaal je dan met overschrijving. Prijzen zijn overal ongeveer hetzelfde.

Jibbe Stuijts
11-11-2005, 14:39
OK, Thx. Bedankt voor de tip.

Heb hem besteld bij Play.....

Nu maar hopen da de levering een beetje snel gaat.

Jaap22
11-11-2005, 15:56
Verwacht 'm volgende week binnen. Kan echt niet tot januari wachten op deze topserie! Zeker niet als de UK versie ook gewoon NL subs heeft..

Jibbe Stuijts
17-11-2005, 19:46
Heb hem ontvangen. Goeie snelle levering via Play hoor. Perfekt. Nu kunnen we lekker alles achter elkaar gaan bekijken (y)

HiddeV
17-11-2005, 20:24
Heb hem ontvangen. Goeie snelle levering via Play hoor. Perfekt. Nu kunnen we lekker alles achter elkaar gaan bekijken (y)

Heb m al gezien, weer goed seizoen. Wat ik jammer vind is dat ze vaak acteurs vinden die naar mijn mening echt goed acteren alleen dan zie je ze niet meer terug in films ofzo. Pablo Schreiber is zo iemand, acteert goed in dit seizoen alleen die zie je niet snel in een film meespelen.

Paul H.
17-11-2005, 20:50
Er is nu toch ook die actie van koop 2 televisieseries en dan krijg je eentje gratis thuisgestuurd? Ga dan maar eens Seizoen 1 kiezen denk ik hoor zoveel goede verhalen over de serie. En ja HBO heeft vrijwel alleen maar nette series uitgebracht.

HiddeV
17-11-2005, 22:49
Er is nu toch ook die actie van koop 2 televisieseries en dan krijg je eentje gratis thuisgestuurd? Ga dan maar eens Seizoen 1 kiezen denk ik hoor zoveel goede verhalen over de serie. En ja HBO heeft vrijwel alleen maar nette series uitgebracht.

Deze serie behoort niet tot het lijstje die je kan kiezen, als je m nu koopt krijg je wel een code waarmee je met nog een code een andere serie gratis kan kiezen.
De HBO dvd's zijn qua beeld & geluid goed, maar de extra's bij beide seizoenen zijn waardeloos. Bij dit seizoen zaten maar bij 2 afleveringen commetaar-tracks. Een van die commetaar-tracks is van een co-producer en editor, lijkt me niet bepaald interessant. De andere van 2 acteurs. Voor de rest geen extra's :(

Jibbe Stuijts
18-11-2005, 09:41
Er is nu toch ook die actie van koop 2 televisieseries en dan krijg je eentje gratis thuisgestuurd? Ga dan maar eens Seizoen 1 kiezen denk ik hoor zoveel goede verhalen over de serie. En ja HBO heeft vrijwel alleen maar nette series uitgebracht.

Ik zie wel in je Lijst dat je Sopranos deel 1 hebt. Met deze aktie kun je wel alle Sopranos delen krijgen .. Ook niet verkeerd zou ik zeggen :roll:

Spidey^
19-11-2005, 17:40
Season 1 net besteld bij Blahdvd.com met coupon voor 43,60 (30 pond) incl verzenden :D

Nu alleen nog wachten totdat Season 2 ergens zo'n mooi prijsje krijgt, 40 pond (bijna 60 euro) vind ik veel te veel..