PDA

Bekijk de volledige versie : Media Mark Rijswijk??



Wesley
04-03-2002, 20:24
Ik was aflgelope zondag bij Media Markt Rijswijk, maar ze hadden voor de helft alleen domme films voor een lage prijs. En heel veel films waren er niet. Komt dit omdat het zondag was??

Sander Dubbeldam
04-03-2002, 21:17
zal komen door een eigen prijsbeleid die ze daar voeren.

als ieder filiaal nou eens dezelfde prijs aanhield dan zou waarschijnlijk de omzet en de marge die op de dvd wordt behaald stijgen.

het komt te vaak voor dat in rotterdam een dvd 30 euro kost en in amsterdam iets van 22 euro :mad:

Glenn Smits
04-03-2002, 21:55
nou dan zal ik inderdaad wel door die zondag komen want ik haal er een groot deel van mijn films. Ik geef toe dat er ook een bak stond met alleen maar C films, die films had ik nog nooit gezien en van gehoord, was moeilijke bagger maar die films die ze weleens aanbieden als ze net uit zijn die hebben vaak wel een mooie prijs. Ook films die er al een tijd liggen kunnen spontaan een lage prijs krijgen. Maar ik geef toe dat als je eens een keer een film echt zoekt dat ie er niet is. Vorige keer zag ik Sixth sense bijvoorbeeld voor (gulden) 37 staan heh, vorig jaar nog dus. Ga ik een paar dagen later terug, is alles weg, was geen een exemplaar meer te vinden. nou dat vind ik toch wel gek want uitverkocht waren ze zeker niet voor 37 gulden. The Green Mile ligt er ook bijna nooit. Ik kom wekelijks in de MM Rijswijk dus ik ben wel aardig op de hoogte. als je iets wilt weten zeg je het maar. :D