PDA

Bekijk de volledige versie : Sony DVP NS 400



Jeroen T
04-03-2002, 19:43
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje over de Sony DVP NS 400. Als ik in winkels (MM Rijswijk, Megapool online) kijk, zie ik verschillende versies van deze speler. Zo is er een DVP NS 400 D, maar ook een DVP NS 400 B en een DVP NS 400 S. Wat is het verschil tussen deze spelers? Het viel me op want Megapool verkoopt de NS 400 S voor minder dan de NS 400 B en de 400 D is in MM Rijswijk nog iets duurder. Raar of niet, want in de specificaties zie ik niet echt een verschil.

Jeroen

Bora
04-03-2002, 22:31
Volgens mij staat de B voor Black en de S voor Silver...

Maar ehhh... ik heb een D, ook silver... hmm ik weet het niet !

Jeroen T
04-03-2002, 22:42
Volgens mij staat de B voor Black en de S voor Silver...

Maar ehhh... ik heb een D, ook silver... hmm ik weet het niet !

:confused::confused: Beetje raar dat ze bij megapool dan de 400 S wel in de aanbieding hebben, maar de 400 b niet. Het scheelt toch wat en dat allleen voor de kleur:confused: :mad:? Maar het klinkt eigenlijk heel logisch:rolleyes: . Maar hoe zit het zoals je al zegt dan met de 400 D :D. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de 900 V, daar heb je verschillende uitvoeringen die allebei een eigen naam hebben, maar hoe zit het hier? Volgens mij is het nog niet echt zo'n slechte vraag.

Jeroen

Mike Philippens
04-03-2002, 23:15
Ze bedenken die typenummers in de Karaoke bar op vrijdagmiddag na een paar kruikjes saké :D

Ik heb een 536D (zilver) de zwarte heet 535. Ik hoorde dat Sony de nieuwe modellen hetzelfde nummer zou geven, maar dan een letter erachter om de kleur aan te duiden. Het zou me echter niets verbazen als ze zich weer bedacht hebben. Of het gaat om modellen voor een andere markt (ander land). Typenummers willen wel eens verschillen van land tot land.

Dat 1 kleur in de aanbieding is en de ander niet kan te maken hebben met tegenvallende verkoop. Een maand of 2 nadat ik die van mij had gekocht lag in de aanbieding bij de Mako. Alleen dat was de zwarte uitvoering. De trend is zilver tegenwoordig en zwart verkoopt blijkbaar niet zo goed meer.

Bora
05-03-2002, 10:19
Denk dat ik weet hoe het zit, er is alleen een DVP-NS400D !

B en S horen niet echt bij de type aanduiding (staan niet aangegeven voor op de speler) en is slechts ter indicatie van de kleur.

D zal waarschijnlijk staan voor de ingebouwde Decoder.