PDA

Bekijk de volledige versie : Nils Holgersson



Kevin Rijm
15-11-2005, 04:27
Hey iedereen! Kent iemand bovenstaande serie nog? Voor mij het ultieme jeugdsentiment. Weet iemand of deze ook nog uitkomt met nederlandse track (zo zag ik het vroeger en wil ik het nu ook) Ik vind em af en toe wel eens op ebay maar toch enkel duitsgesproken.

Ik weet ook niet hoe het eindelijk afgelopen is dus als iemand spoilertjes wil plaatsen: Be my guest!

xbarryx
15-11-2005, 09:20
Misschien heb je hier wat aan.

http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/dvd/nils_holgersson.htm

Paul_Knoop
15-11-2005, 09:40
wat haatte ik dat ventje zeg .. :x

xbarryx
15-11-2005, 10:08
wat haatte ik dat ventje zeg .. :x

Ik keek het vroeger altijd wel, maar het is niet zo dat ik dat op dvd wil hebben :roll:

glannestino
15-11-2005, 11:16
Hey iedereen! Kent iemand bovenstaande serie nog? Voor mij het ultieme jeugdsentiment. Weet iemand of deze ook nog uitkomt met nederlandse track (zo zag ik het vroeger en wil ik het nu ook) Ik vind em af en toe wel eens op ebay maar toch enkel duitsgesproken.

Ik weet ook niet hoe het eindelijk afgelopen is dus als iemand spoilertjes wil plaatsen: Be my guest!

Hij is al een keer uitgegeven met nederlandse track, maar nergens meer leverbaar.

Frenkovic
15-11-2005, 11:18
wat haatte ik dat ventje zeg .. :x

gvd ja! irri mannetje, en dan nog es dat stemmetje van die cavia erbij... pfff ...

hij was gewoon zo'n goody-two-shoes of hoe noem je dat, walgelijk!

Kevin Rijm
15-11-2005, 11:35
Hey iedereen! Kent iemand bovenstaande serie nog? Voor mij het ultieme jeugdsentiment. Weet iemand of deze ook nog uitkomt met nederlandse track (zo zag ik het vroeger en wil ik het nu ook) Ik vind em af en toe wel eens op ebay maar toch enkel duitsgesproken.

Ik weet ook niet hoe het eindelijk afgelopen is dus als iemand spoilertjes wil plaatsen: Be my guest!

Hij is al een keer uitgegeven met nederlandse track, maar nergens meer leverbaar.

Weet ik maar dat is slechts een selectie van afleveringen :( en zou het volledig willen. Niemand die ondertussen mij kan vertellen hoe het afliep? Weet dat er gezegd werd dat Maarten de tamme gans moest sterven als hij terug normaal wou worden maar ik weet niet hoe het dan uiteindelijk gegaan is. Zal denk ik nooit uitkomen volledig zoals in duitsland...

TheGodfather
15-11-2005, 14:45
wat haatte ik dat ventje zeg .. :x
echt hey, dat irritante tering muziekje :x
zelfs zo erg dat toen ik de topic titel las vanzelf de tune begon te zingen :roll:

Gi1337
15-11-2005, 15:37
Zag van de week toevallig nog 2 dvd's liggen met elk 3 afleveringen... ergens in een supermarkt...

fuksysteem
15-11-2005, 18:25
Hey iedereen! Kent iemand bovenstaande serie nog? Voor mij het ultieme jeugdsentiment. Weet iemand of deze ook nog uitkomt met nederlandse track (zo zag ik het vroeger en wil ik het nu ook) Ik vind em af en toe wel eens op ebay maar toch enkel duitsgesproken.

Ik weet ook niet hoe het eindelijk afgelopen is dus als iemand spoilertjes wil plaatsen: Be my guest!

Hij is al een keer uitgegeven met nederlandse track, maar nergens meer leverbaar.

Weet ik maar dat is slechts een selectie van afleveringen :( en zou het volledig willen. Niemand die ondertussen mij kan vertellen hoe het afliep? Weet dat er gezegd werd dat Maarten de tamme gans moest sterven als hij terug normaal wou worden maar ik weet niet hoe het dan uiteindelijk gegaan is. Zal denk ik nooit uitkomen volledig zoals in duitsland...

Nils werd aan het eind weer een normale jongen geloof ik en kon toen ook niet meer met dieren praten. De ganzen vlogen weg (want ze konden `m niet meer verstaan of) En Nils werd een aardige jongen tegen alle dieren.

Paul_Knoop
15-11-2005, 18:56
van mijn part rot nils met die irritante $*#@ cavia ( met piepstemmetje )van hem ergens weg..het irritantste openingsliedje ooit op de nederlandse tv.. :x

Martin Stanneveld
15-11-2005, 19:07
van mijn part rot nils met die irritante $*#@ cavia ( met piepstemmetje )van hem ergens weg..het irritantste openingsliedje ooit op de nederlandse tv.. :x

Je hoeft er niet naar te kijken/luisteren..... :? :roll:

Ganymede
15-11-2005, 20:00
van mijn part rot nils met die irritante $*#@ cavia ( met piepstemmetje )van hem ergens weg..het irritantste openingsliedje ooit op de nederlandse tv.. :x
Jeugdtrauma?? :wink:

Stephan Nobelen
15-11-2005, 22:15
Bij blokker zag ik laatst een aantal liggen.

Vorige week bij Super de boer lag deze ook in een bak van 2 voor 5 euro.

hopelijk heb je er nog wat aan..

Ik vond Nils Holgersson ook lache :D

Werner
15-11-2005, 22:49
Een mooie boxset zoals in Frankrijk zit er waarschijnlijk hier niet in :(

http://www.idpvideo.com/serie.php?idsri=148