PDA

Bekijk de volledige versie : Halloween 6



Dave
05-03-2002, 08:25
Van de week heeft mijn broer (gopke ook een member op deze site) Halloween 1 t/m 5 gekocht H2O was al in zijn bezit, mar wat bleek nu dat Halloween 6 nergens op DVD te krijgen is.

Weet iemand hiermeer van, of dit klopt en anders of deze binnenkort nog gereleasd gaat worden!?

Het is toch mooi om heel je collectie compleet te hebben.

Verder zag ik dat ze nu met Halloween H2K bezig zijn,
deze komt in de zomer in de Amerikaanse Bioscopen.

Klik hier voor meer info (http://www.halloweenmovies.com)

vast bedankt,
Mr Bonde & Gopke

Dunky
05-03-2002, 09:02
De is momenteel alleen nog als een regio 1 versie te koop. Ik weet niet of er in Engeland inmiddels een release is geweest, maar zover ik weet nog niet. Dus ik denk dat je nog even moet wachten.

Oakey
05-03-2002, 11:41
Grappig, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd.
De overige delen zijn allemaal erg goedkoop ook (hoewel alleen H4, H5 en H20 widescreen zijn geloof ik).

H6 is ook de enige van de films die ik helemaal nog niet heb gezien. HIII behoort tot de slechtste films allertijden (i.m.h.o.). De rest is allemaal super.

BrianB
06-03-2002, 19:13
Volgens mij zijn ze allemaal widescreen, hoor.
Welke versie van deel een heeft je broer gekocht? Want je hebt een SE en een normale versie (die heb ik).

Dave
06-03-2002, 20:30
De normale, volgens mij is die widescreen alleen in een import versie te krijgen, teminste voor zover als ik kan vinden.
toch bedankt vast.

p.s. de versie van deel 1 heb ik zelf ook, kijk maar in mijn collectie voor verdere details...

Oakey
06-03-2002, 22:39
Volgens mij zijn ze allemaal widescreen, hoor.

Heb het nog even nagezocht, maar de Nderlandse releases van Halloween 1, II en III zijn wel degelijk 4:3 fullscreen. H4 en 5 zijn letterboxed widescreen en H20 is anamorf widescreen. 6 is niet uit helaas (ook niet als R1).

Dave
07-03-2002, 07:06
Thanx voor de info Oakey!
We wachten af dan op 6...